خطوط تولید, صنایع غذایی

معرفی دستگاه رنده پنیر پیتزا

رنده پنیر پیتزا

آشنایی با دستگاه رنده پنیر پیتزا

نیاز به بهترین رنده پنیر پیتزا در هر آشپزخانه‌ای چه تجاری و چه خانگی یک واقعیت غیرقابل انکار است. دلیل این امر این است که هر پیتزا، ماکارونی، سالاد، سوپ یا هر غذای دیگری که طعم مناسبی دارد صرفا با رویه پنیر رنده شده زیباتر به نظر می‌رسد.

در حالی که ورود به هر فروشگاه مواد غذایی و خرید هر مارک پنیر رنده شده آسان است. اما راه‌های بهتری برای دست یافتن به پنیر رنده شده وجود دارد. نیازی نیست خود را محدود به امکانات موجود در بازار محلی خود کنید، زمانی که می‌توانید بسیاری از دستور العمل‌های مختلف را با رنده پنیر پیتزای خود امتحان کنید. با مقاله امروز سپیانی همراه باشید تا با بهترین مدل‌های دستگاه رنده پنیر پیتزا آشنا شوید.

رنده صنعتی

حتما بخوانید:

تجهیزات خطوط تولید لبنیات

خط تولید پنیر کپکی (بلوچیز)

صفر تا 100 خط تولید پنیر پیتزا و UF

 

دستگاه رنده پنیر پیتزای چرخشی چیست؟

رنده پنیر چرخشی با رنده‌های پنیر دستی، جعبه‌ای شکل و برجی معمولی کمی متفاوت است. این نوع رنده دارای یک تیغه درام در داخل است که وقتی دسته‌ای را که در قسمت بیرونی رنده وصل شده است می‌چرخانید. تیغه درام پنیر را رنده می‌کند و سپس به آرامی از محفظه داخلی خارج می‌شود. زیبایی چنین مکانیزمی این است که همه چیز را در محل کار شما تمیز و عاری از هرگونه آشفتگی نگه می‌دارد.

رنده صنعتی 2

مزیت رنده پنیر چرخشی نسبت به بقیه چیست؟

اگر از انواع رنده پنیر غیر از نوع چرخشی استفاده کرده‌اید، بسرعت از مزایای بسیاری که دومی نسبت به اولی دارد قدردانی خواهید کرد. در اینجا 3 مزیت منحصر به فرد شما از رنده پنیر چرخشی با کیفیت بالا آورده شده است:

  • عملیات سریع: در عرض چند ثانیه یک پنیر کاملاً خرد شده و نرم به دست خواهید آورد. این به این دلیل است که یک بلوک پنیر را در داخل محفظه رنده قرار می‌دهید و سپس میل لنگ را می‌چرخانید و پنیر رنده شده خود را خواهید داشت.
  • تطبیق پذیری: یک رنده دوار پنیر می‌تواند نه تنها تکه‌های پنیر سفت بلکه شکلات‌ها و سایر مواد را به سرعت خرد کند. رنده‌های پنیر معمولی این سطح از تطبیق پذیری را ندارند.
  • کثیفی کمتر: دوست داشتنی ترین چیز در مورد رنده‌های چرخشی پنیر تمیزی آنهاست. می‌توانید حتی نرم ترین پنیر را بدون اینکه تکه‌های پنیر روی دستتان بچسبد، رنده کنید.

 

بهترین دستگاه رنده پنیر پیتزا:

با این اطلاعات، اکنون می‌توانیم بهترین دستگاه‌های رنده برتر پنیر پیتزا با کیفیت را از نوع چرخشی توصیف کنیم. اینها مدل‌هایی هستند که ترکیبی از ویژگی‌های عالی دارند که آنها را متمایز می‌کند.

رنده پنیر چرخشی کلاسیک ZYLISS

تجهیزات آشپزخانه می‌تواند بسیار شبیه به یکدیگر نظر برسد، اما تفاوت در عملکرد آنها است. ZYLISS کلاسیک آزمون زمان را به عنوان یک رنده چرخشی با کیفیت بالا پس داده است. این دستگاه رنده پنیر پیتزا کارآمد و قابل اعتماد است. اینها همان دلایلی هستند که NSF (بنیاد بهداشت ملی) کیفیت رستورانی این دستگاه را تأیید کرده است. تعداد کمی از مدل‌های دیگر این گواهینامه را دریافت کرده‌اند.

این دستگاه رنده پنیر پیتزا طراحی شده است تا استانداردهای بالایی را در مورد بهداشت مواد غذایی حفظ کند و تجربه کاربری راحت را ارائه دهد. بسیاری از ویژگی‌های این دستگاه مسئول چنین کیفیت بالایی هستند. اولاً این دستگاه دارای تیغه‌های درام فولاد ضد زنگ با درجه بالا است که می‌تواند پنیر شما را به بافتی فوق العاده خوب رنده کند. این لبه‌ها نیز به اندازه‌ای تیز هستند که می‌توانید مواد دیگری مانند آجیل و شکلات‌ها را رنده کنید.

دوم این دستگاه رنده پنیر پیتزا همچنین دارای دسته‌های راحت و ارگونومیک است. جالب‌تر این است که می‌توانید با دسته طوری مانور دهید که با طرف مقابل مطابقت داشته باشد. این بدان معناست که هم کاربران چپ دست و هم راست دست می‌توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند. به بیان دیگر؛ رنده دوسویه است.

در نهایت دستگاه رنده پنیر پیتزا ZYLISS دارای قطعات قابل جابجایی است که امکان تمیز کردن سریع را فراهم می‌کند. تمام قطعات آن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است که بسیار راحت است. به دلیل دستگیره ارگونومیک آن، می‌توانید به اندازه‌ای که نیاز دارید، بدون احساس فشار در دستان خود رنده کنید. یک اشکال کوچک این است که نمی‌توانید تعداد تیغه‌های درام را تغییر دهید.

ویژگی‌های خاص این دستگاه رنده پنیر پیتزا:

  • درام فولاد ضد زنگ و محفظه پلاستیکی محکم بادوام هستند.
  • درام آن می‌تواند پنیر، شکلات و حتی آجیل را در خود جای دهد.
  • طراحی محکم به طور فشرده در یک کشو یا کمد ذخیره می‌شود.
  • رنده را می‌توان هم برای استفاده راست و هم برای چپ تنظیم کرد.
  • برای تمیز کردن به راحتی جدا می‌شود.

رنده پنیر چرخشی کلاسیک ZYLISS:

اگرچه نام این محصول مشابه محصول رتبه اول است، اما از نظر طراحی کمی متفاوت است. با این حال، از بسیاری از ویژگی‌های برند ZYLISS برخوردار است. این دستگاه رنده پنیر پیتزا با مدل‌های دیگر حتی در همان برند متفاوت است زیرا فقط برای یک هدف طراحی شده‌است: رنده کردن یا خرد کردن مواد. این دستگاه برای کار با سایر اجزا در نظر گرفته نشده‌است.

چیزی که مصرف کنندگان در مورد این رنده پنیر چرخشی کلاسیک دوست دارند این واقعیت است که به یک درام فولادی ضد زنگ خوب مجهز شده است. هنگامی که میل لنگ را می‌چرخانید، درام می‌تواند بطور موثر و کارآمد همه انواع مواد از جمله مغزها، پنیرهای سفت و حتی شکلات‌های یخ زده را خرد کند.

مانند تمام رنده‌های پنیر چرخشی ZYLISS، این دستگاه نیز برای استفاده دوسویه طراحی شده است. باید دسته را بردارید و آن را در جهت مخالف وصل کنید تا با دست غالب شما مطابقت داشته باشد. چنین انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری به این معنی است که می‌توانید با یک دست از آن استفاده کنید و اگر دست اول احساس خستگی کردید، آن را به دست دیگر تغییر دهید. همچنین یک ویژگی عالی است که در آن افراد مختلف از دستگاه استفاده می‌کنند.

دام این رنده:

با وجود اینکه از محفظه پلاستیکی و تیغه‌های درام فلزی ساخته شده است، رنده پنیر کلاسیک ZYLISS یکی از بادوام ترین رنده‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید. برای اثبات این موضوع، این محصول پس از گذراندن استانداردهای سختگیرانه، گواهینامه درجه‌بندی رستورانی توسط بنیاد ملی بهداشت دریافت کرده است. این گواهی به این معنی است که می‌توانید از این رنده برای مقاصد تجاری استفاده کنید.

یک دستگاه رنده پنیر پیتزا باید به راحتی تمیز و استفاده شود. این رنده ZYLISS دارای قطعات پلاستیکی است که به راحتی لک نمی‌شود. سیلندر فولاد ضد زنگ می‌تواند توسط اکسیداسیون لکه دار شود. با این حال، دستگاه را می‌توان برای دسترسی به قسمت‌های داخلی جدا کرد.

ویژگی‌های خاص این دستگاه رنده پنیر پیتزا:

  • رنده پنیر چرخشی مورد تایید رستوران NSF
  • دارای تیغه‌های درام ریز برای رنده کردن شکلات، پنیر و آجیل
  • دسته‌ها برای تمیز کردن آسان درام جدا هستند
  • سوئیچ‌های دسته برای استفاده دوسویه
  • همراه با ضمانت 5 ساله ZYLISS
  • محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است

پیتزا 3

حتما بخوانید:

صفر تا 100 خط تولید پنیر اولیه

فرمولاسیون اختصاصی تولید انواع پنیر

 

رنده پنیر چرخشی چند منظوره وستمارک

رنده چرخشی چند منظوره وستمارک که در آلمان طراحی و تولید شده‌است محصولی با کیفیت و بادوام است که سال‌ها در خدمت شما خواهد بود. این برند دارای بسیاری از ویژگی‌های عالی مرتبط با برند آلمانی است که در صنعت آشپزی نامی برای خود دست و پا کرده است.

این دستگاه رنده پنیر پیتزا فوق العاده بادوام است. این دستگاه با استفاده از تیغه‌های درام فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا با دسته و بدنه ABS ساخته شده‌است. این طرح شامل 3 پایه مکش لاستیکی برای اطمینان از محکم و ایمن نگه داشتن آن روی میز است. نتیجه آن بهبود پایداری برای استفاده آسان است. دستگاه وستمارک همچنین بگونه‌ای طراحی شده‌است که به شما امکان می‌دهد آن را تا کنید تا فضای زیادی ذخیره شود.

اگرچه این دستگاه کیفیت عالی با طراحی پیچیده دارد اما این رنده یکی از ساده‌ترین‌ها برای استفاده است. همچنین یک درام اختصاصی برای رنده کردن ریز، یکی برای رنده درشت و دیگری برای برش مواد وجود دارد. تطبیق پذیری این محصول وستمارک را برای هویج، پنیر، آجیل و خیار از جمله دیگر ایده‌آل می‌کند. دسته‌های ارگونومیک نیز استفاده از محصول را راحت می‌کند.

وستمارک برای ایجاد آرامش خاطر از مشتریان خود با ضمانت 5 ساله قطعات و نیروی کار پشتیبانی می‌کند. در صورتی که ظرف مدت 5 سال به هر دلیلی آسیب ببیند، می‌توانید آن را برای تعویض یا بازپرداخت طبق شرایط و ضوابط شرکت بازگردانید.

ویژگی‌های خاص این دستگاه رنده پنیر پیتزا:

  • ساخت آلمان با مواد مرغوب
  • دیسک درام فولادی ضد زنگ و بدنه و دسته ABS
  • برای تمیز کردن فقط به آب و صابون نیاز دارد
  • همراه با 3 تیغه درام مختلف برای تطبیق پذیری
  • دارای گارانتی 5 ساله

درام رنده پنیر کوک

کوک یک رنده زیبا، قوی، قابل اعتماد و موثر برای پنیر در اختیار شما قرار می‌دهد. این یک رنده دوار پنیر روی میز است که به شما تکه‌های ریز می‌دهد تا غذاهای مورد علاقه شما را بهتر کند. اگرچه این رنده همه کاره برای پنیر تبلیغ می‌شود اما برای پیاز، سبزیجات، هویج، سیب زمینی ایرلندی، سیب زمینی شیرین و آجیل ایده آل است.

استفاده از رنده درام کوک بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دستگاه را روی میز یا سایر سطوح صاف قرار دهید، اهرم آن را قفل کنید و سپس تیغه مدور را وارد کنید. پس از آن، مواد خود را در آبکش ریخته و فشار دهید. با چرخاندن دسته ادامه دهید. نتیجه غذای خوب و تازه رنده شده برای خوردن شما و خانواده و دوستانتان خواهد بود.

این درام دارای دو تیغه است که امکان پخت و پز بسیاری را فراهم می‌کند. این دستگاه رنده پنیر پیتزا دارای رنده ریز است که به شما امکان می‌دهد پنیر نازک و ظریف را رنده کنید. این رنده برای ایجاد نوارهای نازک برای سالاد ایده‌آل است. همچنین یک رنده گرو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد قطعات بزرگتر ضخیم را رنده کنید و برای پر کردن تاکو مناسب است. دو درام براحتی قابل تعویض هستند و دارای تیغه‌های چرخشی فولاد ضد زنگ فوق العاده تیز هستند.

رنده پنیر درام کوک مجهز به پایه مکش است تا چسبندگی محکم و موثری را روی هر سطح صافی ایجاد کند. همچنین این دستگاه رنده پنیر پیتزا دارای دسته‌ای ارگونومیک است که می‌توانید بی‌وقفه از آن بدون احساس خستگی استفاده کنید. رنده فضای زیادی را در کمد شما اشغال نمی‌کند. همچنین شست و شوی این وسیله آشپزخانه با دست بسیار آسان است.

ویژگی‌های خاص این دستگاه رنده پنیر پیتزا:

  • سریع و آسان برای استفاده
  • همراه با دو تیغه قابل تعویض به راحتی امکان تطبیق پذیری را فراهم می‌کند
  • رنده پنیر رومیزی با پایه مکنده
  • پایه مکش چسبندگی محکم و پایداری را ارائه می‌دهد
  • درام‌ها دارای تیغه‌های فوق العاده تیز ساخته شده از فولاد ضد زنگ هستند
  • بدنه ساخته شده از پلاستیک بدون BPA

انتخاب

حتما بخوانید:

صفر تا 100 خط تولید پنیر سفید

قیمت دستگاه های تولید لبنیات سنتی

تعمیر و نگهداری دستگاه وت پنیر سازی

 

نحوه انتخاب بهترین دستگاه رنده پنیر پیتزا:

با وجود تنوع بسیار زیاد در بازار، چگونه به بهترین انتخاب می‌رسید؟ خوب، لازم نیست نابغه باشید تا به جواب این سوال برسید. در ادامه چند عامل وجود دارد که باید بعنوان یادآوری قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید استفاده کنید. توجه به آنها کار شما را بسیار آسان می‌کند و از انتخابی که می‌کنید راضی خواهید بود.

1. مواد تشکیل دهنده

تقریباً در همه موارد، تیغه‌های خرد کن رنده‌های چرخشی از فلز ساخته شده‌اند. با این حال، سایر قطعات می‌توانند دارای مواد دیگری مانند پلاستیک باشند. هنگام انتخاب برای خرید مطمئن شوید که به سراغ مدلی می‌روید که دارای مواد باکیفیت است که در معرض فشار زیاد نمی‌شکنند.

یک رنده فولادی ضد زنگ به اندازه کافی قوی است که در برابر هر فشاری که از خرد کردن مواد سخت مانند آجیل ایجاد می‌شود مقاومت کند. دسته‌ها به ویژه در هنگام خرد کردن مواد سخت مستعد آسیب هستند. بنابراین، بسیار مهم است که دسته از مواد محکمی مانند فولاد ضد زنگ یا پلاستیک سخت ساخته شده‌باشد.

2. ظرفیت یا اندازه

این عامل مهم اما شخصی است. منطقی نخواهد بود که ظرفیت دقیق رنده چرخشی را برای خرید پیشنهاد کنیم. در غیر این صورت، یک توصیه خوب این است که اندازه ای متناسب با نیاز خود بخرید. اگر نمی‌توانید تصمیمی بگیرید، پس برای خرید یک واحد متوسط برنامه ریزی کنید تا در صورت نیاز به خرد کردن مقادیر زیادی از مواد، نیازی به قرار دادن مداوم تکه‌های پنیر یا سایر مواد نباشد.

ظرفیت همچنین تعیین می‌کند که چه چیزی را می‌توانید در یک زمان رنده کنید. بعنوان مثال، یک مدل کوچک ممکن است به شما اجازه ندهد که تکه‌های بزرگ پنیر یا یک هویج کامل را در یک زمان رنده کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که مدل‌های بزرگتر فضاهای قابل توجهی را در آشپزخانه شما اشغال می‌کنند و مدیریت فضا را به یک چالش تبدیل می‌کنند.

3. تعداد تیغه‌های درام

اگر به دنبال یک رنده دوار همه کاره هستید، تعداد تیغه‌های درام نکته قابل توجهی است. وقتی نوبت به نوع پنیری که می‌خواهید رنده کنید و برای چه چیزی می‌خواهید از پنیر استفاده کنید، باید دغدغه اصلی باشد. این امر به این دلیل است که می‌توانید تیغه را روی رنده درشت، رنده یا برش (مانند سبزیجات) تنظیم کنید. چنین تطبیق پذیری تنها در صورتی امکان پذیر است که رنده پنیر چرخشی را انتخاب کنید که مجهز به تیغه‌های درام زیادی باشد.

4. طراحی

اگر واحدی را ترجیح می‌دهید که از کابینت بردارید تا به شما کمک کند مقداری پنیر شیرین را بعنوان تزئین روی ظرف مورد علاقه تان خرد کنید، یک مدل دستی این کار را انجام می‌دهد. به سرعت مستقر می‌شود. استفاده از آن نیز آسان است. با این حال، یک چالش بزرگ با مدل‌های دستی وجود دارد. شما باید یک گیره را با یک دست نگه دارید و در همان زمان دسته را با دست دیگر بچرخانید. اگر با آن راحت نیستید، یک مدل پیشخوان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

5. سهولت جداسازی قطعات

یک رنده با کیفیت بالا باید براحتی جمع آوری و جدا شود. بدون این ویژگی، اگر می‌خواهید تکه‌های پنیر از رنده‌های مختلف درست کنید، تعویض تیغه‌های درام دشوار خواهد بود. مدل‌هایی که به راحتی جدا می‌شوند براحتی نیز تمیز می‌شوند زیرا می‌توانید به قسمت‌های داخلی که اغلب از دید پنهان هستند دسترسی داشته باشید. همچنین باید براحتی سرهم شود.

6. یک پایه مکش (برای مدل‌های کانتر)

اگر مدل‌های میزی را ترجیح می‌دهید، باید مطمئن شوید که مدلی با پایه مکش خریداری می‌کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از لیز خوردن و افتادن آن روی پیشخوان از رنده استفاده کنید و در نتیجه آشفتگی ایجاد نشود. علاوه بر این، یک پایه مکنده دستگاه رنده پنیر پیتزا را روی سطح محکم می‌کند و به شما امکان می‌دهد دسته را راحت تر بچرخانید.

7. ارگونومی دسته و گیره

بیشتر رنده‌های پنیر چرخشی برای استفاده دو دستی طراحی شده‌اند. بنابراین بسیار مهم است که هنگام کار با دستگاه احساس راحتی در هر دو طرف داشته باشید. بنابراین انتخاب مدلی با دسته و گیره راحت و ارگونومیک برای شما ضروری است. این کار باعث کاهش خستگی ناشی از دسته و گیره بی‌کیفیت می‌شود.

 

جمع بندی:

در مقاله امروز سپیانی به دستگاه رنده پنیر پیتزا پرداختیم. ابتدا مدل‌های برتر این دستگاه‌ها را مرور کردیم و سپس نکاتی را برای خرید بهترین دستگاه رنده پنیر پیتزا ارائه کردیم. چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در رابطه با دستگاه رنده پنیر پیتزا دارید میتوانید بصورت رایگان از مشاوره متخصصین سپیانی کمک بگیرید. همچنین برای خرید دستگاه‌های ذکر شده و دیگر تجهیزات لازم و آگاهی از قیمت و مشخصات فنی آنها میتوانید به بخش فروشگاه ما مراجعه کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین الان از طریق واتساپ با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *