اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی یوکوگاوا – شرکت یوکوگاوا

شرکت یوکوگاوا

آشنایی با شرکت یوکوگاوا

شرکت یوکوگاوا در سال 1915 میلادی در ژاپن تاسیس شد. زمینه‌ی فعالیت این شرکت در ابتدای کار فقط در حیطه‌ی ابزارهای مربوط به اندازه گیری بود. این کمپانی که در شهر توکیوی ژاپن مستقر بوده تنها در سطح کشور ژاپن اقدام به فروش محصولات و تولیدات خود می‌نمود. اما در سال 1920 فعالیت خود را در زمینه‌ی الکتریک آغاز و ثبت نمود. امروزه این کمپانی به یکی از بزرگ ترین رقبای شرکت‌های غربی در خصوص اتوماسیون‌های صنعتی و راه حل‌های مورد استفاده در صنایع مختلف شده است.

اتوماسیون صنعتی سیستمی است که به کنترل نظارت و بهبود عملکرد فرآیندهای تولیدی کمک می‌کند. با توجه به پیشرفت‌های تکنولوژی و گسترش روز افزون صنایع مختلف شرکت‌های زیادی در تمام جهان اقدام به ساخت تجهیزات و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی می نمایند که در بین همه شرکت یوکوگاوا یکی از برندهای موفق در این زمینه را در دست دارد.

 

شرکت یوکوگاوا

 

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی PLC

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

نگاهی به تاریخچه‌ی شرکت یوکوگاوا:

همانطور که اشاره شد این شرکت ژاپنی در سال 1915 توسط دکتر تامیسوکه یوکوگاوا تاسیس شد. به مرور با گسترش یافت فعالیت‌های این کمپانی و ورود آن به عرصه‌ی الکترونیک بازار گسترده‌تری پیدا کرد. تا سرانجام در سال 1920 میلادی شرکت به عنوان یک کمپانی الکتریکی ثبت و آغاز به کار نمود.

در سال 1933 بود که این کمپانی آغاز به تحقیقات و تولید کردن تجهیزاتی مربوط به ابزارهای مورد استفاده در هواپیما همچون کنترلرهای فلو و دما و فشار نمود. با فرارسیدن سال 1950 میلادی شرکت یوکوگاوا تنها کمپانی ژاپنی در عرصه‌ی برق بود که توانست توسعه و گسترش پیدا کند. 5 سال بعد از ان در سال 1955 قراردی با شرکت فاکس بورو  برای تامین تجهیزات دقیق صنعتی به امضا رساند.

چند سال بعد از این قرارداد اولین دفتر نمایندگی این شرکت در ایالات متحده آغاز به کار کرد. سال 1964 میلادی به صورت کامل وارد بازارهای مربوط به تولید آنالیزوها شد. بعد از آن تولید و فروش محصولاتی نظیر فلومتر فورتکس را شروع کرده و خیلی زود موفق شد تا دفتر شرکت یوکوگاوا را در کشور سنگاپور نیز افتتاح نماید. به مرور فعالیت‌های این شرکت گستره‌ی بیشتری یافت و تجهیزات دقیق و با کیفیت فرکانس بالا را تولید و عرضه نمود.  در سال 1996 تمام سهام مربوط به شرکت آندو الکتریک را خریداری کرد و صاحب این کمپانی شد. در سال 2005 میلادی در دفتر شرکت در سنگاپور واحدی به جهت نظارت بر بازارهای جهانی اتوماسیون‌های صنعتی تاسیس نمود تا تحولات این بازارها را بطور دقیقی رصد کند.

 

محصولات شرکت یوکوگاوا

محصولات تولید شده در شرکت یوکوگاوا:

این کمپانی که امروزه یک هلدینگ بزرگ در زمینه‌ی مهندسی برق و فناوری‌ اطلاعات در کشور ژاپن به‌شمار می‌رود تجهیزات و محصولات زیادی تولید و عرضه میکند اعم از:

  • تجهیزات الکتریکی
  • انواع نرم افزارهای مورد نیاز در صنایع حساس
  • دستگاه‌های آزمایش کننده
  • ابزارهای الکترونیکی
  • تجهیزات و دستگاه‌های خودکار ساز
  • ابزارهای اندازه‌گیری
  • سیستم‌های اسکادا
  • کنترل‌گرهای منطقی و برنامه پذیر مانند plc‌ها
  • سیستم‌های کنترل‌گر
  • سامانه‌های کنترل کننده‌ی و توزیع کننده‌ی کنترل

امروزه شرکت یوکوگاوا دارای 84 شرکت تابعه در نقاط مختلف جهان است و بیش از 20 هزار نفر برای این کمپانی بزرگ مشغول به‌کار هستند.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی داناهر – شرکت داناهر

اتوماسیون صنعتی آلفالاوال – شرکت آلفالاوال

 

ابزارهای تولید شده در شرکت یوکوگاوا

علاوه بر محصولات کنترل سیستم ابزارهای زیادی که در انواع صنایع مورد استفاده و کاربرد دارد نیز در این شرکت ژاپنی تهیه و تولید شده است که عبارتند از:

1- ترانسیمتر فشار

2- انواع فلومتر

3- ترانسیمتر اختلاف فشار

4- ترانسیمتر اختلاف دما

 

نمایندگی محصولات شرکت یوکوگاوا در ایران

با توجه به کیفیت بالای این محصولات افراد زیادی در ایران مایل به تهیه آن‌ها هستند. یکی از بهترین راه‌های خرید محصولات اصل این برند تهیه آن‌ها از نمایندگی های خود کمپانی و یا مراکز فروش معتبر است. چرا که محصولات مشابه و غیر اصل هرگز کارایی و کیفیت تولیدات اصل این شرکت را ندارند. خوشبختانه نمایندگی‌های فروش زیادی در ایران برای فروش محصولات برند یوکوگاوا وجود دارند.

یکی از این مراکز معتبر سایت فروشگاهی دکتر پی ال سی است که با داشتن سال‌ها تجربه و شناخت در این زمینه یکی از بهترین مراکز خرید محصولات مورد نیاز در صنعت به شمار می‌رود. همچنین برای تهیه یک سیستم کنترلر و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی کارامد می‌توانید از طریق گروه صنعتی سپیانی اقدام کنید. خدماتی همچون اتوماسیون صنعتی و مشاوره و راه اندازی خط تولید به‌وسیله مشاوران و مهندسین مجرب و با تجربه ما در گروه صنعتی سپیانی به بهترین شکل ممکن انجام می‌گیرد. کافی است تا با ما در واتس آپ و یا وب سایت سپیانی تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت محصولات شرکت یوکوگاوا

با توجه به تنوع بالای محصولات و گستردگی زمینه فعالیت این شرکت ژاپنی بهترین راه اطلاع از قیمت محصولات گرفتن استعلام از نمایندگی‌های خود کمپانی در ایران و مراکز فروش معتبر است. البته باید در نظر داشت که سیاست‌های کلی قیمت گذاری محصولات بسیار رقابتی بوده و با وجود کیفیت بالایی که این تولیدات دارند و با رقبای اروپایی خود در رقابت هستند از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز می‌باشند. از عوامل دیگری که بر قیمت این محصول تاثیر گذار است شیوه‌ی خرید آن‌ها است. ار آن جایی که تولیدات شرکت یوکوگاوا وارداتی به حساب می‌آیند خرید از دلال‌ها و واسطه‌های غیر رسمی می‌تواند موجب افزایش کاذب قیمت آن‌ها نیز گردد.

 

حتما بخوانید: اتوماسیون صنعتی میتسوبیشی – شرکت میتسوبیشی

 

صنایعی که از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند کدام اند؟

با توجه‌ی به زمینه‌ی فعالیت‌های این کمپانی بیشتر کارخانه‌های صنعتی از محصولات تولیدی در این شرکت استفاده می کنند. به ویژه صنایعی که برای بهبود عملکردهای تولیدی و راندمان کاری خود از سیستم‌های اتوماسیون صنعتی و کنترلرها کمک می‌گیرند نظیر:

  • پالایشگاه‌ها
  • صنایع کاغذ سازی
  • لاستیک‌سازی
  • صنایع غذایی

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

سوالات متداول:

زمینه‌ی کاری شرکت یوکوگاوا چیست؟

تجهیزات اندازه گیری دما و فشار و نیز اتوماسیون های صنعتی از جمله اصلی ترین زمینه‌های کاری این شرکت به شمار می رند.

ابزارهای تولید شده با برند یوکوگاوا کدام‌اند؟

انواع ترانسیمترهای فشار و دما و اختلاف فشار و نیز انواع متنوعی از فلومتر برای سنجش دبی سیالات

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی آتونیکس – شرکت آتونیکس

 

کلام پایانی

شرکت یوکوگاوا یک کمپانی ژاپنی است که محصولات شناخته شده و با کیفیتی در زمینه‌ی اتوماسیون‌های صنعتی تهیه و تولید می نماید. همچنین ابزارهای اندازه‌گیری که در این کمپانی ساخته و ارائه می‌شوند از جمله بهترین انواع موجود در بازارهای جهانی هستند. نمایندگی‌های این شرکت در ایران نیز فعال بوده و خوشبختانه این امکان فراهم است تا بتوان محصولات اصل و با کیفیت از برند یوکوگاوا را در کشور تهیه نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق فرم درخواست مشاوره و نیز واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *