اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی داناهر – شرکت داناهر

شرکت داناهر

آشنایی با شرکت داناهر

شرکت داناهر یک کمپانی آمریکایی و فعال در زمینه‌ی محصولات صنعتی – پزشکی و تجاری است. این کمپانی در رتبه‌ی 160 فورچون رده بندی شده است. در ابتدای فعالیت در بخش املاک آغاز به کار نموده بود. بعدها به عرصه‌ی تولیدات صنعتی و توزیع برق راه پیدا کرد. این کمپانی از جمله بهترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در جهان بوده که تولیدات بسیار با کیفیت و کاربردی را برای استفاده‌ی مشتریان خود تولید می‌نماید. با توجه به اهمیت محصولات شرکت داناهر برای صنعت در این مقاله به معرفی و آشنایی بیشتر با این برند نامی خواهیم پرداخت.

شرکت داناهر

 

تاریخچه شرکت داناهر

  • در سال 1969 بعنوان یک شرکت معاملات ملکی آغاز به‌کار نمود. در طی چند سال داناهر کمپانی2های مختلفی را با زمینه کاری متفاوت خریداری کرد تا سرانجام در سال 1987 با تغییر نامی به‌جاکوب به فعالیت در زمینه‌ی ابزار الات روی آورد.
  • طی سال‌های 1990 تا 2000 میلادی این کمپانی بزرگ به فعالیت در زمینه‌ی محصولات مورد نیاز در صنعت آب و فاضلاب و تجهیزات مورد نیاز در صنایع شیمیایی روی آورد.
  • طی سال‌های 2005 تا 2006 میلادی دفتر این شرکت داناهر در انگلستان تاسیس شد. ابزارهای اندازه‌گیری صنعتی دقیق و کنترل کننده‌ای آن نیز به لیست محصولات برند داناهر افزوده شد.
  • طی سال‌های 2009 تا 2010 میلادی شرکت‌های تجاری دیگری را به منظور گسترش دادن فعالیت‌های خود خریداری نمود. ارزش مالی این خریدها معادل 2.85 میلیارد دلار بود.
  • امروزه شرکت داناهر بخش بزرگی از محصولات صنعتی و انفورماتیک در دنیا را تولید میکند و گردش مالی معادل 18.3 میلیارد دلار در سال را از آن خود کرده است.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی اینوت – شرکت اینوت

اتوماسیون صنعتی میتسوبیشی – شرکت میتسوبیشی

 

زمینه‌های کاری برند داناهر چیست؟

این کمپانی بزرگ و بین المللی در عرصه‌های گوناگونی مشغول به فعالیت است و تعداد زیادی پرسنل در جهت تحقق اهداف خود دارد. بخش‌هایی که شرکت داناهر به آن‌ها علاقه مند بوده و اقدام به تولید محصول نموده شامل:

1- راه حل‌های زیست محیطی

2- علوم زیستی

3- عیب یابی

4- تجهیزات صنعتی

 

محصولات صنعتی تولید شده در شرکت داناهر کدام‌اند؟

این کمپانی که یک شرکت خوشه‌ای در ایالات متحده می‌باشد در بخش‌های مهندسی – ساخت تجهیزات مورد نیاز برای انتقال و توزیع نیرو – پست‌های برق – موتورهای الکتریکی – مولدهای الکتریکی – ترانسفورماتورها – کلیدهای ابزار و مهندسی ابزارهای دقیق محصولات بسیار با کیفیت و همگام با تکنولوژی تولید نموده است.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی یوکوگاوا – شرکت یوکوگاوا

اتوماسیون صنعتی آتونیکس – شرکت آتونیکس

 

الکتروموتور از برند داناهر 

شرکت داناهر در زمینه تولید الکترومور از جمله کمپانی‌های بسیار با تجربه است. طراحی موتورهای الکتریکی در این شرکت سفارشی بوده و به‌منظور نیازهای خاص مشتریان ساخته و عرضه‌می‌شود. این کمپانی علاوه بر تجربه از فناوری‌های روز در ساخت الکتروموتورهای خود نیز بهره‌می‌گیرد.

 

پست‌های شبکه‌ی برق رسانی

یکی دیگر از تجهیزات تخصصی در شرکت داناهر پست‌های توزیع برق هستند که در انواع مختلفی از زمینی و هوایی طراحی و ساخته می‌شوند. نوع زمینی طراحی شده از دو سلول ساخته شده‌است و پست هوایی که نسبت به‌نوع زمینی قیمت پایین‌تری دارد ظرفیتی معادل 500 کیلووات دارند.

 

رله از برند داناهر 

از رله‌های تولیدی در این شرکت برای محافظت کردن از شبکه برق در مقابل بی‌نظمی‌هایی که گاها ایجاد می‌گردد استفاده می‌کنند. بنابراین وظیفه اصلی این رله‌ها جلوگیری از آسیب دیدگی تجهیزات به‌کار رفته در پست‌های برق می‌باشد.

 

مطالب مرتبط:

رله صنعتی چیست؟

رله دیستانس چیست؟کاربرد آن

 

سوئیچینگ از برند داناهر 

این تجهیز کمک می‌کند تا نیروی انتقال یافته از پست به‌خط انتقال و ایستگاه‌های برق دارای ولتاژ ترجیحی باشند. طول عمر سوئیچینگ‌های تولید شده در شرکت داناهر بسیار بالا است چرا که از مواد اولیه با کیفیت و مرغوبی ساخته می‌شوند.

 

ترانسفورماتور از برند داناهر 

ترانسفورماتورها نیز از جمله تجهیزات بسیار پرکاربرد در صنعتی برق می‌باشند که در انواع مختلفی اعم از ترانس خشک و ترانس روغنی تهیه و تولید می‌شوند. هر کدام از این انواع نیز دارای مزایا و معایبی است که با توجه به مورد استفاده باید گزینش شوند. ترانسفورماتورهای تولیدی در شرکت داناهر یکی از با کیفیت‌ترین انواع آن در سطح جهان محسوب می‌شوند.

 

انواع سیستم‌های اتوماسیون صنعتی هدف در شرکت داناهر 

4 گروه اصلی از این سیستم‌ها تحت برند داناهر طراحی و تولید می‌شوند که عبارتند از:

  • اتوماسیون صنعتی ثابت
  • اتوماسیون صنعتی با قابلیت برنامه‌ریزی
  • اتوماسیون صنعتی منعطف
  • اتوماسیون صنعتی تجمیعی

 

محصولات اتوماسیون صنعتی تولیدی در شرکت داناهر 

این شرکت یکی از قطب‌های بزرگ در زمینه تولیدات تجهیزات مورد نیاز در اتوماسیون صنعتی از قبیل:

  • PLC (سیستم‌های نظارت و کنترل)
  • HMI (رابط‌های بین ماشین آلات و اپراتورهای آن‌ها)
  • کنترلرهای صنعتی
  • رله‌های صنعتی
  • منابع تغذیه
  • انکودرها
  • لیمیت سوئیچ
  • دیتالاگر
  • حسگرهای صنعتی

می‌باشد. مزیت استفاده و بهره‌مندی از این تولیدات تحت برند داناهر تطابق بالا با نیازهای مشتری می‌باشد. ساخت محصولات با متریال با کیفیت و طراحی بی‌نظیر از دیگر مزیت‌های محصولات تولید شده در این شرکت هستند.

 

فروشگاه دکتر پی ال سی شامل تمامی تجهیزات و برق صنعتی

 

برای دریافت مشاوره و تهیه سیستم‌ها و تجهیزات اتوماسیون صنعتی از مشاوره‌های گروه صنعتی سپیانی بهره‌مند شوید. گروه صنعتی سپیانی از شرکت‌های معتبر و با تجربه در خصوص اتوماسیون صنعتی و اتوماسیون PLC در ایران به شمار می‌رود. همینطور می‌توانید مشاوره‌هایی کاملا تخصصی در زمینه‌ی راه اندازی خط تولید محصولات مختلف را نیز از مهندسین و تکنیسین‌های ما در گروه صنعتی سپیانی دریافت نمایید.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

 ویژگی‌های محصولات برند داناهر

کیفیت بالا و کارایی حداکثری از جمله ویژگی‌های مشترک تولیدات داناهر است. بسیاری از تجهیزات تولید شده در این کمپانی به‌ویژه سیستم‌های اتوماسیون صنعتی دارای طراحی‌های شخصی سازی شده هستند. تا تطابق حداکثری با نیاز مشتری را داشته باشند. بخش قابل توجهی از فروش سالانه این کمپانی در زمینه تحقیقات و توسعه فناوری و تکنولوژی‌های روز صرف می‌شود. و همین موضوع موجب شده تا برند داناهر جزو برترین برندهای دناهر شناخته‌شود.

 

حتما بخوانید: اتوماسیون صنعتی آلفالاوال – شرکت آلفالاوال

 

کلام پایانی

با پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی به ویژه در صنایع شرکت‌های زیادی برای تولیدات و محصولات خود به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در این بین چندین کمپانی بالاتر و جلو تر از بقیه در حرکت هستند که شرکت داناهر نیز یکی از این کمپانی‌های پیشرو به‌شمار می‌رود. محصولات و گستره‌ی فعالیت این کمپانی بسیاروسیع است. در ایران تولیدات صنعتی این شرکت اعم از ترانسفورماتورها و موتورهای الکتریکی و مولدها موجود است. و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفته‌است. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به فرم درخواست مشاوره و واتس‌اپ مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *