اتوماسیون صنعتی, درایو صنعتی

اتوماسیون صنعتی اینوت – شرکت اینوت

شرکت اینوت

معرفی شرکت اینوت و محصولات آن:

شرکت اینوت از تولید کننده‌های قدرتمند در زمینه‌ی تجهیزات مربوط به اتوماسیون صنعتی در جهان است که به بیشتر نقاط دنیا تولیدات خود را صادر می‌کند. تنوع و کیفیت بالای محصولات این برند موجب شده است تا در بسیاری از کشورها طرفداران و خریداران زیادی داشته‌باشد. بخش توسعه فناوری در این کمپانی در زمینه طراحی و ساخت محصولات و تجهیزاتی که مطابق با جدیدترین فناوری‌های روز هستند فعال بوده و به‌همین دلیل این کمپانی در بین ابر شرکت‌های تولید کننده اتوماسیون صنعتی به‌جایگاه خوبی دشت یافته‌است. با توجه گستردگی تولیدات و بازار این شرکت چینی بر آن شدیم تا به معرفی اجمالی این برند و محصولاتش بپردازیم.

برند اینوت

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

تاریخچه شرکت اینوت:

در سال 2002 میلادی این کمپانی با محدودیت محدود در کشور چین آغاز به کار کرد. رشد سریع کیفی محصولات این برند موجب شد تا بسرعت و در سال 2003 به جمع 10 برند برتر در جهان ملحق شود. این پیشرفت بزرگ آن هم در بازه‌ی زمانی کوتاهی موجب دیده شدن هر چه بیشتر شرکت اینوت در جهان شد. در سال بعد یعنی سال 2004 میلادی گواهینامه‌ای از طرف شرکت فناوری‌های پیشرفته چین دریافت نمود و خیلی زود تا سال بعد از آن موفق شد تا به فروشی بینظیر دست پیدا کند. در سال 2006 میلادی فروش این کمپانی رکود 100 میلیونی RMB را شکست.

این کمپانی خیلی زود در جایگاه خوبی بین برندهای برتر صنعتی در جهان جای گرفت و به کمپانی شماره یک در صنایع برق مبدل شد. سال 2008 میلادی بالاترین تعداد پروژه‌های ثبت شده در کشور چین به این شرکت تعلق داشت. پس از موفق به دریافت گواهینامه‌ای از شرکت فناوری‌های پیشرفته در چین شد. سرانجام در سال 2010 سهام شرکت اینوت در بازار بورس عرضه شد و شرکت به یک کمپانی جهانی تبدیل شد. از ویژگی‌های شاخص محصولات تولید شده در این برند کارآمدی بالا و صرفه‌جویی در میزان مصرف انرژی است.

بخش تحقیق و توسعه در شرکت اینوت:

این شرکت عزم جدی در خصوص بروز رسانی محصولات خود دارد و به‌همین دلیل سالانه 20 درصد از منابع انسانی این کمپانی در بخش تحقیق و توسعه به کار گرفته می‌شوند. این میزان از نظر استانداردهای جهانی در گروه استانداردهای بالا قرار می‌گیرد. علاوه بر این مبلغی بالغ بر 10 درصد از درآمد سالانه این کمپانی نیز به بخش تحقیقات در آن تخصیص می‌یابد . همین موضوع نشان دهنده عزم جدی در سطح مدیریتی این شرکت برای ارائه محصولاتی با بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا به مشتریان خود است.

به‌ویژه در زمینه تجهیزات مربوط به اتوماسیون‌های صنعتی که نیاز به فناوری در آن‌ها بیشتر احساس می‌شود بخشی جدا برای بروز رسانی تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن‌ها و تحقیقات در جهت بهبود کیفیت این تجهیزات تشکیل شده است. استاندارهای رعایت شده در این بخش در سطوح بالایی قرار گرفته است. به همین دلیل اتوماسیون‌های صنعتی شرکت اینوت از بهترین‌ها در جهان محسوب می‌گردد.

شعار کمپانی اینوت چیست؟

تولید محصولات با کیفیت و تعهد بالا به مشتری از شعارهای اصلی در این کمپانی است. این شرکت کاملا ملی بوده و در پی رسیدن به بالاترین سطح تکنولوژی در تولیدات خود است. از طرفی در کشور چین اولین درایوها توسط این شرکت تولید و عرضه شده است. شیوه دستیابی کمپانی به موفقیت نیز بر اساس کار تیمی و تاکید و توسعه و تحقیق در زمینه فناوری‌های روز است.

همچنین در زمینه بازاریابی و جذب مشتری نیز برنامه‌های بسیار کامل و مدونی در این کمپانی وجود دارد که یکی از آن‌ها شناسایی هر چه بیشتر محصولات تولید شده در این کمپانی و قابلیت‌های آن‌ها است. تعداد نمایندگی‌های این کمپانی بزرگ 30 شعبه در جهان است. این کمپانی در بیشتر از 50 کشور مشتری و کاربر برای محصولاتش دارد و صدها توزیع کننده در داخل و خراج از چین برای فروش محصولات برند اینوت همکاری می‌کنند. همین بازار گسترده نشان دهنده کیفیت و عملکرد عالی تولیدات این برند است.

 

حما بخوانید: اتوماسیون صنعتی هانیول – شرکت هانیول

 

اهداف اصلی شرکت اینوت:

گسترش کسب و کار در دهه پیش رو از مهم‌ترین اهداف این کمپانی بوده و در همین راستا بخش تجاری این کمپانی در زمینه‌هایی از قبیل:

  • اتوماسیون صنعتی
  • وسایل نقلیه
  • انرژی‌های جدید
  • حمل و نقل ریلی
  • شبکه قدرت

بصورت ویژه برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدتی را انجام داده است. همچنین از افراد بسیار حرفه‌ای در این کمپانی کمک گرفته‌شده‌است تا در زمینه برق صنعتی به یکی از ابر قدرت‌های جهان تبدیل شوند. از این رو بیشترین کمپانی‌های قدیمی و شناخته‌شده‌در جهان شرکت اینوت را از جمله رقبای بزرگ خود می‌دانند. سودآوری بالا در این کمپانی نیز گواه همین مطلب است.

invet company

کاربرد تولیدات شرکت اینوت در چه بخش‌هایی است؟

همانطور که اشاره کردیم این کمپانی دارای تولیدات شناخته شده و با کیفیتی در زمینه اتوماسیون‌های صنعتی است البته محصولات برند اینوت تنها در این زمینه خلاصه نمی‌شوند. بیشتر این تولیدات در بخش‌های از قبیل:

  • ساخت مواد
  • صنایع شیمیایی
  • مکانیک
  • متالوژی
  • نساجی
  • صنعت چاپ
  • ماشین ابزار
  • معدن
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • صنعت سیمان
  • پلاستیک

و مواردی دیگری از صنایع که همگی از اتوماسیون‌های صنعتی ساخته‌شده‌در شرکت اینوت بهره‌مند خواهند شد.

نام اینوت چه معنایی دارد؟

نام این کمپانی که بر روی محصولات آن نیز درج می‌شود برگرفته از کلمه اینورتر می‌باشد. در واقع مخفف و ترکیب اینورتر و کلمه نوآوری برای نام این شرکت انتخاب شده‌است. اینورترها از جمله اولین محصولات تولید شده در شرکت اینوت هستند که بروز رسانی و کاربردی‌تری شده بودند. به‌همین دلیل این نام بر روی شرکت گذاشته‌شد. این شرکت تا به امروز موفقیت و خدمات بی‌نظیری را داشته است و هر روز بیشتر از قبل در حال شکوفایی و گسترش کسب و کار و تجارت خود است. این عملکرد بینظیر به دلیل پایبندی به کار تیمی و مشتری نداری در این کمپانی ایجاد شده است.

 

گروه صنعتی سپیانی از شرکت‌های شناخته شده و معروف در کشور است که با سال‌ها تلاش در زمینه ارائه بهترین نوع از اتوماسیون‌های صنعتی و PLC ها به مشتریان خود امروز مورد تائید و اعتماد مردم قرار گرفته است. مهندسین و تکنیسین‌های گروه صنعتی سپیانی در خصوص مشاوره و راه اندازی اتوماسیون صنعتی نیز خدمات کامل و جامعی را ارائه می‌کنند. برای دریافت اطلاعات مورد نیاز خود می‌توانید فرم درخواست مشاوره را دریافت و تکمیل کنید.

همچنین تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعتگران نیز از طریق وب سایت فروشگاهی گروه صنعتی سپیانی با نام دکتر پی ال سی انجام می‌گیرد. همانطور که اشاره شد شرکت اینوت محصولات متعدد و با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کرده است که در این قسمت برخی از انواع این تجهیزات و تولیدات را معرفی می‌کنیم.

محصولات برند اینوت:

تنوع بالای تولیدات این کمپانی موجب می‌شود تا نتوان درباره همه محصولات صحبت کرد اما در این جا به پرفروش‌ترین تولیدات این کمپانی اشاره خواهیم کرد.

اینورتر invet

1- اینورتر از برند اینوت:

اینورتر های اینوت دارای کاربردهای مختلفی هستند و در صنایع گوناگونی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تولیدات از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند و با بهترین برندهای اروپایی قابل رقابت می‌باشند. پر فروش‌ترین انواع اینورترهای شرکت اینوت عبارتند از:

  • اینورتر GD2000
  • اینورتر GD20
  • اینورتر GD10
  • اینورتر CHF100A
  • اینورتر GD35

شاخصه‌های اصلی اینورتر اینوت:

این تجهیزات این قابلیت را دارند که با ورودی برق تک‌فاز و سه‌فاز کار کنند. ریست آلارم کاملا اتوماتیک بوده و دریافت آلارم قطع فاز ورودی بصورت تخصصی انجام می‌شود. پارمترهایی از قبیل TIME و ACC بطور کاملا جدا قابل برنامه‌ریزی هستند. رله‌های خروجی در آن‌ها تعبیه‌شده‌است. این اینورترها قادر هستن تا در هر دو بخش OPEN و CLOSE LOOP فعالیت نمایند. برای استفاده در بیشتر موتورها مناسب بوده و شاسی RUN دارند.

1-1 درایو ولتاژ پایین:

استفاده از این نوع آسان بوده و عملکردی قدرتمند دارند. از این محصول در حدود 80 کشور در دنیا استفاده می‌شود و کی از محبوب‌ترین محصولات شرکت به شمار می‌رود.

1-2 درایو ولتاژ متوسط:

این مدل اغلب در صنعت معدن و ماشین‌های شاتل و پمپ امولیسون و وینچ کاربرد دارد. از ویژگی‌های این نوع توازن چند منظوره و همزمان در کنار شروعی صاف با یک گشتاور بالا و فرکانس پایین است.

1-3 درایو اختصاصی:

این نوع از درایوها برای مصارف خاص طراحی و ساخته‌شده‌اند. شاخصه‌هایی نظیر راه‌حل‌های ایمن و انعطاف پذیر و پایدار در کنار قابل اطمینان بودن موجب شده تا در کمپرسورها و عملیات ساختمانی و بنادر و معادن مورد استفاده بیشتری قرار گیرد.

1-4 اینورتر هیبریدی:

این اینورترها ترکیبی بوده و این قابلیت را دارند تا در قسمت‌های مختلفی مانند ذخیره سازی انرژی خانگی و ذخیره‌سازی انرژی صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

2- پی ال سی و اچ ام ای برند اینوت:

از این تجهیزات در سطح گسترده‌ای در اتوماسیون‌های صنعتی موردنیاز در صنایع نساجی و صنایع مواد غذایی و صنایع بسته‌بندی و صنایع شیمیایی و… استفاده می‌شود. این بخش از تولیدات شرکت اینوت شامل:

  • کنترلر منطقی و قابل برنامه ریزی از سری IVC1L
  • کنترلر منطقی و قابل برنامه ریزی از سری IVC2
  • کنترلر منطقی و قابل برنامه ریزی از سری IVC3

و مواردی دیگر می‌شود.

2-1 کنترل کننده‌های حرکت:

این محصولات از توابع کنترل حرکت و عملکردی پایدار برای جواب دهی به نیاز مشتری استفاده می‌کند. در توسعه تجهیزات کاربرد دارد و محصولات در این بخش از طراحی جاسازی شده‌استفاده می‌نمایند. مشتری در این نوع از کنترلرها نیازی به‌پیکربندی کردن رایانه اصلی ندارد. در تولیدات دقیق الکترونیک و ابزار ماشین و روبات‌ها در سطح گسترده‌ای به‌کار گرفته می‌شوند.

2-2 نظارت برها:

این محصولات تولید شده‌در شرکت اینوت دارای سیستم قدرت فتوولتائیک از راه دور بوده که نسل جدید و مدرنی از نظارت‌گرهای از راه‌دور بحساب می‌آیند. این موارد نظارتی شامل مدیریت کردن نیرو و نظارت بر نیرو در کنار تجهیزات پردازش کردن خطا و مدیریت‌های حرفه‌ای برق است. امکانات زیادی که این تجهیزات برای کاربران خود فراهم نموده‌اند موجب استقبال زیادی از این تجهیزات شده است.

3- سیستم سروو جنرال از برند اینوت:

این محصولات از در سطح بالایی از لحاظ عملکرد قرار دارند و به همین دلیل برای استفاده در انواع مختلفی از محیط‌های صنعتی قابل استفاده و مطمئن هستند. شاخصه‌های اصلی در این تولیدات از شرکت اینوت عبارتند از:

  • رمزگذاری دوم به منظور پشتیبانی
  • دارای پروتکل‌های ارتباطی CANOPEN
  • ولتاژهای ورودی VDC20 و VDC60

این تولیدات نیز در دسته پرفروش‌ها در این کمپانی قرار دارند.

محصولات برند اینوت

جوایز و گواهینامه‌های شرکت اینوت:

1- گواهینامه شرکت فناوری پیشرفته در چین

2- گواهی IS1901

3-جایزه مالیات دهنده برتر سال 2007

4- جایزه نوآری برتر گوانکدوتگ

و چندین گواهینامه و جایزه دیگر که در کارنامه این شرکت قرار دارد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی ال اس – شرکت ال اس

اتوماسیون صنعتی زیمنس – شرکت زیمنس

 

خرید محصولات شرکت اینوت:

از آن جایی که کیفیت محصولات تولید شده در این شرکت بسیار بالا است و شهرت زیادی نیز در این مورد پیدا کرده است در ایران نیز بسیاری از صنعتگران مایل به تهیه محصولات و تولیدات برند اینوت هستند. از محصولات مربوط به اتوماسیون صنعتی در تخصص این شرکت نیز می‌باشد و در کشور ایران می‌توان خریداری کرد عبارتند از:

  • سنسورهای فشار
  • PLC های اینوت
  • سیستم‌های نظارتی HMI

و مواردی دیگر که در اتوماسیون صنعتی به‌کار گرفته‌می‌شود.

گروه صنعتی سپیانی تمام تولیدات شرکت اینوت را در داخل کشور به مشتریان خود عرضه کرده و با ضمانت اصل بودن و کیفیت ارائه می‌نماید. برای دریافت استعلام موجودی و قیمت این تجهیزات با کارشناسان ما در گروه صنعتی سپیانی تماس حاصل کرده و اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. خریدی ایمن و آسان را در مجموعه سپیانی تجربه خواهید کرد. همچنین در صورتی که مایل به تهیه و استفاده از تجهیزات اتوماسیون صنعتی از دیگر برندها همچون زیمنس و ABB باشید نیز از طریق گروه صنعتی سپیانی امکان تهیه و خرید وجود دارد.

کلام پایانی:

شرکت اینوت یکی از تولید کنندگان چینی در زمینه تجهیزات مرتبط با اتوماسیون‌های صنعتی است. این کمپانی جوان بسرعت در حال رشد و گسترده شدن می‌باشد. بخش قابل توجهی از بازار جهانی توسط محصولات برند اینوت تسخیر شده و شرکت‌های قدیمی و قدرتمند از این کمپانی به نام یکی از رقبای قوی خود یاد می‌کنند. کیفیت محصولات تولید شده در این کمپانی موجب محبوبیت آن‌ها در کشور ما نیز شده‌است. برای خرید هر یک از محصولات برند اینوت به بخش فروشگاه ما ماجعه فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *