خطوط تولید, صنایع غذایی

دستگاه بسته ‌بندی قند حبه (خط بسته بندی قند)

دستگاه بسته بندی قند

آشنایی با دستگاه بسته ‌بندی قند

پیش از اینکه بسراغ دستگاه بسته بندی قند برویم خوب است بدانید که تا چند سال قبل قند را بشکل کله قند به بازار ارائه می‌دادند. مصرف کننده پس از خرید قند می‌بایست آن را با کمک قند شکن و تجهیزات ابتدایی از این دست قند کله را به حبه‌های کوچک‌تر تقسیم میکرد. این کار فوق‌العاده سخت زمانبر بود و خطراتی مانند آسیب دیدن دست و… را هم بدنبال داشت. اینجا بود که به منظور آسایش در این قسم موارد برای انسان‌ها تکنولوژی وارد عمل شده‌است. دستگاه‌هایی برای تولید قند حبه‌ای بوسیله کارخانه‌های تولید قند مورد استفاده قرار گرفته‌است.

کارخانه های تولیدی می‌بایست این نکته را مدنظر قرار دهند که قند تولید شده کیفیت مطلوب خود را حفظ کرده. با در نظر گرفتن اینکه قند از رطوبت بیشتری نسبت به شکر برخوردار است در نهایت از توانایی جذب آلودگی بیشتری نیز برخوردار است. دقت در انجام بسته‌بندی اصولی سبب خواهد شد تا قند تولیدی کیفیت بالایی داشته‌باشد و سبب جلب نظر خریداران و بالا رفتن میزان فروش خواهد شد.

بسته بندی قند

قند را میشود به شکل شکسته‌شده و فله نیز تهیه کرد. اما می‌بایست به این موضوع دقت کرد که خرید قند بشکل فله به سبب اینکه از قابلیت بالایی در جذب آلودگی و میکروب برخوردار است امکان دارد باعث انتقال آلودگی‌هایی به بدن مصرف کننده شود. اگر از قند بسته‌بندی استفاده می‌کنید. افزون بر دارا بودن بسته‌بندی اصولی، محصولی فاقد رطوبت، فاقد تغییر رنگ و با کیفیت خواهید داشت.

در حال حاضر قند حبه با طعم‌های جدید و دارای تنوع مانند: دارچینی، زعفرانی، زنجبیلی و… تولید می‌شوند. و شمار کمی کارخانجات دارای مجوز، به تولید قند حبه طعم دار در ایران مبادرت کرده‌اند و اما دیگران در کارگاه‌های زیرزمینی بدون مجوز یا مشاغل خانگی به فعالیت اشتغال دارند! درنتیجه سرمایه گذاری در تولید قند حبه طعم دار توصیه می‌گردد.

دستگاه بسته‌بندی بشکل حبه

برای بسته‌بندی قند بشکل حبه و عرضه‌ی آن در بازار کسب و کار می‌توانید دستگاه بسته بندی قند گروه سپیانی را تهیه کنید. تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شمار بسیاری از این محصول را بسته‌بندی کرده و در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی شود. در عین حال یادآور می‌شویم صنایع بسته‌بندی محصولات غذایی می‌تواند برای شما فوق‌العاده سودآور باشد اگر از ماشین‌آلات با کیفیت و استاندارد استفاده کنید. برای اطمینان خاطر از کیفیت و کارد بهینه دستگاه‌ها و آگاهی از ضمانت و خدمات پس از فروش و خدمات بیشمار دیگر، می‌توانید به سایت‌های گروه صنعتی سپیانی مراجعه کرده و انواع دستگاه‌های بسته بندی توزین‌دار را افزون بر کیفیت عالی و بی‌رقیب در بازار داخلی با قیمت‌هایی بسیار متناسب نیز تهیه کنید.

 

حتما بخوانید:

تجهیزات بسته‌بندی محصولات

دستگاه سیل چیست؟ کاربرد آن

 

دستگاه برای بسته‌بندی قند:

در عین حال این امکان برای شما وجود دارد که قندها را به شکل شکسته پس از تولید در انواع بسته‌بندی‌های جذاب و با کیفیت آماده‌ی عرضه در بازار کنید. این درصورتی است که در بسته‌بندی چنانچه به شیوه‌های سنتی عمل کنید نیز می‌بایست هزینه‌ی بالایی به منظور جذب نیروی کار انسانی در نظر بگیرید. در چنین شرایط شما افزون بر هدر دادن زمان درصورتی‌که با پیشرفت علم و فناوری و سادگی در کسب و کارها با خرید یک دستگاه بسته بندی قادر خواهید بود با سرعت و کیفیت بهتری محصولات را به بازار عرضه کنید، از بازار و رقبای خود عقب خواهید ماند و کم کم مشتریان خود را از دست خواهید داد.

به‌منظور آغاز فعالیت در زمینه صنایع مواد غذایی که متقاضیان روز افزونی را همواره خواهد داشت. تولید و بسته‌بندی قند حبه یک راه‌کار مطلوب و مناسب است که می‌تواند شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برساند. محصولات پس از بسته بندی روانه‌ی بازار خواهد شد تا در روند فروش آن سهولت ایجاد گردد و قیمت و ویژگی‌های محصول بر روی آن درج خواهد شد.

دستگاه خانگی بسته بندی قند:

برای اینکه قادر باشید مبادرت به ایجاد اشتغال در خانه‌ی خود کنید. بسته‌بندی محصولات و فرآورده‌های غذایی ممکن است بتواند انتخاب مناسب و سودآوری باشد. به‌این صورت قطعاً میتوانید در خوداشتغالی موفق باشید. شما با خرید یک دستگاه‌خانگی بسته‌بندی موادغذایی با کیفیت گروه صنعتی سپیانی هم قادر خواهید بود در منزل ایجاد اشتغال کرده و به درآمدزایی خوبی دست پیدا کنید. و هم در کنار آن احتیاجات سایر افراد جامعه را مرتفع کرده و به تولید ملی نیز کمک کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بسته بندی قند حبه شده شما می‌توانید یکی از راه‌های ارتباطی را انتخاب کنید. مشاورین ما آماده ارائه مشاوره رایگان هستند.

دستگاه بسته‌بندی یک نفره:

دستگاه جهت بسته‌بندی‌قند یک‌نفره به‌منظور استفاده رستوران‌ها و هتل‌ها مناسب است. بسته‌بندی با این شیوه هم فوق‌العاده بهداشتی است و حتی می‌تواند در مصارف. روزانه مورد استفاده واقع شود. این مدل از بسته‌بندی در هتل‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها، در مجالس و مهمانی‌های بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند. شما برای تهیه مدل‌های گوناگون دستگاه بسته‌بندی قند میتوانید همین الان با ما تماس بگیرید.

قند حبه ای

2 مدل متداول بسته‌بندی قند حبه:

مدل اول بسته‌بندی درون بسته‌های سلفونی در وزن‌های زیر یک کیلو گرم و مدل دیگر در بسته‌بندی درون کیسه یا کارتن در وزن‌های بالاتر از یک کیلوگرم است. برای بسته‌بندی به هردو شیوه ما احتیاج به دستگاه‌های بسته‌بندی کاملاً اتوماتیک خواهیم داشت.

این دستگاه‌ها با قابلیت بسته‌بندی انواع مختلف مواد گرانولی نظیر: حبوبات، خشکبار، قند، شکر، چای و… به شکل تمام خودکار و بدون مداخله دست در مدل های گوناگون تولید میشوند. از جمله این دستگاه‌ها می‌شود دستگاه بسته‌بندی دوتوزین، دستگاه بسته‌بندی چهارتوزین، دستگاه بسته‌بندی ده‌توزین، دستگاه بسته‌بندی حجمی، دستگاه بسته‌بندی قوطی پرکن، دستگاه بسته‌بندی قند تک نفره می توان نام برد که جهت بسته بندی قند وشکر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط:

صفر تا صد خط فراوی و بسته‌بندی خشکبار

صفر تا 100 خط فراوری و بسته‌بندی حبوبات

 

قیمت دستگاه بسته‌بندی قند

چنانچه در عرصه تولید فعال هستید و به سود بیشتر فکر می‌کنید. راه‌اندازی خطوط بسته‌بندی یکی از راه‌های حصول کسب سود بیشتر محسوب می‌شود. در عین حال چنانچه به فکر خود اشتغالی و ایجاد اشتغال برای خود هستید نیز این امکان برای شما وجود دارد که در منزل خود، کارگاه‌های کوچک و یا بزرگ مبادرت به بسته‌بندی کنید. بهای نهایی این دستگاه‌ها مبتنی بر علل مختلف متغیر خواهند بود. و شما می‌بایست متناسب با نیاز و نوع کاربری خود و دریافت مشاوره رایگان از مشاورین متخصص و متعهد گروه صنعتی سپیانی اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید.

 

انواع دستگاه بسته بندی قند گروه صنعتی سپیانی:

به منظور بسته‌بندی این محصول شما این امکان را دارید که در کارتن، در کیسه، بشکل سلفون و… بسته‌بندی کنید. بدین منظور شما می‌بایست دستگاه‌های اتوماتیک و یا غیر اتوماتیک و با متعلقاتی از جمله دستگاه‌تاریخ‌زن و دستگاه‌های توزین‌دار را خریداری کنید.

  • دستگاه جهت بسته‌بندی خانگی
  • دستگاه جهت بسته‌بندی تک توزین
  • دستگاه جهت بسته‌بندی دو توزین
  • دستگاه جهت بسته‌بندی چهار توزین

 

حتما بخوانید:

دستگاه بسته‌بندی میوه خشک

انواع دستگاه بسته‌بندی ساشه

 

خط بسته‌بندی قند حبه

خط بسته بندی قند حبه از خطوط تولید و بسته‌بندی محسوب می‌شود که با هزینه‌ای پایین قابل راه اندازی و اجرا بوده و از برآیند مالی بسیار خوبی نیز برخوردار است. سود دهی این خط به نکات زیادی بستگی دارد. اگر این موارد بدرستی منظور شوند و برنامه‌ریزی جهت آن صورت بگیرد اطمینان خاطر حاصل کنید به سودآوری دست خواهید یافت. در ادامه مبحث به معرفی دستگاه‌های این خط تولید می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

خط تولید قند222

ماشین‌آلات خط بسته بندی قند:

  • دستگاه خردکن قند
  • دستگاه بالابر Z
  • بسته‌بندی قند حبه
  • نوار نقاله جلوی دستگاه
  • روش جا‌نمایی دستگاه‌های بسته‌بندی قند

دستگاه خردکن قند:

نخست دستگاه خردکن قند به‌منظور خرد کردن منظم کله قند قرار خواهد گرفت. این دستگاه در دو مدل گوناگون تولید می‌گردد. یک مدل نیمه‌خودکار جهت گنجایش 250 کیلوگرمی است و از یک اپراتور نیز کمک می‌گیرد. دستگاه خودکار صنعتی جهت گنجایش تا حدود 600 کیلوگرم نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دستگاه بالابر Z:

کاربرد این دستگاه از نام آن مشخص است. این دستگاه یک الواتور Elevator است که خود دارای یک مخزن است. این مخزن بوسیله اپراتور پر می‌شود. پس از آن بوسیله کاسه‌های معین بر روی دستگاه، محصول قند و شکر به‌مخزن دستگاه بسته‌بندی انتقال می‌یابند و تا زمانی‌که مخزن پر نشود و سنسور آن اعلام پر شدن نکرده‌باشد، محصول درون آن میریزد. هنگامی که سنسور مخزن دستگاه بسته‌بندی یک آلارام بمعنای پرشدن به‌دستگاه الواتور Z بدهد.

دستگاه‌های پرکن توزین دار:

این دستگاه، مدل‌های گوناگون متمایز از یکدیگر دارند. دستگاه‌های پرکن توزین دار دیجیتال، دربردارنده:

  •  PLC
  •  HMI
  • سیستم عیب یاب
  • و … هستند.

 

فناوری تولید آنها به شکل پنوماتیک و الکترومکانیک است. دستگاه‌های توزین دار به معنای یک اندازه بودن پک‌های تولیدی است در وزن‌هایی که اپراتور برای دستگاه تعریف خواهد کرد. بعنوان نمونه از 20 گرم تا 2 کیلوگرم دستگاه‌ها توانایی تنظیم شدن دارند. برای راه‌اندازی یک خط تولید قند حبه نخست می‌بایست قدم به قدم عمل کرد که قسمت‌های گوناگونی را نیز شامل خواهد شد به بعضی از این مراحل اشاره خواهیم کرد:

  1. ثبت برند و ایجاد فضایی استاندارد برای دریافت مجوز
  2. اقدام برای تهیه و خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات و لوازم مورد نظر
  3. چگونگی سفارش و تهیه کله قندها از کارخانه‌های تولید کله‌قند
  4. فراگیری شیوه عملکرد دستگاه‌ها و ماشین آلات و آغاز به پرکردن محصولات
  5. روش قیمت گذاری نمونه‌ها و پک‌ها و محاسبه مربوط به‌تعیین قیمت نهایی و تعیین مقدار سود خالص

 

مطلب مرتبط: پنوماتیک چیست؟ مزایا و معایب

 

سخن‌ پایانی

در این مقاله پیرامون خط تولید و علی‌الخصوص دستگاه بسته بندی قند بحث کردیم. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به راه‌اندازی هر کسب و کار به بررسی بازار و بازاریابی محصول نهایی برآیند خط تولید آتی خود بپردازید. درباره خط تولید قند و شکر نیز بدین صورت عمل کنید، بازار هدف و مشتری خود را بشناسید. جهت شناسایی دقیق نیازمندیها و نکات مهم برای بهینه‌سازی خط تولید و افزایش سودآوری از مشاوره رایگان با متخصصین گروه سپیانی بهره‌مند شوید. ما در مسیر تولید همواره در کنار شما خواهیم بود. به منظور دریافت مشاوره رایگان از طریق فرم درخواست مشاوره و واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *