اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی امرسون – شرکت امرسون

شرکت امرسون

آشنایی با شرکت امرسون و محصولاتش

شرکت امرسون با نام کامل امرسون الکتریک یک شرکت چند ملیتی و شناخته شده در جهان می‌باشد که در دفتر مرکزی‌اش در میسوری ایالات متحده‌ی آمریکا واقع شده است. بازار هدف محصولات این شرکت طیف وسیعی از صنایع و مصارف تجاری و خانگی را در بر می‌گیرد. این شرکت بسیار بزرگ و کارآمد بوده و در حدود 88 هزار نفر در بیش از 205 نقطه از جهان برای اهداف این کمپانی فعالیت می‌کنند.

در بین محصولات متنوع تولید شده در شرکت امرسون تجهیزات مربوط به اتوماسیون‌ صنعتی بخش قابل توجهی را تشکیل می‌دهند. اتوماسیون‌ صنعتی به‌سرعت و بهبود کیفیت در روندهای تولید محصول کمک زیادی می‌کند. امروزه بدون استفاده و بهره‌گیری از اتوماسیون‌های صنعتی به‌ویژه در صنایع بزرگ و حساس امکان رسیدن به‌موفقیت وجود نخواهد داشت. در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا بیشتر با این شرکت بزرگ چند ملیتی و محصولاتش آشنا شویم.

برند امرسون

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

نرم افزار Factory I/O چیست؟

 

تاریخچه شرکت امرسون:

جان وسلی امرسون یکی از افراد با سابقه در اتحادیه جنگ داخلی در سال 1890 میلادی و در شهر لوئیس میسوری آمریکا شرکتی را با همین نام در زمینه‌ی تولید برق تاسیس نمود. در ابتدای فعالیت تنها موتورهای الکتریکی که به‌وسیله‌ی برداران مستون اختراع و ثبت شده‌بود را به فروش می‌رساند. اما طولی نکشید که این شرکت فعالیت‌های خود را گسترش داده و اقدام به تولید چرخ‌های خیاطی و مته‌های برقی برای دندانپزشکی و دیگر ابزارهای برقی نمود.

با شروع شدن جمگ جهانی دوم شرکت امرسون به ریاست استوارت سیمینگتون شروع به تولید تسلیحات هواپیما کرد به طوری که به‌رتبه‌ی 52 در ارزش قراردادهای بسته شده در بین سایر شرکت‌های تولید کننده‌ی تسلیحات در آن زمان دست یافت. در طول سال‌های 1947 تا 1950 سیمینگتون اولین وزیر نیروی هوایی در ایالات متحده و بعد از آن بعنوان نامزد ریاست جمهوری در سال 1960 شناخته‌شد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی امرون – شرکت امرون

اتوماسیون صنعتی ال اس – شرکت ال اس

 

پیشرفت‌های شرکت امرسون در گذر زمان:

در سال 1954 و زمانی که باک پرسون ریاست این کمپانی را بر عهده‌داشت 36 شرکت توسط وی خریداری و در نتیجه بازار تجاری این شرکت بسیار گسترده شده. هنگام زمان بازنشستگی باک شرکت امرسون 31 هزار کارمند و 800 میلیون دلار فروش سالانه در کارنامه‌ی خود داشت.

در سال 1962 این شرکت موفق شد تا تولیدات برق در ایالات متحده را در بخش فروش موتورهای الکتریکی به دست آورد. اما در سال‌های 1974 تا 2004 تمرکز شرکت بر روی فناوری‌های جدید و توسعه‌دادن محصولات خود قرار گرفت. از این مرحله به‌بعد فعالیت‌های بیشتری در زمینه‌ی تولید محصولات مربوط به اتوماسیون‌های صنعتی در این کمپانی صورت گرفت. بطوری که امروزه یکی از برندهای موفق و مطرح در سطح جهان به‌شمار می‌روند که سیستم‌های کنترلر و اتوماسیون صنعتی تولید و عرضه‌می‌کنند.

کمپانی امرسون

شرکت امرسون در چه بخش‌هایی فعالیت دارد؟

حوزه فعالیت این کمپانی بزرگ و چند ملیتی بسیار گسترده و متنوع است از جمله:

  • صنایع شیمیایی
  • تولید انرژی
  • بسته بندی
  • نفت و گاز
  • پزشکی
  • نظامی
  • آب و فاضلاب
  • اتومبیل سازی

که از راه‌حل‌ها و محصولات شرکت امرسون برای تامین نیاز خود استفاده می‌کنند.

 

حتما بخوانید:

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

اتوماسیون صنعتی اشنایدر – شرکت اشنایدر الکتریک

 

محصولات امرسون در زمینه‌ی اتوماسیون صنعتی:

همانطور که اشاره شد یکی از بخش‌های تخصصی فعالیت این شرکت تجهیزات مرتبط با اتوماسیون‌های صنعتی است. این محصولات تحت برند امرسون عبارتند از:

1- انواع مختلفی از رگولاتورها و شیرها و محرک‌های مورد نیاز

2- کنترل‌های پنوماتیک و کنترل مایعات

3- سیستم‌های ایجاد ایمنی و کنترل

4- قطعات و تجهیزات مربوط به روشنایی

5- ابزار مورد نیاز برای جوش و پاکسازی و مونتاژ

البته تنها بخش فعالیت شرکت امرسون اتوماسیون‌های صنعتی نبوده و این کمپانی در بخش مسکونی و تجاری نیز تجهیزاتی را به بازار عرضه کرده است.

 

امرسون

راه حل‌های مسکونی و تجاری در امرسون الکتریک:

محصولات مربوط به‌تهویه مطبوع که از برند امرسون باشند با دقت و حساسیت خاصی طراحی و ساخته می‌شوند. چرا که نسبت به سایر رقبا بسیار جلوتر و بهتر عمل کرده است. یکی از شعارهای اصلی این شرکت بهر‌مندی همه مشتریانش از تکنولوژی‌های روز با قیمت پایین است. به‌همین دلیل تجهیزات و تکنولوژی‌هایی برای هوشمندسازی منازل مسکونی ارائه کرده است که به‌وسیله‌ی آن می‌توان از راه دور سیستم‌های تهویه مطبوع را کنترل نمود. البته شرکت امرسون زیر شاخه و شرکت‌های تابعه زیادی نیز برای پیشبرد اهداف خود دارد.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی دلتا – شرکت دلتا

اتوماسیون صنعتی فتک – شرکت فتک

 

شرکت‌های تابعه شرکت امرسون:

از آن جایی که این برند یکی از پر درآمدترین برندهای کشور آمریکا محسوب می‌شود و گستردگی بسیار زیادی دارد بنابراین می‌توان تصور کرد که نیاز به شرکت‌ها و زیرمجموعه‌های زیادی در سرتاسر جهان نیز است. در زیر به‌تنها بخشی از این شرکا و زیرمجموعه‌های شرکت امرسون اشاره خواهیم کرد:

  • ادونس پروتکشن
  • ای ام س سوئیت
  • امریکن گاورنور
  • آلکو کنترل
  • اونتیس
  • بتیس
  • بران سان
  • گلوراید گروپ

و ده‌ها شرکت و برند دیگر که همگی از زیر شاخه‌های این کمپانی بزرگ هستند و برای رسیدن به اهدف تجاری و جهانی برند امرسون تلاش می‌کنند.

 

محصولات امرسون

حتما بخوانید: اتوماسیون صنعتی میتسوبیشی – شرکت میتسوبیشی

 

محصولات امرسون در حوزه‌ی مصارف خانگی و تجاری:

در این بخش نیز تولیدات بسیار با کیفیتی از این برند به بازار عرضه‌شده است. این محصولات تولید شده در شرکت امرسون الکتریک عبارتند از:

  • تولیدات مربوط به تهویه هوا و گرمایش
  • کمپرسورهای گاز
  • انواع مختلفی از ترموستات
  • تجهیزات مربوط به سنجش و مراقبت
  • تجهیزاتی برای دفع پسماند مواد غذایی
  • مخزن سرد
  • ابزارهای مناسب برای ساخت و ساز و نیز برای لوله کشی

برای تهیه کردن هر یک از این تجهیزات و محصولات تولید شده در شرکت امرسون می‌توانید از طریق وب سایت دکتر پی ال سی اقدام کنید. برای استعلام موجودی و دریافت قیمت با کارشناسان ما در دکتر پی ال سی تماس حاصل فرمایید.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی ABB – شرکت ABB

اتوماسیون صنعتی راکول – شرکت راکول

 

کلام پایانی:

شرکت امرسون یکی از کمپانی‌های چند ملیتی به‌شمار می‌رود که محصولات مطابق با تکنولوژی‌های روز ارائه نموده است. از موفق‌ترین و پر فروش‌ترین تولیدات این برند تجهیزات مربوط به اتوماسیون صنعتی می‌باشد. برای تهیه نمودن سیستم‌های اتوماسیون صنعتی از برند امرسون و یا هر برند دیگری که مایل هستید می‌توانید با مهندسین و مشاورین ما در گروه صنعتی سپیانی تماس حاصل فرمایید.

از دیگر خدمات گروه صنعتی سپیانی می‌توان به مشاوره و راه اندازی خط تولید اشاره کرد. تجربه و دانش کارشناسان ما تضمینی برای موفقیت کاری شما خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از طرق واتس‌اپ و نیز فرم درخواست مشاوره با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *