اتوماسیون صنعتی, تجهیزات

معرفی محصولات برند رکسروت

محصولات رکسروت

آشنایی با محصولات برند رکسروت آلمان:

محصولات برند رکسروت آلمان زیر نظر کمپانی بوش از این کشور تولید و عرضه میشوند. این کمپانی که از بزگ ترین شرکت های فعال در کشور آلمان میباشد در سال 2001 میلادی و به وسیله‌ی گروهی به نام روبرت بوش تاسیس شد و آغاز به فعالیت نمود. فعالیت اصلی این شرکت در زمینه‌ی تولید محصولات هیدرولیکی بوده و در جهان پیشرفته‌ترین انواع این محصولات متعلق به برند رکسروت است. در سال 2008 میلادی نسبت به سایر کمپانی های رقیب فروش بالاتری داشته و همین موضوع نشان دهنده‌ی برتری کمپانی رکسروت نسبت به سایر رقبا است. البته این کمپانی مطرح بغیر از تجهیزات هیدرولیکی تولیدات دیگری را تحت برند رکسروت تولید و عرضه می نماید.

فعالیت شرکت رکسروت آلمان در چه بخش هایی است؟

بیشتر محصولات برند رکسروت با فناوری های حرکت و کنترل مرتبط هستند. بنابراین این تولیدات را در گروه هایی اعم از موارد زیر میتوان بیان کرد:

  • هیدرولیک های صنعتی
  • ماشین آلات راه سازی و متحرک
  • فناوری های مونتاژ و حرکت های انتقال چرخشی و خطی
  • محصولات پنوماتیک صنعتی
  • آموزش در بخش فنی و مهندسی
  • سامانه های کنترل و درایوهای الکتریکی

 

حتما بخوانید: یونیت یا پاورپک هیدرولیک چیست؟

 

معرفی محصولات برند رکسوت آلمان:

با توجه به زمینه‌ی فعالیت های این کمپانی که در قسمت قبل به ان اشاره شد محصولات تولیدی این شرکت شامل قطعه های هیدرولیکی به ویژه پمپ های هیدرولیکی و شیرهای کنترل هیدرولیک هستند که از شهرت و محبوبیتی جهانی برخوردارند. در تمام جهان کارخانه ها برای بروز کردن تجهیزات خود از این محصولات رکسروت آلمان استفاده می کنند و به همین دلیل این کمپانی آلمانی توجه ویژه‌ای بر این بخش دارد. البته علاوه بر پمپ ها و شیر آلات کنترل، تولیداتی دیگری در این شرکت وجود دارد مانند موتورهای هیدرولیکی که از نظر کیفیت و تکنولوژی بسیار مطلوب و سطح بالا هستند. با این حساب محصولات برند رکسروت آلمان را به چهار گروه مختلف می توان تقسیم بندی نمود:

1- پمپ های هیدرولیک رکسروت:

این پمپ ها از پر فروش ترین محصولات این برند می باشند. کاربردهای مختلفی برای این محصول در نظر گرفته تا در دستگاه های متفاوتی با دبی و فشار های متفاوت بخوبی کار کند. مدل های مختلف این پمپ های هیدرولیکی که در تمام تجهیزات به طور ایده آلی کار می کنند عبارتند از:

پمپ هیدرولیک رکسروت

پمپ هیدرولیک پیستونی:

این پمپ خود دارای انواع مختلفی از محور خمیده و صفحه خمیده گرفته تا دبی متغیر و دبی شاده و حتی پیستونی شعاعی میباشند.

پمپ هیدرولیک پره‌ای:

انواع این نوع نیز شامل کارتریجی با دبی ثابت و دبی متغیر با یک یا طبقه است.

پمپ هیدرولیک و دنده‌ای:

این دسته از پمپ های هیدرولیک تولید شده در کمپانی رکسروت در سایزهای متفاوتی از دنده داخلی و دنده خارجی هستند که در دبی های مختلف و با قابلیت کوپل شدن به هم مورد استفاده قرار می گیرند.

حتما بخوانید: نکات مهم در خرید تجهیزات صنعتی

2- هیدروموتور یا موتورهای هیدرولیکی رکسروت:

این موتورهای که به عنوان یکی از محصولات برند رکسروت آلمان تولید و عرضه میشوند قادر هستند تا با سرعت ها و قدرت های متفاوت گشتاور مورد نیاز را برای حرکت های چرخشی تامین نمایند. با توجه به شیوه ی نصب و کاربری های متفاوت انواع مختلفی از این موتورها در شرکت رکسروت آلمان تهیه و تولید شده است.

  • هیدروموتورهای پیستونی: همانند پمپ های پیستونی مدل های محور و صفحه خمیده و پیستونی شعاعی از این موتورها تولید شده است.
  • هیدروموتورهای دنده‌ای: انواع دنده خارجی از این محصول در سایزهای مختلف در برند رکسروت تولید شده است.

3- شیرهای رکسروت:

این شیرها نیز از پر فروش های این کمپانی در جهان به شمار می آید. هدف اصلی در طراحی و ساخت انواع مختلف این محصول کنترل نمودن حرکت سیالات و نیز کنترلینگ فشار وارده بر سیستم از طریق کنترل و نظارت بر سرعت عملگرهای هیدرولیکی است. این شیرآلات هیدرولیکی برقی ساده و پرپورنشال در کمپانی رکسروت آلمان در سایزها و اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

شیر های رکسروت

  • شیر برقی رکسروت: با فرمان هایی هیدرولیک و نیز منطق های عملکردی متفاوت از هم تهیه شده اند.
  • شیرهای کنترل کننده‌ی فشار: این نوع شامل آنلودینگ ولو و کانتر بالانس و سکوئنس ولو می شود.
  • شیر کنترل سرعت: در انواع دستی و برقی و نیز پرپورشنال تولید گردیده است.

4- فیلتر و لوازم جانبی رکسروت:

برای اینکه نیاز مشتری های به تامین قطعات و تجهیزات جانبی تامین شود بخش از محصولات برند رکسروت شامل لوازم جانبی می باشد. به کمک این قطعات امکان ساخت یک سیستم هیدرولیک کامل از برند رکسروت وجود دارد که اعم از:

  • فیلترهای فشار و خط مکش و برگشت در ابعاد و ویژگی های فنی متفاوت
  • فرمان شیر آلات پرپورشنال هیدرولیکی
  • کارت درایو
  • سوکت های ارتباطی
  • حسگرهای اندازه گیری و سنجش فشار
  • بلوک های مورد استفاده در شیرهای هیدرولیکی

 

حتما بخوانید:

دوربین حرارتی چیست؟ کاربرد آن

ترانسفرماتور چیست؟انواع و کاربرد

تجهیزات دست دوم برای خطوط تولید

 

برای خرید محصولات برند رکسروت آلمان اصل از کجا اقدام کنیم؟

یکی از دلایل شهرت و البته محبوبیت این برند در سرتاسر جهان کیفیت و کارکرد بالای این تولیدات هستند. متاسفانه چند سالی است که شرکت های چینی اقدام به تولید محصولات چینی مشابه برند رکسروت نموده‌اند که از نظر کیفیت و کارایی با نمونه ی اصل برابری نمی‌کند. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که در هنگام خرید این محصولات از اصل بودن ان ها اطمینان حاصل کنیم. به همین دلیل پیشنهاد می شود تا از مراکز معتبر و شناخته شده اقدام به خرید و تهیه این محصولات بنمایید تا محصولات با کیفیت و در عین حال اصل و متعلق به برند رکسروت را تهیه بفرمایید.

یکی از این مراکز معتبر فروش تجهیزات و محصولات برند رکسروت آلمان سایت دکتر پی ال سی می باشد. شما میتوانید از طریق این وب سایت علاوه بر خرید کالاهای اصل از مشاوره و راهنمایی های لازم در هنگام خرید کالا نیز برخوردار شوید. همین الان برای استعلام موجودی و قیمت از سایت دکتر پی ال سی اقدام فرمایید. خریدی لذت بخش و مطمئن را با دکتر پی ال سی تجربه خواهید کرد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق واتس اپ با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *