اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی سایمون – شرکت سایمون

اتوماسیون صنعتی سایمون

شرکت سایمون

شرکت سایمون یا سیمون، که دفتر مرکزی آن در آیخهالدن در نزدیکی شرامبرگ قرار دارد، حدود 750 نفر را استخدام می‌کند. از سال 1992 شرکت های آن زیر مجموعه هلدینگ INDUS AG بودند. BETEK علاوه بر کارخانه اصلی خود در آیخهالدن، یک کارخانه تولیدی در تایکانگ چین و همچنین یک دفتر فروش در ایالات متحده دارد. گروه صنعتی سپیانی فعال در زمینه اتوماسیون صنعتی plc از شما دعوت میکند تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

این چهار شرکت گروه به صورت مستقل و پشت سر هم در بازار فعالیت می‌کنند. فرآیند های تولید آنها در حوزه‌ های فن‌آوری‌های پخت و کاربید، در ترکیب با ابزارآلات داخلی و آزمایشگاه مواد مؤثر آنها، تضمین می‌کند که آنها قادر به ارائه محصولات رقابتی و از نظر فناوری عالی هستند. در داخل گروه شرکت، شرکت BETEK ابزارهای پوشیدنی و راه حل هایی برای ماشین آلات و امکانات برای کاربردهای معدنی، راه سازی، مهندسی فونداسیون، بازیافت و کشاورزی تولید می‌کند. شرکت SITEK ناودانی برای لاستیک ها و سایر مناطق کاربردی مشابه و همچنین ابزار کاربید و پودر تولید می‌کند.

 

تقسیم بندی شرکت سایمون

سایمون به حوزه های تجاری Tooling و Analytics تقسیم می‌شود. SIMON Sinterlution اجزای سری تشکیل‌شده از پودر فلز را برای صنعت خودروسازی، ابزارهای برقی و ساخت ماشین‌ها و سیستم‌ها تولید می‌کند. سایمون Tooling ابزارهای خود را توسعه، طراحی و تولید می‌کند و همچنین خدمات خود را به مشتریان خارجی ارائه می‌دهد. simon Analytics یک آزمایشگاه مواد مجهز به تجهیزات پیشرفته است که برای تضمین کیفیت خود ضروری است و همچنین به عنوان یک ارائه دهنده خدمات برای مشتریان خارجی عمل می‌کند. طیف وسیعی از خدمات ارائه شده توسط SIMON Analytics همه خدمات امکان پذیر را نشان می‌دهد.

بسیاری از پیشرفت‌های محصول جدید و مداوم آنها با همکاری نزدیک با مشتریان ایجاد می‌شوند. اختراعات متعدد نشان دهنده قدرت نوآورانه بزرگ شرکت ها و حوزه های تجاری آنها است. محصولات آنها ابتدا با پشتیبانی از فناوری‌های بسیار مدرن مانند FEM، طراحی برای شش سیگما (DFSS) و نمونه‌سازی سریع قبل از ورود به تولید سری توسعه می‌یابند. محصولات همه این مناطق از طریق کیفیت عالی خود دارای علامت “فناوری بالا، ساخت آلمان” از بقیه محصولات متمایز میشود.

 

حتما بخوانید:

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

اتوماسیون صنعتی اشنایدر – شرکت اشنایدر الکتریک

 

تاریخچه شرکت سایمون

1925: کارل سایمون جونیور شرکت را تأسیس کرد. قطعات برای صنعت ساعت سازی آبکاری می‌شوند.

1967: تولید کاربید به مجموعه سایمون اضافه شد.

1972: سایمون شرکت فناوری پخت خود را تأسیس کرد.

1981: شرکت BETEK برای معدن و فناوری کاربید تاسیس شد.

1989: SITEK به عنوان تولید کننده ناودانی، ابزار برش و پودر کاربید تاسیس شد.

1992: شرکت سایمون تحت مالکیت INDUS Holding AG ، Bergisch Gladbach قرار گرفت.

1995 – 2007: دسته بندی های تولید به طور مداوم گسترش می‌یابد.

2008: گروه شرکتی با استخدام حدود 450 کارمند، درآمدی بالغ بر 150 میلیون یورو به دست آورد و بیشتر گسترش یافت.

2009: ساختمان جدید برای Tooling در ایخهالدن ساخته شد. کارمندان بخش ابزار به مرکز جدید نقل مکان می‌کنند که مساحت کل آن 2400 متر مربع است.

2010: گروه شرکتی با استخدام 480 پرسنل به 170 میلیون یورو درآمد دست یافت.

2011: توسعه تولید کاربید برای BETEK برنامه ریزی شده است.

تجدید ساختار شرکت BETEK به BETEK GmbH und Co. KG تا آوریل تکمیل می‌شود. سرمایه‌گذاری‌های عمده سیستم‌ها و اقدامات نوسازی در مناطق فناوری زینترینگ و آبکاری نیز انجام می‌شود.

2012: منطقه آبکاری در یک سیستم جدید در مقیاس بزرگ برای تکمیل پلاستیک سرمایه گذاری کرد.

2013: در ابتدای سال، کارل کامرر، مدیر عامل، اعلام کرد که به دلایل سلامتی تا پایان سال شرکت را ترک خواهد کرد. دکتر فرانک تیل در 1 اکتبر 2013 جانشین او شد.

2014: SITEK 25 سالگی خود را جشن می‌گیرد.

2015: توسعه تولید برنامه ریزی شده برای BETEK به گروه سایمون نیز گسترش یافت. مراسم افتتاحیه دو سالن جدید کارخانه در مارس 2015 برگزار می‌شود. سالن کارخانه و بال دفتر BETEK در ماه اوت با جشنواره تابستانی برای گروه سایمون افتتاح شد. در همان زمان، این شرکت یک سالن تدارکات را اضافه می‌کند. هر دو سالن جدید در پاییز 2015 شروع به کار می‌کنند. در همین حال، BETEK قصد دارد عملیات ابزارسازی را در چین با هدف خدمت به بازارهای محلی آغاز کند.

2016: در پایان ماه ژوئن، یک مراسم جشن افتتاحیه کارخانه جدید تولید BETEK در نزدیکی شانگهای است.

 

کمپانی سایمون

ارزش های شرکت سایمون

شرکت سایمون متعهد می‌شود که شریک خوب و قابل اعتمادی نسبت به مشتریان، تامین کنندگان، کارکنان، آژانس ها، همسایگان و محیط زیست خود باشد. شرکت سایمون ارتباط باز و مستقیم با این افراد را حفظ می‌کند.
به طور خاص، این بدان معنی است:

  • آنها تلاش می‌کنند تا در روابط بلندمدت با مشتریان، تامین کنندگان، آژانس ها و همسایگان خود مشارکت کنند که مبتنی بر مشارکت است.
  • آنها ارتباطات باز و مستقیم را حفظ می‌کنند.
  • آنها تلاش می‌کنند تا به تمام قوانین و الزامات مربوطه پایبند باشند.
  • آنها به طور مداوم سیستم مدیریت یکپارچه خود را بهبود می‌بخشند، از جمله فرآیندها و محصولات حاصل از آن، و منابع مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند.
  • استراتژی خطای صفر بر اعمال و افکار آنها حاکم است.
  • آنها در صورت امکان از زباله، انتشار گازهای گلخانه ای و زباله اجتناب می‌کنند.
  • آنها از مواد خام و انرژی به روشی مقرون به صرفه استفاده می‌کنند و با بهره گیری از راهکارها و خدمات کارآمد انرژی از منابع خود محافظت می‌کنند.
  • آنها به طور مداوم و پایدار اختلالات محصول و فرآیند را اصلاح می‌کنند.
  • آنها محصولات با کیفیت بالا می‌فروشیم زیرا می‌خواهیم رضایت مشتریان خود را جلب کنند.
  • همه ما در تضمین آینده شرکت و حفظ مشاغل خود سهیم هستند.
  • آنها با آگاهی از عوامل کیفیت، محیطی و انرژی فکر و عمل می‌کنند.
  • آنها می‌خواهند در کار خود بهترین باشند.

این نکات همگی بخشی از اهداف شرکتی آنها هستند و همچنین مشمول بهبود مستمر برای دستیابی به سودآوری بهتر و توسعه اقتصادی شرکت هستند. مدیریت بر این باور است که وظیفه دارد فرآیندهای موجود را زیر سوال ببرد و در عین حال راه حل های آینده نگر را از طریق بهبود مستمر توسعه دهد. رعایت کلیه قوانین و مشخصات مربوطه امری مسلم در شرکت سایمون است. مدیریت در شرکت سایمون متعهد به ارائه تمام پشتیبانی لازم برای اطمینان از تحقق این امر است.

 

آزمایشگاه مواد شرکت سایمون

همراه با انجام تجزیه و تحلیل دقیق بر روی مواد خام تحویلی، مراحل ضروری برای تضمین کیفیت نیز شامل آزمایش ترکیبات پودری و گرانول های خود شرکت و همچنین بازرسی محصولات نیمه و نهایی و اجزای زینتر شده است. وظایف متعددی که فرآیند تضمین کیفیت را تشکیل می‌دهند شامل اندازه‌گیری سختی، تعیین مقادیر مغناطیسی و شناسایی محتوای کربن است. آزمایشگاه آنها مجهز به ماشین آلات بسیار مدرنی مانند طیف‌سنج ICP برای آنالیز عنصری، انواع میکروسکوپ‌های نوری برای ارزیابی ریزساختارها، میکروسکوپ الکترونی روبشی با بزرگ‌نمایی تا 10000 x، اتریتور آزمایشگاهی برای توسعه فرآیند و محصول، اواپراتور چرخشی، و کوره های آزمایشگاهی برای پخت سری تولید است. تست های چگالی، استحکام خمشی و سایش – به ویژه برای کاربیدهای با کیفیت های مختلف – بخشی از برنامه آزمایش جامع آنها است.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی دلتا – شرکت دلتا

اتوماسیون صنعتی فتک – شرکت فتک

 

مدیریت کیفیت

بر اساس ارکان اصول شرکتی، آنها می‌خواهند محصولات و خدمات آنها رضایت مشتریان آنها را جلب کرده و به موفقیت آنها کمک کند. محصولات و خدمات آنها به دلیل کیفیت، عملکرد، پیشرفت‌های فنی و ارائه بهترین بازده اقتصادی ممکن متمایز هستند. با کار بر اساس ارکانی که توسط اصول شرکتی آنها ارائه می‌شود، هدف آنها جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای موفقیت با ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، عملکرد، پیشرفت های فنی و بیشترین منافع اقتصادی ممکن است.

سیستم مدیریت کیفیت مندرج در کتابچه راهنمای مدیریت کیفیت آنها بر اساس استانداردهای ISO 9001 و مطابق با IATF 16949 است و برای کل شرکت سایمون الزام آور است. آنها تمام فرآیندهای خود را بر ایجاد بهترین و طولانی ترین روابط ممکن با مشتریان خود متمرکز می‌کنند، که با تلاش خود برای بهبود مداوم تلاش می‌کنند. اطمینان از اینکه کارکنان آنها با انگیزه بالا باقی می‌مانند یکی از ارکان اصلی در این زمینه است. علاوه بر داشتن تخصص حرفه ای، ملاحظات اجتماعی نیز نقش مهمی ایفا می‌کنند. کارکنان مستقل و کارآفرین عامل کلیدی برای دستیابی به محصولات و خدمات با کیفیت بالا هستند.

تامین کنندگان آنها یک عنصر اساسی دیگر را در فرآیندهای کلی آنها در بر می‌گیرند که به آنها کمک می‌کند تا نیازهای کیفیت و خواسته های مشتریان خود را برآورده کنند. انتخابی بودن در انتخاب تامین کنندگان، توسعه ظرفیت های آنها در صورت نیاز و ادغام آنها در مراحل اولیه از وظایف بسیار مهم هستند. هدف بالاترین کیفیت آنها این است: تلاش برای “خطای صفر”.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

نرم افزار Factory I/O چیست؟

 

پایداری

گروه سایمون نسبت به مسئولیت خود در قبال محیط زیست در نحوه استفاده و مدیریت انرژی و همچنین مواد خام و کمکی آگاه هستند. با در نظر گرفتن این هدف، آنها از یک سیستم مدیریت فعال محیطی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هم آنها و هم نسل های آینده ممکن است از محیطی بکر لذت ببرند. فرآیندهای برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط همه کارکنان آنها در جهت مسئولیت پذیری در برابر محیط زیست است. مانند سایر زمینه‌های شرکت آنها، اقدامات و رویکردهای آنها به دنبال دستیابی به بهبودهای مداوم است. برای آنها، برنامه ریزی و اقدام آگاهانه از نظر زیست محیطی به این معنی است که تمام تصمیمات و فعالیت هایی که ممکن است بر محیط زیست تأثیر بگذارد، مطابق با الزامات قانونی و نظارتی باقی بماند و بر اصول کاهش، استفاده مجدد، بازیافت و بحث تمرکز کند.

در کنار طراحی محصولات و فرآیندهای سازگار با محیط زیست، مصرف انرژی خود را نیز در نظر می‌گیرند. آنها یک رویکرد سیستماتیک و ساختار یافته را اجرا می‌کنند، از فناوری های کارآمد انرژی بهره می‌برند و از انرژی های تجدیدپذیر در تلاش خود برای ارتقای مستمر خدمات مرتبط با انرژی خود استفاده می‌کنند.

 

حفاظت از شغل و سلامت

پایبندی به موضوعات حفاظت شغلی و سلامت کارکنان از اجزای مهم فرهنگ سازمانی آنها است. بنابراین آنها به طور سیستماتیک بر روی بهبود شرایط کاری با تمرکز بر ایمنی و سلامت کار می‌کنند. سیستم مدیریت حفاظت شغلی (OPMS) طبق استاندارد ISO 45001 به طور قابل توجهی به این امر کمک می‌کند. استفاده مداوم از OPMS به پیشگیری از حوادث محل کار، آسیب ها و بیماری های ناشی از کار و به طور کلی در حفاظت و بهبود سلامت کارکنان در محل کار کمک می‌کند.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی ABB – شرکت ABB

اتوماسیون صنعتی راکول – شرکت راکول

 

اعلامیه در مورد مواد معدنی

به عنوان یک شریک تجاری جهانی، شرکت سایمون (با شرکت های Betek، Sitek، Simon Sinterlutions و Karl Simon GmbH) از خرید مسئولانه، بدون درگیری و پایدار محصولات و مواد خام آگاه است. پیروی از کلیه قوانین قابل اجرا و رفتار صحیح اخلاقی اساس اقدامات آنها است. با همکاری مدیریت، مدیران اجرایی، کارمندان و شرکای تجاری خود، تلاش می‌کنند تا به یک زنجیره تامین شفاف، صادقانه، مسئولانه و پایدار بر اساس روح “مقررات مواد معدنی درگیری اتحادیه اروپا” کمک کنند. مواد خام حیاتی در درجه اول شامل مواد معدنی معروف قلع، تانتالیوم، تنگستن و طلا هستند. علاوه بر این، گروه سیمون نیز کبالت را یک ماده خام حیاتی می‌داند.

 

حتما بخوانید: اتوماسیون صنعتی زیمنس – شرکت زیمنس

 

گروه سایمون هدف خود را از خرید مستقیم یا غیرمستقیم مواد معدنی جنگی که نقض حقوق بشر و درگیری‌های گروه‌های مسلح را ترویج یا حتی تأمین مالی می‌کنند، قرار داده است. آنها همچنین این انتظار را از شرکای تجاری، تامین کنندگان و پیمانکاران فرعی آنها دارند. برای دستیابی به این هدف، آنها از الگوی گزارش‌دهی مواد معدنی درگیری (CMRT) و الگوی گزارش کبالت (CRT) استفاده می‌کنند تا اطلاعات کاملی را از تأمین‌کنندگان خود در مورد کارخانه‌های ذوب و منشاء مواد معدنی جداگانه درخواست کنند.

 

سخن پایانی

گروه صنعتی سپیانی پیشرو در زمینه ی اتوماسیون صنعتی و با بیش از دو دهه فعالیت مستمر و موفق در داخل و خارج کشور در خدمت صاحبان صنایع است. فعالیت اصلی تیم سپیانی اتوماسیون صنعتی، راه اندازی خطوط تولید، تعمیر و نگهداری و نیز مشاوره راه اندازی و اجرای اتوماسیون صنعتی است. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان میتوانید فرم درخواست مشاوره رایگان ما را کامل کنید تا تکنسین های ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *