خطوط تولید

قیمت مکمل خوراک دام و طیور

مکمل خوراک دام

مکمل خوراک دام و طیور

امروزه خوراک دام و طیور در صنعت دامپروری نوین از جایگاه خاصی برخوردار است. علوم و فناوری‌های جدید نشان داده است که با کنترل و بهینه سازیِ خوراک دام و طیور می‌توان بر میزان سرعت رشد آن‌ها افزود. علاوه بر این از آن جایی که در این صنعت با موجودات زنده سر و کار داریم باید به حفظ سلامتی آن‌ها نیز اهمیت داده شود. خوراک از اصلی‌ترین و مهم‌ترین عواملی است که در سلامت دام و طیور نقش دارد.

 

مطالب مرتبط:

بهترین خوراک دام و طیور

راه اندازی خط تولید مکمل دام و طیور

قیمت راه‌اندازی خط تولید خوراک دام و طیور

 

تاثیر سلامت دام و طیور بر سلامت انسان‌ها:

استفاده از خوراک‌های نامرغوب و یا نا مناسب برای دام و طیور علاوه بر متوقف کردن پروسه رشد در آن‌ها و به همراه داشتن زیان‌های مالی برای دامپرور موجب می‌گردد تا سلامت و کیفیت گوشت و دیگر فرآورده‌های دامی نیز کاهش پیدا کرده و حتی به بروز بیماری‌هایی ناشی از ضعف ایمنی در بدن دام منجر گردد. این بیماری‌ها و کیفیت پایین فرآورده‌های حاصل از آن موجب می‌شود تا مصرف کنندگان این مواد نیز تحت تاثیر قرار گیرند. به همین دلیل در انتخاب و تهیه انواع مرغوب و با کیفیت خوراک دام و طیور باید کوشید. همچنین از مکمل های خوبی نیز در جهت افزایش سلامت دام و طیور بهره برد.

مکمل خوراک طیور

انواع مختلف خوراک دام و طیور کدام است؟

انواع زیادی از خوراک‌های مخصوص دام و طیور وجود دارد که با سیستم گوارش حیوان سازگار بوده و تامین کننده‌ی نیازهای وی است. این خوراک‌ها عبارتند از:

یونجه:

این ماده غذایی برای دام از ارزش غذایی بالایی برخوردار بوده و از آن هم برای گاوهای شیرده و هم برای گاهای گوشتی می‌توان استفاده نمود.

علف باغ:

این ماده‌ی غذایی موجب می‌شود که شیر گاوهای شیرده چرب‌تر شده و از ارزش غذایی زیادی نیز برخوردار است.

کنستانتره طیور:

این ماده غذایی در برنامه غذایی طیور جایگاه مهمی دارد. هر دو نوع مرغ گوشتی و تخمی نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

ddgs

حتما بخوانید:

صفر تا صد خط تولید خوراک دام و طیور

تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی خط تولید خوراک دام و طیور

 

مکمل DDGS:

این ماده‌ی غذایی که به عنوان مکمل خوراک دام و طیور بسیار مغذی شناخته می‌شود محصولی جانبی در کارخانه‌های تولید الکل گندم است. فرآیند تولید این ماده به گونه‌ای است که باعث بیشتر شدن میزان فیبر- پروتئین و چربی در خوراک شده و ارزش غذایی آن برای دام و طیور بالاتر خواهد رفت. پروتئین موجود در این ماده‌ی غذایی مغذی از نوع گیاهی بوده و یک جایگزین ایده‌آل برای نوع حیوانی محسوب می‌شود. با مشخص شدن میزان بالای ارزش غذایی DDGS در بیشتر نقاط دنیا میزان مصرف این نوع از خوراک دام و طیور به سرعت در حال افزایش می‌باشد.

 

گروه صنعتی سپیانی با ارائه و فروش بهترین مکمل دام و طیور با نازلترین قیمت، بهترین برند و ارسال به سراسر کشور در خدمت شما دامداران عزیز است.

 

DDGS محصول فرعی کارخانجات تولید الکل از گندم میباشد که در این فرآیند گندم پس از آسیاب، با آب مخلوط شده و پس از گذارندن مراحل پخت، تخمیر شده و الکل و دی اکسید کربن تولید میشود.

 

مکملDDGS   نه تنها منبع منبع خوب انرژی، اسید آمینه و مواد معدنی است. بلکه سرشار از ویتامین‌های محلول در آب و مواد مغذی میباشد. با استفاده از این مکمل به دلیل بالا بودن میزان جذب پروتئین در آن، باعث سلامت بیشتر دام ها و افزایش میزان شیر دهی آنها خواهد شد.

مکمل خوراک

 

حتما بخوانید: دستگاه‌ها و ماشین‌آلات خوراک دام و طیور

 

قیمت مکمل خوراک دام و طیور DDGS:

در زمان خرید خوراک برای دام و طیور باید علاوه بر وجود مواد مغذی در خوراک به نکات بهداشتی آن نیز توجه کافی داشته باشید. همچنین قیمت‌های رقابتی و منصفانه در کنار کیفیت بالای خوراک از دیگر عوامل مهم در زمان انتخاب است. بنابراین از مراکزی اقدام به خرید نمایید که با تجربه و خوشنام هستند.

گروه صنعتی سپیانی ارائه دهنده مکمل خوراک دام و طیور از نوع DDGS با بهترین کیفیت در کشور می‌باشد. سابقه درخشان و اعتبار این نام موجب می‌شود تا خریدی با اطمینان و راحت را تجربه کنید. همچین برای استعلام از قیمت و ثبت خرید می‌توانید با کارشناسان ما در گروه صنعتی سپیانی تماس حاصل فرمایید. همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق فرم درخواست مشاوره و نیز پیام رسان واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *