اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی هانیول – شرکت هانیول

شرکت هانیول

آشنایی با شرکت هانیول و محصولات آن

شرکت هانیول یکی از کمپانی‌های مطرح در سطح جهان می‌باشد که محصولات متنوعی را در بخش‌های مختلف تکنولوژی و صنعت طراحی و عرضه نموده است. شعار اصلی این کمپانی بزرگ آمریکایی آینده به همراه ایمنی است که با صد سال سابقه و تجربه و داشتن بیشتر از 10 هزار پرسنل برای تحقق آن تلاش می‌کنند. کیفیت بالای محصولات تولید شده تحت برند هانیول از جمله مواردی است که این تولیدات را در بین سایر رقبا شاخص می‌کند.

ترموستات مکانیکی و ترموستات آنالوگ از طرفی تجهیزات مربوط به تهویه مطبوع و پکیج‌های سرمایشی – گرمایشی تولید شده در این کمپانی تنها بخشی از تنوع محصولات را شامل می‌شوند. در ساخت این محصولات از استانداردهای بالایی بهره گرفته شده به‌همین دلیل محبوبیت بالایی در بین مشتریان خود دارند. شرکت هانیول با کمک فناوری‌های روز تولیداتی بسیار مدرن و مدرن را طراحی و به بازار عرضه کرده است.

برند شرکت هانیول

شرکت هانیول در گذر زمان:

این کمپانی قدمتی بیش از یک قرن دارد. سال تاسیس آن 1906 میلادی بوده هر چند ریشه‌های اولیه‌ی آن به سال‌ها قبل از این تاریخ باز می‌گردد. زمانی که آلبرت بوتز موفق شد تا آلارم کوره و رگولاتور اختراع نماید. یک سال بعد شرکت خود را با نام رگولاتور ترموالکتریک بوتز افتتاح نمود. در گذر زمان شرکتی که در خصوص تجهیزات مربوط به کنترل نمودن تلفیقی دما مشغول به فعالیت بودند این شرکت را خریداری کرد.

اما دوباره و در سال 1893 بوتز برای بار دیگر شرکت خود را با نامی دیگر افتتاح نمود. در سال 1904 میلادی نیز یک دانشمند جوان که موفق به تکمیل ژنراتورهای گرمایی شده بود بخش تخصصی هانیول را که از خود او گرفته شده است در درون شرکت اصلی تاسیس کرد. شرکت با تغییراتی که در گذر زمان در پیش گرفته بود سرانجام به سمت ارائه دادن راه حل‌هایی برای چالش‌هایی همچون نمایشگرهای صنعتی مورد استفاده در اتوماسیون‌ها و کنترل کننده‌های صنعتی کشیده شد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

اتوماسیون صنعتی اینوت – شرکت اینوت

 

توسعه محصولات در شرکت هانیول چگونه است؟

این کمپانی بزرگ با اتکا به مهندسین و دانشمندانی که در اختیار دارد با توجه به نیاز بازار در زمان‌های مختلف اقدام به تولید و عرضه محصولات مختلفی نموده است. همین امر موجب بازدهی بالای این شرکت در بیشتر طول عمر آن نیز گردید. بعنوان مثال در سال 1942 میلادی تجهیزات مربوط به هواپیماها و نیز اتوپایلوت‌های الکترونیکی در گروه تولیدات این برند معتبر قرار گرفته بودند. بیشترین کاربرد این تجهیزات برای مصارف جنگی بود. همچنین در سال 1953 میلادی شرکت هانیول ترموستات‌هایی را طراحی و تهیه نمود که مدور بوده و بعنوان جایگزینی نوع مستطیلی محسوب می‌شدند. این ترموستات‌ها توجه عده‌ی زیادی را به خود جلب کرد و از جمله محصولات ویژه و خاص این کمپانی به‌شمار می‌رود.

این کمپانی در سال 1957 میلادی کار بر روی حساس‌ترین نوع از ژِروسکوپ‌ها را آغاز نمود. نتیجه‌ی این تلاش به این جا ختم شد که این کمپانی امروزه در سطح جهان پرچم دار و پیشرو در عرصه‌ی صنعت کنترل بوده و حرف اول در این زمینه را در تمام جهان می‌زند. طی سال‌های 1963 این کمپانی برای سفرهای فضایی به سازمان فضانوردان ایالات متحده کمک‌های زیادی کرد. با وجودی که شرکت هانیول در سال 1991 به فعالیت‌های خود در بخش کامپیوتر خاتمه داد اما در عرصه‌ی رایانه‌های دیجیتالی مورد استفاده در اتوماسیون‌های صنعتی و دیگر عملگرها همچنان فعال و پویا باقی ماند.

فعالیت هانیول

فعالیت‌های شرکت هانیول در سطح جهانی:

این کمپانی بزرگ و قدرتمند آمریکایی در تمام جهان بازارهای زیادی را برای فروش محصولات خود در اختیار دارد. کیفیت بالای تولیدات آن‌ها موجب شده تا در بیشتر نقاط جهان طرفداران زیادی داشته باشند. پس از آن که در سال 1934 میلادی شرکت‌های تایم او و استات کنترلر را به منظور گسترش و توسعه‌ی فعالیت‌های خود خریداری کرد به مرور دفاتری در تورنتو – لندن – هلند و نیز استکهلم بازگشایی نمود. سپس برنامه‌های گسترش بازار هدف در شرکت هانیول موجب شد تا مراکز توزیع محصولات آن‌ها در پاناما – شیلی – ترینیداد – نیوزلند – آفریقای جنوبی و آرژانتین نیز آغاز به کار کند. امروزه در بسیاری از نقاط دنیا از جمله ابوظبی – چین – اوکراین و رومانی نیز مراکزی برای فروش تولیدات خود دارد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی ال اس – شرکت ال اس

اتوماسیون صنعتی زیمنس – شرکت زیمنس

 

فعالیت‌های شرکت هانیول شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

این کمپانی بزرگ در زمینه‌های زیادی فعالیت دارد. در واقع با توجه به نیاز بازار در زمان‌های مختلف تغییر جهت‌های لازم را در برنامه‌های خود ایجاد نموده است. اما با این وجود بیشترین فعالیت‌های کمپانی هانیول به 4 بخش تقسیم می‌شوند:

1- کنترل کننده‌ها و اتوماسیون صنعتی:

در این بخش تجهیزات مانند دستگاه‌های اسکن – دستگاه‌ها و لوازم ایجاد ایمنی – تاسیسات صنعتی مورد نیاز و کنترل سنجش را تهیه و تولید می‌نمایند.

2- مواد:

تولید کاتالیزورها و جاذب‌ها/ الیاف و پردازش هیدروکربن و نیز مواد شیمیایی خاص از دیگر زمینه‌های کاری شرکت هانیول است.

3- هوا فضا:

در این عرصه نیز موتورها و سیستم‌های مرتبط با حمل و نقل به همراه روش‌های اتوماسیون و کنترل را تحت پوشش قرار می‌دهند.

4- سیستم‌های حمل و نقل:

از دیگر بخش‌های فعالیت برند هانیول تجهیزات خودروها و تقویت نمودن موتورهای اتومبیل‌های مسافربری می‌باشد. برای تهیه هر یک از محصولات مورد نیاز از برند هانیول از جمله اتوماسیون صنعتی هانیول که از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع اتوماسیون‌های موجود در سطح جهان است می‌توانید با مشاورین و مهندسین ما در گروه صنعتی سپیانی تماس حاصل فرمایید.

 

گروه صنعتی سپیانی از بهترین کمپانی‌های داخل کشور در زمینه ارائه اتوماسیون صنعتی و PLCها بوده که همزمان خدمات مشاوره و راه اندازی خط تولید را نیز ارائه می‌نمایند. همین الان از طریق صفحه تماس با ما با مشاورین سپیانی تماس حاصل فرمایید.

 

محصولات شرکت هانیول:

در ادامه به معرفی موردی چندین محصول ازشرکت هانیول می‌پردازیم.

ترموستات از برند هانیول:

ترموستات‌های تولید شده در این کمپانی به منظور کنترل نمودن دمای کانال هوا و محیط استفاده می‌شوند. این کنترل به وسیله‌ی اعمال دستور به فن کویلی و شیر برقی صورت می‌گیرد. در حقیقت این ترموستات‌ها نوعی از کنترل کننده‌های خودکار الکتریکی بشمار می‌روند. یکی از معروف‌ترین انواع این تجهیزات مدل هالو از برند هانیول است. ترموستات هالو دیجیتال بوده و راه‌اندازی آن نیز بسیار آسان است. لازم به ذکر است که این مدل از ترموستات‌های ساخت شرکت هانیول پرفروش‌ترین نوع در تمام جهان محسوب می‌شوند.

ترموستات هانیول

کنترلر از برند هانیول:

در خصوص این تجهیزات باید گفت که بعنوان قلب تپنده‌ی هر سیستم مدرن صنعتی محسوب می‌شوند. امروزه با پیچیده‌شدن تجهیزات و دستگاه‌های به کار رفته در خطوط تولید بدون استفاده از یک کنترلر نمی‌توان کاری از پیش برد. کنترلرهای برند هانیول هسته‌های محاسباتی و تصمیم گیرنده‌های قدرتمند اتوماسیون به‌شمار می‌روند که موجب بالا رفتن کارایی و سرعت فرآیندها در سیستم خواهند شد. انواع این کنترلرهای تولید شده‌از برند هانیول بسیار زیاد بوده و همین تنوع موجب تطابق بالایی بین نوع مورد نیاز و نوع خریداری شده‌خواهد شد.

کنترلر هانیول

اکچویتور یا محرک از برند هانیول:

این تجهیزات در نقش بازوهای قدرتمند در سیستم کنترل پیشرفته ایفای نقش می‌کنند. چراکه در سیستم‌های کنترل کننده‌ی مدرن بر مبنای دریافت و محاسبات بر روی داده‌های دریافتی دستورات لازم صادر می‌شود. محرک‌ها در حقیقت در نقش دست‌هایی هستند که این دستورات را اجرا می‌نماید. شرکت هانیول تنوع بالایی در مدل‌های ارائه شده از این محصول را دارد.

اکچویتور

ترانسیمتر و سنسور از برند هانیول:

برای این که بتواند فاکتورهایی همچون رطوبت و دما را در کنترل نمود در ابتدا نیاز است تا آن‌ها اندازه‌گیری کرد. این کار توسط ترانسیمترهای هانیول با بالاترین دقت انجام خواهد شد. انواع مختلفی از این تجهیزات اعم از ترانسیمتر اختلاف فشار – ترانسیمتر الکترونیکی – ترانسیمتر دما و ترانسیمتر کیفیت هوا در بند هانیول عرضه می‌شود.

ترانسمیتر هانیول

گستردگی تولیدات این شرکت تا اندازه‌ای است که نمی‌توان به تمام محصولات آن‌ها اشاره نمود.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی دلتا – شرکت دلتا

اتوماسیون صنعتی فتک – شرکت فتک

 

برای دریافت استعلام از موجودی و قیمت هر تجهیز از برند هانیول می‌توانید از طریق وب سایت فروشگاهی ما دکتر پی ال سی اقدام فرمایید. همچنین مهندسین و مشاورین ما در گروه صنعتی سپیانی آماده‌ی ارائه راهنمایی‌های لازم به شما در زمینه‌ی تجهیزات مورد نیازتان هستند.

 

کلام پایانی:

شرکت هانیول یک کمپانی شناخته شده و محبوب در سطح جهانی می‌باشد که تجهیزات مورد نیاز در صنایع از جمله اتوماسیون صنعتی تولید می‌کند. برای تهیه محصولات برند هانیول به مراکز معتبر مراجعه کنید. جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت برای قطعات و نیز خدمات اتوماسیون صنعتی میتوانید از طریق واتس‌اپ ، فرم درخواست مشاوره با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *