اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی آتونیکس – شرکت آتونیکس

شرکت آتونیکس

آشنایی با شرکت آتونیکس

شرکت آتونیکس یک کمپانی از کشور کره جنوبی است که بیشترین تمرکز خود را در زمینه‌ی تولید محصولاتی مانند کنترل کننده‌های صنعتی و حسگرها قرار داده است. این کمپانی با برنامه‌ریزی‌ها و هدف گذاری های درست موفق شده است تا امروزه سهم قابل توجهی از بازار این محصولات را در دست داشته‌باشد.

تولیدات این شرکت بزرگ به این چند محصول محدود نمی‌شود و در زمینه‌ی ابزارهای اندازه‌گیری صنعتی نیز تولیدات متنوعی را عرضه نموده است. سنسورهای القایی – خازنی و انکودر دیگر محصولات این برند همگی از استانداردهای بالای جهانی برخوردار هستند. بخش دیگر تخصص این شرکت معروف تجهیزات و دستگاه‌های مربوط به انواع اتوماسیون های صنعتی است.

نوآوری و استفاده از فناوری‌های روز از ویژگی‌های بارز اتوماسیون‌های صنعتی تولید شده در این کمپانی هستند. کیفیت بالای محصولات شرکت آتونیکس کره موجب شده تا امروزه در بیشتر از 100 کشور در جهان از محصولات آنها استفاده کنند. از دیگر مواردی که در خصوص این شرکت کره‌ای می‌توان به آن اشاره نمود رعایت اصول مربوط به سازگاری تولیداتشان با محیط زیست است.

 

شرکت آتونیکس

 

شرکت آتونیکس در گذر زمان:

این شرکت در سال 1977 در کره جنوبی و با هدف کسب حداکثری رضایت مشتری تاسیس شد. سال 1985 دفتر فروش جدیدی در سئول افتتاح کردند و در سال 1996 اولین صادرات خود را که به کشور اندونزی بود به ثبت رساندند. با گسترش یافتن میزان فروش در سال 1998 یک کارخانه جدید در یانگ سان نیز افتتاح نمودند تا جوابگوی تقاضای بازار برای تولیداتشان باشد. در سال 2000 میلادی این کمپانی یک مرکز تحقیقات و توسعه فناوری را بازگشایی نمود و موفق شد تا گواهینامه ایزو 9001 را برای تولیداتش دریافت کند.

در سال 2001 میلادی دفاتر فروش شرکت آتونیکس در ایالات متحده و شانگهای چین نیز افتتاح شد. چند سال بعد در مکزیک و مسکو دفاتری برای به‌فروش رساندن محصولات خود افتتاح کرد و به این ترتیب شهرت و وسعت جهانی پیدا کرد. در سال 2012 میلادی آتونیکس موفق شد تا مدال طلای صنعت در کره‌جنوبی را از آن خود کند. سال 2017 میلادی دفتر فروش محصولات این برند معروف و معتبر در تهران نیز افتتاح شد. امروزه ترکیه و هند و برزیل نیز در لیست بازارهای هدف این برند قرار گرفته‌اند و محصولات برند آتونیکس در آن‌ها عرضه می‌شود.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی آلفالاوال – شرکت آلفالاوال

اتوماسیون صنعتی یوکوگاوا – شرکت یوکوگاوا

 

اهداف شرکت آتونیکس:

این شرکت تنوع بالایی در محصولات تولید خود دارد و با وجود این تنوع هدف اصلی خود را در رضایت کامل مشتری از تمام انواع تولیدات برند آتونیکس قرار داده‌است. به همین جهت در زمینه‌ی تحقیقات و توسعه فعالیت‌های گسترده‌ای در این شرکت صورت می‌گیرد. این کمپانی سیستم بسیار سختگیرانه‌ای برای کنترل کیفیت محصولات خود در نظر گرفته‌است. از طرف دیگر بطور جدی و پیگیرانه به حفظ محیط زیست و تطابق بالای تولیداتش با مقررات حاکم بر حفظ محیط زیست می‌پردازد. کوشش زیاد شرکت آتونیکس در جهت هماهنگی با علم و فناوری‌های روز موجب شده است تا اتوماسیون‌های صنعتی که ساخت این برند هستند از جایگاه و البته کیفیت بسیار خوبی برخوردارد باشند.

 

برخی از محصولات این شرکت

همانطور که اشاره شد این کمپانی تنوع تولیدات بالایی دارد که در این بخش به‌برخی از این تولیدات صنعتی اشاره می‌کنیم:

1- چراغ‌های مطبق آتونیکس

2- چراغ‌های سیگنال

3- منابع تغذیه

4- انواع کنترلرها از برند آتونیکس

5- ریکوردرها یا ثبات از برند آتونیکس

6- مبدل‌ها و ترانسدیوسر

7- ترانسیمترهای فشار و دما

8- پرشر سوئیچ‌ها از برند آتونیکس

9- سرو موتور و سرو درایو و سرو کنترل

10- انواع پنل‌های اندازه‌گیری

11- کنترل کننده‌های دما و تایمر و کانترهای آتونیکس

12- حسگرهای القایی و خازنی

13- رله‌های جامد و نوع SSR از برند آتونیکس

14- حسگرهای پرده‌ای و نوری

این تولیدات تنها بخشی از محصولات شرکت آتونیکس به شمار می‌روند. یکی از بخش‌های اصلی تولیدات برند آتونیکس مربوط به اتوماسیون‌های صنعتی می‌باشد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

چشم انداز آینده در شرکت آتونیکس:

چشم اندازی که برای آینده شرکت در نظر گرفته شده است ارتقای سطح کیفی و بهره‌وری مشتریان از محصولات تولیدی در این شرکت می‌باشد. این شرکت در پی ارائه نمودن راه حل‌های جهانی برای ارتقا دادن به‌صنایع می‌باشد. در این خصوص نمادی نیز با عنوان رنگ نارنجی طراحی و تدوین شده است که نمایانگر اقتصادی بودن و قابل اطمینان بودن در کنار پیشرفته بودن محصولات این برند است.

 

در این بخش به توضیحاتی مختصر در خصوص برخی از انواع محصولات شرکت آتونیکس می‌پردازیم:

کنترلرهای حرارتی از برند آتونیکس

این تجهیزات به‌منظور اندازه‌گیری کردن دما و ثبت میزان حرارت خروجی برای تنظیم دما به میزان دلخواه طراحی و ساخته‌می‌شوند.

شبکه‌های میدانی 

در اتوماسیون‌های صنعتی از این تجهیز برای ارتباط راحت و کارآمد بین دستگاه‌های مختلف استفاده می‌شود.

شمارنده‌ها 

از این دستگاه برای اتوماسیون صنعتی در سطح وسیعی استفاده می‌شود. سیگنال‌ها را دریافت کرده و آن ها به صورت داده‌هایی قابل درک بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد.

رله‌های جامد 

این تجهیزات برای سوئیچینگ به کار می‌روند . شرکت آتونیکس انواع بسیار با کیفیتی از این محصول را تولید و به بازار عرضه کرده است.

کنترلرهای حسگر

در بیشتر مدارهای منطقی که در اتوماسیون‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند از این تجهیزات استفاده می‌شود.

پانل‌های گرافیکی

این پانل‌های تولید تحت برند آتونیکس لمسی بوده و صفحه نمایش سیستم HMI به شمار می‌روند. HMI در اتوماسیون ها در حقیقت رابط بین ماشین و انسان یا همان اپراتور هستند.

گروه صنعتی سپیانی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های داخل کشور در خصوص ارائه خدمات و تجهیزات مرتبط با اتوماسیون صنعتی و اتوماسیون صنعتی PLC است. همچنین برای دریافت مشاوره و راه اندازی خط تولید می‌توانید با مشاوران ما در گروه صنعتی سپیانی تماس حاصل فرمایید. گروه صنعتی سپیانی نامی آشنا در اتوماسیون صنعتی ایران.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی داناهر – شرکت داناهر

اتوماسیون صنعتی میتسوبیشی – شرکت میتسوبیشی

 

کلام آخر

شرکت آتونیکس یکی از شرکت‌های فعال در زمینه‌ی تجهیزات و اتوماسیون‌های صنعتی از کشور کره جنوبی است که برندی معتبر در سطح جهان برای خود ساخته است. کیفیت محصولات این کمپانی دلیل استقبال زیاد از تولیدات برند آتونیکس می‌باشد. سخت کوشی و ایجاد رضایت کامل در مشتری از جمله شعارهای اصلی این کمپانی است. برای استعلام موجودی و قیمت محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق فرم درخواست مشاوره و واتس‌اپ با ما در ارتباط باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *