خطوط تولید, صنایع غذایی

صفر تا 100 خط تولید ظروف یکبار مصرف

خط تولید ظروف یکبار مصرف

آشنایی با خط تولید ظروف یکبار مصرف

خط تولید ظروف یکبار مصرف یکی دیگر از خط تولیدهایی است که می‌تواند با موفقیت‌های زیادی در بعد فروش همراه باشد. و نیز نیاز به تخصص زیادی هم برای شروع و استفاده از ماشین‌آلات ندارد. این روزها استفاده از ظروف یکبار مصرف در زندگی جایگاه خود را پیدا کرده است. در اغلب مراسم‌های شادی و حتی مجالس ترحیم و مناسبت‌های مذهبی از این نوع ظروف استفاده میشود. بنابراین با توجه به بالا بودن میزان مصرف آنها نیاز به تولیدات زیادی نیز دارند.

حتما بخوانید:

دستگاه ترموفرمینگ چیست؟ کاربرد آن

صفر تا 100 خط تولید بسته‌بندی حبوبات

همین کاربردهای فراوان موجب می‌شود تا تولید کردن این ظروف در یک خط تولید از نظر اقتصادی دارای توجیه و صرفه باشد. البته دستگاه‌ها و تجهیزاتی که در خط تولید ظروف یکبار مصرف بکار می‌روند را می‌توان به طور مجزا از هم نیز تهیه نمود. یعنی در یک خط تولید فقط لیوان یکبار مصرف تولید کرد. همین نکته نیز یکی از امتیازات این خط تولید می‌باشد چراکه می‌توان به هزینه‌های کمتر آغاز به فعالیت نمود و سپس کار را گسترش داد.

دستگاه ظروف یکبارمصرف

حتما بخوانید:

کاربرد و ویژگی های دستگاه کارتنینگ

صفر تا صد خط تولید و بسته‌بندی خشکبار

شناخت ظروف یکبار مصرف

اولین باری که این ظروف یکبار مصرف وارد ایران شدند و مورد استفاده‌ی عموم قرار گرفتند سال 1359 هجری شمسی بود. اما پروسه تولید نسل‌های پیشرفته‌تر از این ظروف در ایران به چند سال اخیر باز می‌گردد. در حدود 5 سال پیش برای اولین بار ظروف یکبار مصرف اسفنجی در ایران به تولید رسید. ظروف یکبار مصرف به ظرفی گفته می‌شود که مواد اولیه‌ی آن از جنس پلاستیک و یا مقوا است. این ظروف در اشکال و سایزبندی‌های مختلفی تولید میشود و به بازار ارئه می‌شوند.

البته نسل‌های جدید این ظروف از انواع پلیمر مانند فوم پلی استایرن ساخته شده و عرضه می‌شوند. هر یک از مواد اولیه‌ای که در ساخت ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاصیت ویژه‌ای به ظروف می‌دهد که همین موضوع کاربرد مخصوصی نیز برای آن ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید:

انواع دستگاه بسته‌بندی ساشه

دستگاه شیرینگ پک چیست؟ کاربرد آن در بسته بندی

انواع ظروف یکبار مصرف:

این ظروف که عمدتا از جنس پلاستیک هستند از پلیمرهایی متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند. اعم از:

  • پلی اتیلن با دانسیته ی بسیار بالا
  • پلی پروپین
  • پلی استایرن

کاربرد هر یک از این ظروف نیز وابسته به نوع ماده‌ی اولیه‌ی بکار رفته در آن با دیگری متمایز است. برای نگهداری کردن از سرکه و روغن و یا مواد غذایی گرم معمولا از ظروف یکبار مصرف از جنس پلی اتیلن سفید رنگ استفاده می‌شود. پلی پروپلین سفید رنگ نیز به منظور بسته‌بندی کردن لبنیات کاربرد دارد. در این میان نکاتی وجود دارد که در زمان راه‌اندازی خط تولید ظروف یکبارمصرف باید مورد توجه قرار گیرد.

پلی اتیلن و نیز پلی پروپین به شکل صفحات اکسترودی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. و شکل‌دهی این صفحات کار دشواری است. چراکه دارای گرمای ویژه‌ی بالایی هستند و همین امر فرایند گرم کردن آنها را کند خواهد کرد. از طرفی سرعت انتقال گرما در این جنس از پلیمرها پایین بوده و همین موضوع سبب می‌شود تا هنگام قالب‌گیری با مشکل مواجه شویم. همچنین این پلیمرها دچار حالت کریستالی میشوند که علت آن نیز پایین‌تر بودن دمای شکل پذیری آنها نسبت به دمای نرمی آنها است. این موضوع نیز فرایند قالب‌گیری را دو چندان دشوار می‌کند.

حتما بخوانید:

دستگاه سیل چیست؟ انواع آن

اصول مهم بسته‌بندی محصولات

مناسب ترین نوع پلیمر:

با توجه به مشکلاتی که هنگام قالب‌گیری در ظروف یکبار مصرف بر پایه‌ی پلیمر به وجود می‌آید. استفاده از فوم پلی استایرن یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو می‌باشد. این پلیمر دارای ویژگی‌هایی است که استفاده از آن را در تولیدات ظروف یکبار مصرف محبوب کرده است. ویژگی‌های مطلوب فوم پلی استایرن عبارتند از:

  • این پلیمر ضربه را به محصول درون خود منتقل نخواهد کرد. به همین دلیل برای محصولات شکننده‌ای مانند تخم مرغ بسیار مناسب است.
  • عایق حرارتی بسیار خوبی می‌باشد. و از این رو برای عرضه نمودن محصولات گرم بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • به دلیل سبکی وزن در حمل و نقل راحت تر جابه‌جا می‌شود. البته به این موضوع هم باید توجه کرد که هزینه‌های مربوط به باربری آن ها به دلیل آن که در عین سبک وزنی حجم بالایی را اشغال می‌کنند زیاد خواهد بود.

دستگاه یکبار

شیوه‌ی تولید ظروف یکبار مصرف

پروسه‌ی تولید این ظروف در هر نوعی که باشند یا از سایزی که برخوردارند تقریبا یکسان می‌باشد. بنابراین چندان فرقی نمی‌کند که خط تولید ظروف یکبارمصرف در چه زمینه‌ای باشد. کلیت فرآیند کاملا یکسان است. تنها تفاوت موجود در نوع ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و تجهیزاتی است که در خط به تناسب نوع محصول تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شکل کلی فرآیند به این صورت است که ابتدا مواد اولیه که پودری شکل و یا گرانول هستند توسط دستگاهی به نام اکسترودل به ورق تبدیل میشود. و در مرحله‌ی بعدی این ورقه‌ها به شیوه‌ی ترموفورمینگ قالبگیری شده و به ظروف مورد نظر تبدیل می‌شوند.

فرآیند تولید گرانول:

برای تولید کردن گرانول مورد نیاز در تولید ظروف یکبار مصرف ابتدا پلیمر و دیگر مواد افزودنی مورد نیاز را با هم مخلوط می‌کنند. هنگامی که این مخلوط به شکل کامپاند کاملا یکنواخت و هموژن در‌آمد در واقع گرانول برای استفاده در کاربردهای گوناگون در این خط تولید آماده می‌باشد.

فرآیند تولید ورق:

برای تولید نمودن ورق ابتدا باید گرانول را گازگیری نمود و سپس به اکسترودر وارد کرد. مواد در این مرحله با وارد کردن فشار و حرارت به شکل خمیری شکل در خواهند آمد. سپس به وسیله‌ی یک پیچ حلزونی مانند به جلو هل داده می‌شوند. این مواد از روی یک قالب که سطح مقطع آن تا حدودی پیچیده می‌باشد عبور خواهند کرد. محصول خروجی در این بخش می‌تواند طول نامحدودی نیز داشته باشد.

در واقع تا زمانی که قیف از مواد اولیه موجود تغذیه کند این تولید محصول نیز به صورت مدام ادامه می‌یابد و قطع نمی‌شود. در این خصوص تنظیم نمودن اکسترود یک کار بسیار حساس است که نیاز به دقت بالایی دارد. این میزان حساسیت تنظیم اکسترود به دلیل پارامترهای دخیل در آن می‌باشد:

  • درجه‌ی حرارت
  • میزان حرارت قالب
  • درجه‌ی حرارت پیچ
  • میزان سرعت نوار نقاله
  • وضعیت و شرایط مواد موجود در قیف

بعد از این که فرآیند اکسترود کامل شد ورق در داخل و خارج سیستم باید کلندر نمود. در کلندر میزان ضخامت ورق تعیین می‌شود. این ورق‌ها بعد از آن که پرس شدند و دمای آن‌ها نیز کاهش یافت رول می‌شوند. رول‌ها با پهنای مناسب بسته‌بندی شده و برای ارسال به قسمت ترموفرمینگ آماده خواهند شد.

گروه صنعتی سپیانی در زمینه‌ی اتوماسیون‌ های مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید ظروف یکبارمصرف از شرکت‌های پیشرو بوده و سابقه‌ی درخشانی در این خصوص دارد. برای دریافت مشاوره و نیز دریافت خدمات و تجهیزات مورد نیاز خود هم حالا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

 

 از دیگر خدمات مورد ارائه گروه صنعتی سپیانی که بسیار خوشنام و موفق عمل نموده‌است. میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتوماسیون صنعتی
  • اتوماسیون صنعتی plc
  • اتوماسیون صنعتی زیمنس
  • برق صنعتی
  • مشاوره و راه اندازی خط تولید

ظرف یکبار مصرف

تولید و ساخت ظروف یکبار مصرف:

برای ساخت ظروف یکبار مصرف در هر شکل و سایزی در ابتدا باید ورق‌های تولید شده در مرحله‌ی قبل را که از ضخامت و پهنای مناسبی برخوردار هستند در دستگاه ترموفرمینگ وارد کرد. سپس با یکی از سه روش ذیل به تولید این ظروف پرداخت:

  • روش قالبگیری فشاری
  • روش قالبگیری با ایجاد خلاء
  • روش قابلگیری به وسیله‌ی درهم رفتن

این سه روش از شیوه‌های اصلی در ساخت ظروف یکبار مصرف به شمار می‌روند. بنابراین تنها تفاوت در کار در نوع قالب و ماشینی است که به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه‌ی مقاله‌ی حاضر به شرح هر یک از این روش‌های تولید ظروف یکبار مصرف خواهیم پرداخت. پس اگر به راه‌اندازی نمودن این خط تولید علاقه‌مند هستید تا انتها ما را همراهی کنید.

حتما بخوانید:

دستگاه بسته‌بندی میوه خشک

دستگاه و ماشین آلات تزریق پلاستیک

1- روش قالبگیری فشاری در ساخت ظروف یکبار مصرف:

این شیوه و روش قالبگیری به کمک خلاء شباهت‌های زیادی به هم دارند. وجه تمایز این دو روش در این است که زمانی که خلاء ایجاد می‌گردد. بطور همزمان هوای فشرده نیز از قسمت بالایی صفحه وارد عمل میشود و مورد استفاده واقع می‌گردد. به این صورت صفحه‌ی نرم شده در اثر این فشار بسیار ساده‌تر وارد قالب‌ها خواهد شد.

2- روش قالبگیری با ایجاد نمودن خلاء در ساخت ظروف یکبار مصرف:

این شیوه ساده‌ترین نوع کار به روش ترموفرمینگ است. برای این منظور صفحه‌ی پلاستیکی را بر روی یک سطح سفت و سخت ثابت نگه می‌دارند. این سطح سخت به قالب‌ها متصل می‌باشد. صفحه را تا زمانی که حالتی نیمه جامد ایجاد گردد حرارت خواهند داد. در همین حین در فضای بین صفحه و قالب ایجاد خلاء می‌کنند.

این خلاء موجب می‌گردد تا روی صفحه فشار اتمسفری بروز کند و در نتیجه به سمت قالب کشیده خواهد شد. مواد در قالب‌ها باقی خواهند ماند تا کاملا خنک شوند و شکل قالب را به خود بگیرند. این شیوه‌ی ساخت ظروف یکبار مصرف متداول ترین نوع آن می‌باشد که در خط تولید ظروف یکبارمصرف مورد استفاده‌ی زیادی دارد.

3- روش قالبگیری به طریق در هم رفتن در ساخت ظروف یکبار مصرف:

در این شیوه ابتدا صفحه را گرم کرده و سپس آن را با ایجاد فشار در بین قالب نر و مادگی حبس می‌کنند. ظروف مورد نظر به این صورت شکل‌دهی و تولید می‌شوند. گرم کردن صفحه هم در این شیوه‌ی قالبگیری و هم در سایر آنها با کمک گرفتن از اشعه‌ی مادون قرمز صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: صفر تا 100 خط فراوری پیاز سرخ شده

سیستم پیوسته و غیرپیوسته در ساخت ظروف یکبار مصرف

برای تولید و ساخت انواع مختلف ظروف یکبار مصرف هم می‌توان از سیستم پیوسته بهره برد هم از سیستم غیر پیوسته. در روش غیرپیوسته ورق‌های تولیدی را بر روی قرقره می‌پیچند. و در همان سالن تولید بطور موقتی انبار می‌کنند. در مرحله‌ی بعد در ماشین فرم‌دهی شکل می‌گیرند. اما در سیستم پیوسته فیلم‌های فرم گرفته‌شده بصورت مستقیم به دستگاه‌ترموفورمیک منتقل شده و ظروف مورد نظر در آنجا تولید می‌شوند.

از آن جایی که در این روش از ایجاد خلا به منظور فرم دادن ظروف مورد استفاده قرار میگیرد. در کوره‌حرارتی صفحات را به دمای 80 درجه‌ی سانتی‌گراد می‌رسانند و بعد در گرمکن اصلی آن‌ها را تا درجه حرارت 120 درجه سانتی گراد داغ می‌کنند.  پس ورقه‌هایی که دیگر نرم شده‌اند را درون قالب ریخته‌و تا سرد شدن و شکل‌گیری نهایی آن‌ها صبر می‌کنند. در انتهای فرایند نیز برش داده شده و بسته‌بندی می‌شوند.

رنگ بندی ظروف یکبار مصرف

در خصوص ظروف یکبار مصرف پلاستیکی باید گفت که این قابلیت را دارند تا به صورت رنگی نیز ساخته شوند. این رنگ‌بندی ها می‌تواند به استقبال بیشتری مشتری‌ها نیز منجر شود. برای جشن تولد از رنگ‌های شاد و برای مراسم عزاداری و مناسبات مذهبی رنگ مشکی گزینه‌ی مناسبی خواهد بود. البته رنگ سفید هم همیشه مشتری‌هایی زیادی در بازار ظروف یکبار مصرف را به خود اختصاص می‌دهد.

حتما بخوانید: صفر تا 100 خط تولید کاغذ

هزینه‌ی راه‌اندازی خط تولید ظروف یکبارمصرف

هزینه این خط تولید به نوع تجهیزات و دستگاه‌هایی دارد که مایل به تهیه آن‌ها هستید. همچنین ایرانی و یا خارجی بودن این تجهیزات نیز در قیمت نهایی خط موثر می‌باشد. ظرفیت و گنجایش مورد نظر برای شروع کار هم از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی کار است.

بهترین راه برای استعلام کردن قیمت تماس با مشاوران گروه صنعتی سپیانی است. این گروه با سابقه‌ی قریب به دو دهه در خصوص راه‌اندازی خط تولید لبنیات یکی از بهترین گروه‌هایی است که می‌توانید با آرامش و اطمینان کامل خدمات و تجهیزات درخواستی خود را از آن دریافت نمایید. نام گروه صنعتی سپیانی را به خاطر بسپارید.

حتما بخوانید: ربات برچسب زن چیست؟ انواع و کاربرد

کلام آخر

خط تولید ظروف یکبار مصرف که در زندگی‌های امروزی نقش پررنگی دارد. یک تجارت بسیار پر رونق محسوب می‌شود. در خصوص این خط تولید باید گفت که می‌توان تنها یکی از انواع این ظروف را تولید و به بازار عرضه نمود و یا اینکه به طور همزمان از چندین دستگاه برای قالبگیری و ساخت انواع مختلف آنها و در سایزهای متنوع بهره گرفت. هرچند سایزبندی ظروف یکبار مصرف دارای استانداردهای معینی هستند که معمولا باید رعایت کرد. مگر به سفارش مشتری که مایل به سایز متفاوتی در مقادیر بالا باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “صفر تا 100 خط تولید ظروف یکبار مصرف

  1. محمد آژینه گفت:

    سلام و احترام
    وقت عالی بخیر و شادی
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
    لطفا امکان راهنمایی دارید.
    09120196232

    1. ادمین گفت:

      درود
      مشاورین ما با شما تماس میگیرن جناب آژینه عزیز.

      1. مکارم گفت:

        سلام می خواهم مغازه عمده فروشی ظروف یکبار مصرف راه اندازی کنم برای خرید نیاز به راهنمایی دارم
        ممنون میشم راهنمایی کنید ۰۹۳۰۹۱۴۴۷۹۴

        ۰

        1. حسین گفت:

          سلام
          برای راه اندازه تولیدی ظروف یک بار مصرف
          احتیاج ب مشاوره و راهنمایی دارم
          09184811056

          1. sepyanico sepyanico گفت:

            سلام دوست عزیز
            بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
            با سپاس🙏🙏🙏
            https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

          2. سجاد گفت:

            سلام
            وقت عالی بخیر
            جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم
            دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز

        2. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  2. Iran گفت:

    سلام وخداقوت
    جهت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف به مشاوره وتوضیح احتیاج دارم.«۰۹۹۱۱۱۰۰۱۶۲»

    1. ادمین گفت:

      درود
      مشاورین ما جهت ارائه اطلاعات در اسرع وقت باهاتون تماس میگیرن.

  3. تقی پور گفت:

    جهت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف به مشاوره و راهنمایی نیاز دارم. ۰۹۱۸۳۴۲۹۴۵۹

    1. ادمین گفت:

      درود
      همکاران ما در اسرع وقت باهاتون تماس میگیرن جناب تقی پور عزیز.

    2. شفیقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مزاحمتون شدم در مورد شرایط و بودجه مورد نیاز جهت راه انداز خط تولید ظروف یکبار مصرف اطلاعات ازتون بگیرم
      ۰۹۱۵۱۰۷۸۴۸۸

      1. sepyanico sepyanico گفت:

        لطفا از طریق لینک https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45 درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

  4. مجيد قنبري گفت:

    سلام.
    میخوام خط تولید ظروف یکبار مصرف رو راه اندازی کنم. راجع به هزینه ها. فضای مورد نیاز. بازار فروش و…. توضیحاتی میخواستم. ممنون میشم راهنمایی کنید. ممنون 09193419503

    1. ادمین گفت:

      درود
      همکاران ما در اسرع وقت باهاتون تماس میگیرن جناب قنبری عزیز.

  5. وزیری گفت:

    سلام جهت راه اندازی خط تولید نیاز به مشاوره دارم. 09019964801

    1. ادمین گفت:

      درود
      همکاران ما در اسرع وقت باهاتون تماس میگیرن جناب وزیری عزیز.

  6. راهله زارعی گفت:

    سلام بابت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف مشاوره میخواستم

    1. ادمین گفت:

      درود
      لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان فرم درخواست مشاوره رو کامل کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

  7. اکبر جلیل پور گفت:

    باسلام ازشهر ارومیه هستم درمورد راه اندازی وسرمایه لازم جهت ظروف یکبار مصرف مشاوره میخواهم

    1. ادمین گفت:

      درود
      لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان فرم درخواست مشاوره رو کامل کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

    2. شهبازی گفت:

      درود بر شما ، جهت راه اندازی ظروف یکبار مصرف نیاز به مشاوره دارم ممنون میشم راهنمایی کنید 🌹09130071264

  8. مرتضی حیدری قزاان گفت:

    سلام روز بخیر برای راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف به راهنمایی نیاز دارم.09382830159

    1. ادمین گفت:

      درود
      همکاران ما با شما تماس میگیرن جهت ارائه مشاوره

      1. سلمان گفت:

        سلام.درمورد خط تولید ظروف یک بار مصرف اطلاعات نیاز داشتم.

        1. sepyanico sepyanico گفت:

          لطفا فرم https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45 را تکمیل نماید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

  9. حسینی گفت:

    سلام‌وقت بخیر.جهت راه‌اندازی خط تولید و هزینه میشه راهنمایی کنید.09025759869 حسینی

    1. ادمین گفت:

      درود
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند جناب حسینی عزیز.

  10. جواد براتیان گفت:

    سلام مشاوره در زمینه خط تولید این ظروف یکبار مصرف میخواستم.ممنون

    1. admin گفت:

      درود
      لطفا فرم درخواست مشاوره رو تکمیل کنید تا مشاورین ما باهاتون تماس بگیرن.

      1. آتنا گفت:

        سلام برای مشاوره در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف مزاحم شدم ممنون میشم راهنماییم کنید ۰۹۳۰۴۶۸۴۶۰۱

        1. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

      2. آتنا صفتی گفت:

        سلام برای مشاوره در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف مزاحم شدم ممنون میشم راهنماییم کنید ۰۹۳۰۴۶۸۴۶۰۱

        1. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

        2. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  11. زاهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف در مورد دستگاه ، هزینه سرمایه گذاری، فضا نیاز به راهنمایی شما دارم.۰۹۳۸۷۷۹۳۵۱۷

    1. admin گفت:

      درود
      مشاورین ما باهاتون تماس میگیرن.

  12. بهنام سلمانی زاده گفت:

    سلام درخواست مشاوره دارم

    1. admin گفت:

      درود
      لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان فرم درخواست مشاوره رو کامل کنید و یا از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

  13. مصطفی محمودی گفت:

    سلام مشاوره میخواستم
    09133921599

    1. admin گفت:

      درود
      مشاوران ما در اولین فرصت باهاتون تماس میگیرن آقای محمودی عزیز

  14. شهاب گفت:

    سلام و احترام
    وقت عالی بخیر و شادی
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
    لطفا امکان راهنمایی دارید.
    09145234909

    1. admin گفت:

      درود
      مشاوران ما در اولین فرصت باهاتون تماس میگیرند.

    2. سعید رضوانی گفت:

      سلام و احترام
      وقت عالی بخیر و شادی و نیکی
      جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
      لطفا امکان راهنمایی دارید ممنون از لطفتون

      1. sepyanico sepyanico گفت:

        سلام دوست عزیز
        بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
        با سپاس🙏🙏🙏
        https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  15. حسین قاسمی گفت:

    درود بر شما و سپاس از اطلاعات مفیدتون در زمینه تولید ظروف یکبار مصرف گیاهی میخواستم سرمایه اولیه رو بدونم اگر امکانش هست با شماره بنده تماس حاصل فرمایید .09155095010 قاسمی

    1. admin_2 گفت:

      سلام وقت بخیر ، لطفا با شرکت تماس بگیرید . 02191092068

  16. محمد گفت:

    با سلام در خصوص راه اندازی تولید ظروف یکبار مصرف ، شامل نحوه اخذ مجوز ، میزان سرمایه گذاری اولیه ، شرایط محل مورد نظر تولید و … راهنمایی می خواستم . با تشکر فراوان 09124413947

    1. admin_2 گفت:

      سلام وقت بخیر ، لطفا با شرکت تماس بگیرید . 02191092068

  17. دلیر گفت:

    سلام و احترام
    وقت عالی بخیر و شادی
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)

    1. admin_2 گفت:

      سلام وقت بخیر ، لطفا با شرکت تماس بگیرید . 02191092068

      1. سعید رضوانی گفت:

        سلام و احترام
        وقت عالی بخیر و شادی و نیکی
        جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
        لطفا امکان راهنمایی دارید،ممنون از لطفتون
        ۰۹۱۳۴۱۹۷۰۸۸
        رضوانی

        1. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

      2. سعید رضوانی ۰۹۱۳۹۰۵۵۱۵۸ گفت:

        سلام و احترام
        وقت عالی بخیر و شادی و نیکی
        جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحات نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
        لطفا امکان راهنمایی دارید،ممنون از لطفتون
        ۰۹۱۳۴۱۹۷۰۸۸
        رضوانی

        1. sepyanico sepyanico گفت:

          سلام دوست عزیز
          بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
          با سپاس🙏🙏🙏
          https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  18. حسین گفت:

    سلام خسته نباشید
    میخواستم جهت راه اندازی خط تولید ظروف یک بار مصرف راهنمایی کنید

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      ممنون از شما
      فرم https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45 را تکمیل نمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

  19. کاوه پینه دوزی گفت:

    سلام وقت بخیر برا راه اندازی خط تولید به راهنمایی و مشاوره نیاز دارم ممنون میشم در این مورد نظرتونو لطف کنین با تشکر پینه دوزی ۰۹۱۴۳۶۲۴۷۷۱

    1. admin_2 گفت:

      سلام روز بخیر
      لطفا با شرکت تماس بگیرید .
      02191092068

  20. ابوالفضل مرادخانی گفت:

    سلام خسته نباشید من میخاستم یه تولیدی ضروف یکبار مصرف راه بندازم میخاستم بدونم هزینه چقدر در میاد

  21. شکوفه نجارزاده گفت:

    سلام وقت بخیر

    بابت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف، فضای مورد نیاز و هزینه اولیه مشاوره میخواستم

    ممنون می شوم بنده را راهنمایی کنید
    09137665926

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  22. بیات گفت:

    سلام وقت بخیر .برا تولید ظروف یکبار مصرف به مشاوره و راهنمایی نیاز دارم.09034119979

  23. هاکان پوراصغر گفت:

    سلام و درود

    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف نیاز به مشاوره دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)

    پوراصغر

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      شما می توانید با تکمیل فرم از طریق لینک زیر درخواست خود را ثبت کنید
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  24. صابر کفاش گفت:

    سلام و احترام
    وقت بخیر
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحاتی نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز)
    لطفا امکان راهنمایی دارید.
    09035003603

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    3. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  25. محمد میرزایی گفت:

    سلام ودرود
    درباره خط تولیدظروف یکبار مصرف چند تا سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
    09388207480
    09198832720

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  26. عباس گفت:

    سلام. در زمینه راه اندازی دستگاه تولید ظروف یکبار مصرف نیاز به راهنمایی دارم.

    ععع

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      جهت راهنمایی باید فرم مشاوره تکمیل و نسبت به درخواست شما مشاور با شما صحبت خواهد کرد

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  27. علی حسینی گفت:

    سلام.
    میخوام خط تولید ظروف یکبار مصرف رو راه اندازی کنم. راجع به هزینه ها و فضای مورد نیاز و بازار فروش توضیحاتی میخواستم. ممنون میشم راهنمایی کنید. ممنون
    09111755138

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  28. محمد گفت:

    سلام.وقتتون بخیر .برای راه اندازی خط تولید نیاز به راهنمایی و اطلاعات و شرایط دارم .
    ممنون میشم راهنمایی کنید ‌

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      با سلام دوست عزیز
      حتما با شما تماس گرفته می شود

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  29. محمد قاسمی گفت:

    سلام و احترام
    وقت بخیر
    جهت راه اندازی خط تولیدی ظروف یکبار مصرف توضیحاتی نیاز دارم.(دستگاه های مورد نیاز، هزینه سرمایه گذاری، فضای مورد نیاز و بازار هدف)
    ۰۹۱۹۸۶۸۰۲۷۱

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      با سپاس🙏🙏🙏
      https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

      1. sepyanico sepyanico گفت:

        سلام دوست عزیز
        بابت درخواست شما لطفا فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
        با سپاس🙏🙏🙏
        https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  30. محمدامین گفت:

    سلام راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف چقدر هزینه دارد؟لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای سرعت بخشیدن به امر خدمت رسانی این فرم را تکمیل کنید https://app.didar.me/customer/form/4117cfa1-5fd8-4e57-9bd4-6837bedf3b45

  31. فاطمه فراه‍انی گفت:

    سلام روزتون بخیر برای تولیدی نیاز به مشاوره دارم

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      برای در خواست مشاوره باید فرم مشاوره را در صفحه اول از منو بالا انتخاب کنید و تکمیل کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند
      https://app.didar.me/customer/form/6fd41719-7157-4348-862c-2ed70ad3a6c8

  32. فاطمه فراه‍انی گفت:

    سلام روزتون بخیر برای تولیدی نیاز به مشاوره دارم ممنون میشم راهنمایی کنین🙏

  33. بیگی گفت:

    سلام وخداقوت
    جهت راه اندازی خط تولید ظروف یکبار مصرف به مشاوره نیاز دارم

    1. sepyanico sepyanico گفت:

      لطفا از طریق لینک زیر فرم مربوطه را تکمیل نمائید
      https://app.didar.me/customer/form/6fd41719-7157-4348-862c-2ed70ad3a6c8

    2. sepyanico sepyanico گفت:

      لطفا از طریق لینک زیر فرم مربوطه را تکمیل نمائید
      https://app.didar.me/customer/form/6fd41719-7157-4348-862c-2ed70ad3a6c8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *