تجهیزات

ماشین آلات تولید شیشه دوجداره

تولید شیشه دوجداره

آشنایی با ماشین آلات تولید شیشه دوجداره

شیشه دوجداره دو شیشه در میل‌های گوناگون و انواع گوناگون (شیشه سکوریت، شیشه لمینت و…) است که توسط اسپیسر (جداکننده) از یکدیگر بافاصله کم و به‌صورت موازی جدا شده و حجم خالی میان آن‌ها با گازی ویژه که آرگون نامیده می‌شود پر خواهد شد. این نوع شیشه در پنجره‌های دوجداره کاربرد دارد.

گروه صنعتی سپیانی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید، واردات و عرضه تجهیزات صنعتی ارائه کننده خدمات تعمیر و نگهداری(نت)، اتوماسیون صنعتی، مشاوره راه اندازی خط تولید و تهیه تجهیزات صنعتی آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی خط تولید شیشه دوجداره به شما تولید کننده عزیز است.

شیشه دوجداره

حتما بخوانید: آشنایی با ماشین آلات ساختمانی

 

متریال جهت تولید شیشه دوجداره:

  • گاز آرگون
  • شیشه تک‌جداره
  • چسب اولیه یا بوتیل
  •  کانکتور آلومینیومی اسپیسر
  •  اسپیسرآلومینیومی یکپارچه
  • چسب ثانویه یا پولی سولفید
  • سوپاپ ورودی و خروجی گاز آرگون
  • رطوبت‌گیر شیشه (سیلیکاژل یا دسیکنت)

شیشه:

نخست باید نوع شیشه موردنظر، در اندازه، ابعاد و ضخامت، در رنگ و طرح موردنیاز فراهم شود.

اسپیسر:

برای خلق فاصله میان شیشه، اسپیسرهای آلومینیومی مورد استفاده‌قرار می‌گیرند که در دو حالت برش خورده و خم به‌کار برده‌می‌شوند. در نوع برش خورده باید کانکتورهای متناسب مورد استفاده‌واقع شود.

چسب اولیه یا بوتیل:

چسب بوتیل یا اولیه‌برای متصل کردن اسپیسر آلومینیومی به‌دولایه شیشه تک جداره بر روی دیواره اسپیسر آلومینیومی مورد بهره‌بری قرار می‌گیرد.

سوپاپ ورودی خروجی گاز آرگون:

بر روی اسپیسر آلومینیومی دو عدد سوپاپ قرار گرفته است در زمان عملیات مونتاژ از یک ورودی گاز آرگون تزریق می‌گردد و از ورودی دیگر نیز هوا بیرون می‌رود. هرچند در محصول نهایی بر روی دو عدد سوپاپ، درپوشی تعبیه خواهد شد.

کانکتور اسپیسر آلومینیومی:

پس از مونتاژ شدن چهار طرف اسپیسر آلومینیومی و خم شدن آن در نقطة باقیمانده‌اسپیسر با استفاده از کانکتور بهم وصل می‌شوند. کانکتور در اسپیسر دستی از گوشه پلاستیکی بکار برده‌نمی‌شود.

رطوبت‌گیر:

در بین فضای داخلی اسپیسر را با مواد نم‌گیر سیلیکاژن پر می‌کنند، و نقش جذل رطوبت احتمالی بوجود آمده در دولایه شیشه را به‌عهده دارد.

گاز آرگون:

با بهره‌گیری از دستگاهی ویژه از ورودی سوپاپ‌ها درون فضای خالی میان دوجداره شیشه گاز آرگون تزریق خواهد شد. آرگون متداول‌ترین و برگزیده‌ترین گاز برای شیشه‌های دوجداره‌محسوب می‌شود.

 

حتما بخوانید: آشنایی با تجهیزات آسانسور

مزایای شیشه دوجداره

مزیت‌های شیشه دوجداره:

  • عایق صوتی و حرارتی
  • جلوگیری از ورود و خروج گرما و سرما به ساختمان
  •  ایمن، مقاوم و مستحکم
  • کاهش اتلاف انرژی
  • جلوگیری از ایجاد بخار در بین لایه های دو شیشه
  • ممانعت از ورود گردوغبار به درون ساختمان
  • افزایش عمر مفید درب و پنجره
  • قابلیت نصب انواع یراق‌آلات
  • قابلیت نصب بر روی انواع پروفیل
  • تنوع در طرح و رنگ

 

حتما بخوانید: صفر تا 100 خط تولید ساندویچ پانل

 

مراحل تولید شیشه دوجداره:

1- برش جام‌های شیشه‌ای

ابتدا جام‌های شیشه به ابعاد حدودی ۳۲۱*۲۲۵ سانتی‌متر توسط دو نفر بر روی میز برش قرار می‌گیرند سپس شیشه‌های روی میز طبق ابعاد موردنیاز در نقشه با الماس برش داده می‌شوند.

2- شستشوی شیشه‌ها

شیشه‌های برش شده به ترتیب در داخل “دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک” قرار گرفته و فرایند تمییز کردن و شستشوی شیشه بادقت کامل انجام می‌گیرد.

3- تولید قاب‌های اسپیسر

در این مرحله از تولید شیشه دوجداره اسپیسر‌ها بر اساس ابعاد شیشه‌ها برش داده می‌شوند و به‌ شکل چهار کلاف در خواهند آمد و بر روی یکی از شیشه‌ها قرار داده شده و جداره خارجی شیشه برروی آن پرس می گردند.

4- تزریق رطوبت‌گیر در اسپیسر

در این مرحله درون اسپیسر را با سلیکاژل (ژل رطوبت‌گیر) پر خواهیم کرد. دلیل بهره‌گیری از این ژل، جذب بخار، نم و رطوبت درون شیشه است.

5- چسب زنی اولیه

در این مرحله دورتادور شیشه دوجداره به‌غیراز دو سوپاپِ موجود در دو گوشه شیشه، چسب زده می‌شود. دلیل چسب نزدن ِ آن دو حفره، تزریق گاز آرگون و خارج‌شدن هوای داخل شیشه است.

6- تزریق گاز آرگون

در این مرحله پروسه تزریق گاز آرگون توسط دستگاه هوشمند و خودکار “تزریق گاز” صورت می‌پذیرد. علت استفاده از گاز آرگون:

  • گازی بی بو و بی‌خطر است.
  • از بخارزدگی داخل شیشه جلوگیری می‌کند.
  • شیشه دوجداره را در دمایی متعادل نگه خواهد داشت.
  • گازی بی اثر بوده و قابل تغییر شیمیایی نمی‌باشد.
  • گاز آرگون تا ۲۰ سال داخل شیشه می‌ماند.

7- چسب زنی ثانویه

پس از تزریق گاز آرگون، برای اطمینان از خارج نشدن گاز، حفره‌های شیشه دوجداره را با سوپاپ‌های اطمینان بسته و چسب زنی ثانویه را انجام می‌دهیم. در این جا پروسه دوجداره کردن شیشه‌ها به آخر رسیده و آماده نقل و انتقال به منظور نصب در درون پنجره‌های دوجداره می‌شوند.

 

حتما بخوانید: آشنایی با تاسیسات صنعتی

ددستگاه پرس شیشه

ضرورت و کارایی ماشین‌آلات شیشه دوجداره:

در یک کارخانه یا خط تولید شیشه دوجداره که در آن درب و پنجره دوجداره و درب و پنجره UPVC مونتاژ و تولید می‌شود، دستگاه شیشه دوجداره یکی از عناصر مهم و حائزهمیت است. از جمله این دستگاه‌ها می‌توان موارد زیر را برشمرد:

1. دستگاه خم اسپیسر

2. شستشو با پرس ایستاده

3. شستشو خوابیده

4. شستشوی شیشه ایستاده

5. دستگاه گاز پرکن

6. میز چرخان

7. میز برش CNC

8. دستگاه بوتیل زن

9. دستگاه چسب زن پلی سولفات

10. شستشوی شیشه دوجداره

 

حتما بخوانید: دستگاه تراش و فرز CNC چیست؟

 

1-دستگاه خم کن اسپیسر شیشه:

در خط تولید شیشه دوجداره به منظور خلق فاصله، اسپیسر شیشه دوجداره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از آنجایی‌که ابعاد پروفیل‌های پنجره (درب) مطابق درخواست مشتری با ابعاد دقیق برش داده می‌شود، لذا باید اسپیسر آلومینیومی نیز با همان دقت بریده و خم‌کاری شود. این بدان معنا است که خم اسپیسر باید بطور دقیق در گوشه پنجره بنشیند. درصورتی‌که ابعاد برش و خم مطابق ابعاد پروفیل نباشد، علاوه بر مشکلات ساخت پنجره، باعث نشت گاز بین دو شیشه در پنجره‌های دوجداره به بیرون می‌گردد و درنتیجه پنجره ساخته‌شده عملکرد مطلوبی نخواهد داشت.

در عین‌حال با بهره‌بری از این دستگاه، این امکان وجود دارد که به‌طور متوسط تا 2000 فریم متوسط و بزرگ را در یک نوبت کاری 8 ساعته تولید کرد. بنابراین قیمت دستگاه خم کن اسپیسر شیشه در قیاس با شیوه سنتی و غیردقیق به طور کامل از منظر اقتصادی توجیه‌پذیر است.

عملکرد خم کن اسپیسر:

عملکرد دستگاه به این صورت است که ابتدا اپراتور اسپیسر آلومینیومی شیشه دوجداره را در قسمت فید (Feed) دستگاه قرار می‌دهد. سپس ابعاد مدنظر را به دستگاه خم اسپیسر وارد می‌کند. وارد کردن اطلاعات ابعادی می‌تواند به‌صورت دستی از طریق صفحه‌نمایش لمسی (HMI) و یا از طریق انتقال با فلش (USB) به دستگاه انجام شود که در دستگاه خم کن اسپیسر شیشه فلش خور به دلیل انتقال ابعاد از فایل اکسل سرعت واردکردن ابعاد بسیار بیشتر است.

این ابعاد می‌تواند از هر شکل هندسی از قبیل مربع، مستطیل، مثلث، دایره و چندضلعی باشد. پس از واردکردن اطلاعات عملیات خم‌کاری و برش به‌صورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود. همچنین دستگاه به‌صورت اتوماتیک با درنظرگرفتن پهنای اسپیسر، عملیان سوارخکاری به‌منظور تزریق نم گیر شیشه دو جداره را نیز انجام می‌دهد. در هنگام خرید و یا سفارش دستگاه اسپیسر خم کن چه نکاتی را می‌بایست مورد توجه قرار داد.

چند نکته مهم:

با توجه به اینکه دستگاه خم کن اسپیسر شیشه خودکار است یا نیمه خودکار و یا دستی شرایط ممکن است متفاوت باشد. نکاتی که از اهمیت بسزایی برخوردار هستند عبارت هستند از:

  • ابعاد پهنای اسپیسر قابل خم: بسته به‌طراحی دستگاه، ابعاد اسپیسر قابل خم توسط دستگاه‌می‌تواند از 6 تا 24 میلی‌متر متغیر باشد که این امر تقریباً تمام نیاز برای تولید پنجره دوجداره‌را فراهم می‌کند.
  •  ابعاد فریم‌های قابل خم‌کاری: حداقل ابعاد پنجره برای ساخت معمولاً 100 در 250 میلی‌متر بوده و حداکثر ابعاد پنجره درصورتی‌که از دو اسپیسر استفاده شود می‌تواند تا 2000 در 4000 میلی‌متر هم برسد.
  • دقت برش و خم: دقت دستگاه‌ها بسیار بالا بوده و در حدود نیم میلیمتر در طول‌های متوسط است.
  • کیفیت خم: بسیاری از دستگاه خم کن اسپیسر شیشه موجود در بازار کیفیت خم مناسبی ندارند و باعث له‌شدگی و بعضاً پارگی اسپیسر در هنگام خم‌کاری می‌شوند. این امر سبب خواهد شد تا نم‌گیر تزریق شده در اسپیسر به‌بیرون نشت کرده و پنجره کارکرد مطلوبی ارائه ندهد.
  • درصورتی‌که بخواهید اسپیسر را به‌صورت دایره‌ای خم کنید، حداقل شعاع خم برای این منظور را باید در نظر بگیرید که این حداقل بطور معمول 200 میلیمتر است.
  • امکان دارد در زمان خرید یا سفارش به شما پیشنهاد شود که دستگاه خم کن اسپیسر شیشه با متر دیجیتال نیز موجود است. این نوع دستگاه در مقایسه با دستگاه تمام اتوماتیک نرخ تولید پایین‌تری دارند و کارکردن با آن‌ها کمی دشوارتر بوده و ضریب خطا را افزایش می‌دهند.

 

2-شیوه عملکرد دستگاه شستشوی شیشه دوجداره با پرس ایستاده:

هنگامی که شیشه را در دستگاه شستشو شیشه قرار می‌دهیم ابتدا دستگاه شیشه اول را می‌شوید پس از خارج‌شدن شیشه از درون دستگاه اسپیسر به روی شیشه اول نصب می‌گردد شیشه دوم را بر روی دستگاه شستشو گذارده می‌شود شیشه شسته شده و دستگاه به‌صورت اتوماتیک شیشه‌ها را پرس می‌کند که هم به‌صورت دستی و هم به‌صورت اتوماتیک پرس دستگاه قابل تنظیم است.
پرس دستی یا اتوماتیک
از روش پرس اتوماتیک برای شیشه‌های کوچک استفاده می‌شود و از روش پرس دستی یا منوآل برای پرس شیشه‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر استفاده می‌شود. دستگاه شستشوی شیشه دوجداره با پرس ایستاده پس از شستشوی هر دو شیشه آنها را به‌صورت اتوماتیک دوجداره می‌نماید دستگاه شستشوی شیشه دوجداره با پرس ایستاده قابلیت سه جداره کردن شیشه را نیز دارا است. پس از اتمام کار میزآخر دستگاه قابلیت حرکت به‌صورت عمودی و افقی را داراست. دستگاه شستشوی شیشه دوجداره با پرس ایستاده به دو صورت الکترو پنوماتیکی و الکتروهیدرولیکی قابل‌عرضه است.

 

3-دستگاه شستشوی شیشه خوابیده:

دستگاه شستشوی شیشه خوابیده معمولاً برای شیشه سکوریت کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اخیراً در زمینه شیشه دوجداره هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً همراه با اسپیسرهای حرارتی و پرس ۴ سر حرارتی مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما با اسپیسرهای آلومینیومی هم به جهت مقرون‌به‌صرفه بودن اقتصادی هم مورداستفاده قرار می‌گیرد.

عملکرد دستگاه:

  • دستگاه شستشوی شیشه خوابیده شامل یک کانوایر است که شیشه را به‌صورت افقی جابه‌جا می‌کند. اغلب در ابعاد ۱۸۰ و ۱۲۰ و ۲۰۰ سانتی‌متر ساخته می‌شوند.
  • در اکثر مواقع این دستگاه‌ها به‌صورت شش فرچه تولید می‌شوند (دو فرچه برای بالا شیشه و دو فرچه نیز برای شستشوی زیر شیشه و دوبه‌دو بالای یکدیگر قرار می‌گیرند).
  • مخزن و پمپ آب برای پاشیدن آب روی فرچه‌ها
  • قسمت خشک‌کننده در اکثر موارد با فن خشک‌کننده کار می‌کند و همچنین با المنت گرم‌کن که در مخزن تمام استیل قرار می‌گیرد. حداقل فن مناسب برای خشک‌کردن کامل شیشه موتوری با بالای ۵٫۵ اسب است. کانوایر قسمت انتقال‌دهنده و یا جابه‌جاکننده شیشه‌هاست که در این دستگاه‌ها معمولاً از نوع شفتی موجود است. قسمت‌های تشکیل‌دهنده کانوایر، شفت چرخ‌دنده و زنجیر موتور است.
  • فرچه‌ها در این دستگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند. فرچه‌ها با تراکم پرز بالاتر کیفیت بهتری داشته و نتیجه شستشو بهتری نیز دارا هستند. مکانیزم این فرچه‌ها قابل تنظیم بوده و شما می‌توانید میزان فشار (شدت سایش) وارد شده‌توسط فرچه بر سطح شیشه را تنظیم کنید.

شیشه دوجداره 2

4-شستشوی شیشه ایستاده:

دستگاه شستشوی شیشه دوجداره ایستاده این دستگاه ساختاری شامل سه بخش است که شامل:

  • کانوایر سمت چپ
  • کابین اصلی شستشو
  • کانوایر سمت راست یا کانوایر انتهایی

 

کانوایر سمپ چپ:

دستگاه مخصوص شستشوی شیشه دوجداره ایستاده: کانوایر سمت چپ

کارکرد کانوایر سمت چپ در حقیقت قسمت اول پروسه شستشو است. در این مرحله شیشه‌های شسته نشده بر روی کانوایر سمت چپ یا ورودی قرار می‌دهد که دارای غلتک‌های پیش راننده بوده که شیشه را به‌داخل محفظه یا کابین اصلی شستشوی حرکت می‌دهد. ازآنجایی‌که دستگاه شستشوی شیشه دوجداره ایستاده با شیب ملایمی راه‌اندازی می‌شود در این مرحله شیشه تنها با چند غلتک هرزگرد کوچک پلاستیکی از یک‌جهت مهار شده و تعادل آن حفظ می‌شود.

کابین شستشو:

دستگاه شستشوی شیشه دوجداره ایستاده: کابین شستشو

در کابین شستشو چند غلتک هرزگرد از جنس پلی‌اورتان وزن اصلی شیشه را تحمل می‌کنند و تعدادی شفت با غلتک‌های پیش راننده‌از جنس پلی‌اورتان یا سیلیکون نصب شده بر روی آنها شیشه را به‌جلو هدایت می‌کنند. این غلتک‌ها بسیار نرم بوده و خود را با هر سایز شیشه‌ای تطبیق می‌دهند. در این مرحله چهار فرچه شیشه را شسته و کاملاً آماده خشک‌کردن می‌کنند. در قسمت شستشو چهار لوله، آب را بر روی فرچه‌ها می‌پاچد.

کابین اصلی شستشو ممکن است از متریال استیل و یا گالوانیزه باشد. کابین استیل گران‌تر بوده؛ اما کیفیت مطلوب‌تری دارد. در کابین اصلی شستشو قسمت انتهایی آن خشک‌کن قرار دارد که متشکل از دو نازل آهنی است که با خرطومی‌های پلاستیکی به فن متصل است. فن خشک‌کن باید بالای ۵٫۵ اسب قدرت داشته باشد. در مدل ایستاده به دلیل دسترسی راحت‌تر به هر دو سمت شیشه فرایند شستشو و خشک‌کردن کار تولید بسیار بهتر صورت‌گرفته و همین نقطه قوت این دستگاه‌های شستشو ایستاده است.

کانوایر سمت راست:

دستگاه مخصوص شستشوی شیشه دوجداره ایستاده: کانوایر سمت راست

آخرین مرحله‌کانوایر سمت راست است که شیشه آمده‌از کابین شستشو به این قسمت انتقال خواهد یافت. کانوایر سمت راست غلتک‌هایی پیش راننده‌ای در زیر داشته که مانند کانوایر سمت چپ با شیب ملایمی شیشه ازیک‌طرف نیز مهار می‌شود. بهتر است چند وقت یکبار غلتک‌های پلاستیکی کوچک هرزگرد جانبی این قسمت را با استون تمیز کرد که ردی بر روی شیشه برجای نگذارند.

این قسمت چند چراغ مهتابی در پشت شیشه داشته تا فرایند شستشو به‌خوبی توسط اپراتور دستگاه در مرحله نهایی قابل‌کنترل باشد. در انتهای این قسمت سنسوری جهت ایمنی شیشه‌ها تعبیه شده که در صورت رسیدن شیشه به‌این قسمت کل خط شستشو قطع می‌گردد.

 

5- دستگاه گاز پر کن شیشه دوجداره:

دستگاه گاز پر کن شیشه دوجداره با ۸ خروجی خودکار یکی از محصولات پرفروش در صنعت شیشه دوجداره محسوب می‌شود.

دستگاه گاز پر کن شیشه دوجداره با ۸ خروجی خودکار: این دستگاه در مدل‌‌های ۱ الی ۸ خروجی ارائه می‌گردد، قابلیت محاسبه عرض اسپیسر و ابعاد شیشه جهت تزریق گاز آرگون. دارای PLC و صفحه نمایشگر HMI تمام‌رنگی.

دستگاه گاز پر کن شیشه:

در سه مدل: گاز پر کن با سه خروجی و گاز پر کن تک خروجی و گاز پرکن با پنج خروجی

در دو نوع دستی و دیجیتال: جهت پرکردن گاز آرگون در مابین دو شیشه و عایق کننده شیشه در مقابل سرما و گرما

اهمیت گاز در شیشه دوجداره: نوع گاز پر شده‌درون شیشه‌ها حائز اهمیت است و از طرفی کیفیت انجام عمل پرکردن گاز درون شیشه دوجداره نیز عاملی تعیین‌کننده است.

 

6- میز چرخان:

دستگاه میز چرخان شیشه دوجداره چیست؟

دستگاه میز چرخان شیشه دوجداره که شیشه دوجداره بر روی این دستگاه قرار می‌گیرد و هنگام چسب زدن دستگاه با فشار بر روی پدال شروع به‌چرخش کرده‌و سهولت در کار را باعث می‌گردد، همچنین جهت نصب تور اسپیسر بر روی شیشه دوجداره مورد استفاده قرار می‌گیرد. میز چرخان جهت سهولت زدن چسب به‌دور شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دیگر نیازی نیست کاربر به‌دور شیشه بچرخد با زدن پدال شیشه خود می‌چرخد و باعث سهولت و سرعت بالا در کار می‌شود. در دو مدل مونتاژ ایران و مونتاژ ترک موجود است.

 

7- میز برش CN:

CNC مخفف عبارت Computer Numeric Control است. و به‌مفهوم کنترل رقمی کامپیوتری است و به اتومات‌سازی ماشین‌های ابزاری گفته‌می‌شود که توسط دستوراتی که بادقت برنامه‌ریزی‌شده و روی یک رسانه‌ذخیره‌سازی شده، منتهی می‌شود. بر خلاف دستگاه‌هایی که در قدیم با کنترل دستی، از طریق چرخ‌های دستی یا اهرم‌ها، یا اتوماتیک سازی مکانیکی کار می‌کردند، امروزه کنترل این دستگاه‌ها به‌صورت بسیار دقیق و توسط کامپیوترها انجام می‌شود که به آن روش CNC می‌گویند.

 

مطلب مرتبط: ماشین CNC چیست؟ کاربرد آن

 

روش CNC در دهه‌۵۰ میلادی در امتداد روش دستگاه‌های NC کنترل رقمی بوجود آمد. از NC در جنگ جهانی دوم برای ساخت جنگ‌افزار و پیچ‌ها به فراوانی مورد استفاده قرار میگیرند. توسط دستگاه سی‌ان‌سی CNC می‌توان به‌سرعت قطعاتی در ابعاد دقیق از فلز یا چوب تهیه کرد. شکل این قطعات از پیش توسط یک برنامه که در سیستم کم (CAM) یا به‌وسیله استفاده‌کننده بشکل دستیManual ساخته‌شده‌تعیین می‌شود. برای این منظور غالباً از استاندارد EIA-274-D (ISO6983) استفاده‌می‌شود که جی کد (G-Ccodes) هم نامیده‌می‌شود، در این استاندارد فایل‌ها حرکت ابزارها و عملکرد ترتیبی دستگاه را مشخص می‌کنند. در استانداردهای جدیدتر دستگاه‌های سی‌ان‌سی ISO 10303 و ISO 14649 فایل ورودی عملیات لازم برای تولید قطعه کار را تعریف می‌کنند و هر دستگاه باتوجه‌به ابزارها و قابلیت‌های خود، مسیر حرکت را تولید می‌کند.

ساختار شیشه دوجداره

حتما بخوانید: آشنایی با ماشین آلات برش و تراش

 

8- دستگاه بوتیل زن:

دستگاه چسب زن بوتیل جهت زدن چسب به‌کنار اسپیسرهای استاندارد مورداستفاده قرار می‌گیرد. تایمر شروع کار با دستگاه قابل تنظیم است. سیستم دستگاه به‌صورت الکترو پنوماتیک و هیدرولیک است. شتاب نوار نقاله دستگاه قابلیت تنظیم شدن دارد.

 

9- دستگاه چسب زن پلی سولفات:

دستگاه چسب زن پلی سولفات در چهار مدل پنوماتیکی، الکترو پنوماتیکی، هیدرولیکی و الکتروهیدرولیکی قابل‌عرضه است. این دستگاه‌چسب پلی سولفات را با نسبت 1 به 10 در هم آمیخته‌و اپراتور بوسیله‌گان چسب را به‌شیشه دوجداره می‌زند و شیشه را ایزوله خواهد کرد.

 

سخن نهایی:

گروه صنعتی سپیانی با سابقه‌ای درخشان بی‌رقیب و پیشتاز در امر تولید، واردات و عرضه تجهیزات صنعتی ارائه کننده‌خدمات تعمیر و نگهداری(نت)، اجرای اتوماسیون صنعتی، مشاوره راه اندازی انواع خط تولید، صفر تا صد راه اندازی خط تولید، تجهیزات صنعتی و… در خدمت تولید کنندگان عزیز خواهد بود. جهت خرید هرگونه اقلام صنعتی میتوانید به فروشگاه مرا مراجعه فرمایید و درصورت عدم وجود در سایت با یکی از روش فرم درخواست مشاوره رایگان و نیز واتس‌اپ با ما تماس بگیرید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *