اتوماسیون صنعتی

پروپوزال اتوماسیون صنعتی

پروپوزال اتوماسیون صنعتی

پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید شامل چیست؟

بسته به اینکه با چه کسی صحبت می‌کنید، اتوماسیون صنعتی خط تولید میتواند بهترین انتخاب بوده یا یک مفهوم واقعا ترسناک باشد. اما دلیلی وجود دارد که بسیاری از مردم در حال پریدن به آن سمت اتوماسیون هستند: اتوماسیون می‌تواند باعث صرفه‌جویی در ساعت‌ها و حتی روزها در کسب و کار هنگام ایجاد فرآیند فروش و خط تولید شود. با مقاله امروز سپانی همراه باشید تا تمام اطلاعات لازم را درباره پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید کسب کنید. به‌عنوان یک آژانس با مجموعه مهارت‌های چندوجهی، شما واجد شرایط منحصربه‌فرد هستید تا به تازه‌کاران اتوماسیون خط تولید کمک کنید تا یک شروع اولیه داشته باشند و بطور بالقوه درآمدهای مکرر را در این فرآیند اضافه کنید.

اتوماسیون 9

مطالب مرتبط:

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

طرح توجیهی اتوماسیون صنعتی خط تولید

اتوماسیون صنعتی:

در یک فرآیند تولیدی، پیاده‌سازی سیستم‌های اتوماسیون همیشه توجیه‌پذیر نیست. اما شاخص‌های خاصی وجود دارد که اجرای این سیستم‌ها را توجیه و ضروری می‌کند. با افزایش پیچیدگی سیستم‌های تولیدی، فرآیندهای خاصی منسوخ می‌شوند و مدیریت دستی آن دشوار می‌شود و مانع انطباق و گسترش استانداردهای تولید می‌شود. اتوماسیون بعنوان یک راه حل برای این مشکلات ظاهر می‌شود و در صورت استفاده صحیح می‌تواند زمان را به حداقل برساند، کیفیت را افزایش دهد و سایر وظایف غیرممکن را از جمله مزایای دیگر انجام دهد.

وقتی فرآیندی خودکار می‌شود. به این دلیل است که پس از انجام تحلیل‌های مختلف مشخص می‌شود که اتوماسیون مذکور حداقل بر یکی از شاخص‌های شرکت تأثیر مثبت و معناداری خواهد داشت. یک پروپوزال پیشنهادی اتوماسیون صنعتی خط تولید می‌تواند به شما کمک کند تا یک برنامه مشخص برای مشتریان خود ایجاد کنید، در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و سود شما را به حداکثر می‌رساند.

این مقاله توصیف یک شرکت تولید کننده محصولات خنک کننده و همچنین تجزیه و تحلیل برای شناسایی فرآیندی است که می‌تواند از طریق اتوماسیون بهبود یابد. معلوم شد که این فرآیند برش و پانچ ورق‌های فلزی است که ساختار اصلی چیلرها را تشکیل می‌دهند، که فرآیندهایی هستند که کل چرخه تولید با آن آغاز می‌شود. پروپوزال حاضر به شرکت این امکان را می‌دهد که تأثیر اقتصادی ایجاد کند که شامل بهبود فرآیند در زمان و کیفیت است، علاوه بر این باعث کاهش هزینه کار و انرژی می‌شود که منجر به صرفه‌جویی اقتصادی قابل توجهی می‌شود.

سیستم اتوماسیون 7

حتما بخوانید:

خرید تجهیزات اتوماسیون صنعتی

هزینه راه اندازی خط تولید صنعتی

 

بیایید عناصری را که برای یک پروپوزال اتوماسیون خط تولید نیاز دارید که مطمئناً هر بار کسب‌وکار شما را به دست می‌آورد، تجزیه کنیم:

 

اهداف + ارزش پیشنهادی

این بخش از پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید باید تا حد امکان سفارشی شود. شما باید بخش‌هایی از فرآیند فروش و خط تولید مشتری بالقوه را که باید به همراه آنچه این اتوماسیون در درازمدت انجام می‌دهد خودکار شوند، شناسایی کنید. مهمتر از همه، ایجاد ارزش. به مشتریان بالقوه نشان دهید که چه سودی برای آنها دارد یعنی اتوماسیون خط تولید چگونه کارایی در کسب و کار آنها ایجاد می‌کند و به نتیجه نهایی آنها می‌افزاید؟ چرا آنها باید بخواهند با آژانس شما شریک شوند؟ آژانس شما چگونه بطور منحصر بفرد برای رفع نیازهای آنها مناسب است؟

محدوده کار:

این بخش از پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید شما بسیار مهم است. این جایی است که شما دقیقاً آنچه را که قصد دارید برای مشتری انجام دهید را لیست می‌کنید. با این حال، زمانی که خدمات توصیه شده را در پروپوزال اتوماسیون خط تولید خود فهرست می‌کنید، باید مسیر خوبی را طی کنید.

شما نمی‌خواهید با فهرست کردن تک تک جزئیات مشتریان احتمالی را تحت تأثیر قرار دهید اما همچنین نمی‌خواهید باعث سردرگمی شوید زیرا اطلاعات کافی در مورد خدماتی که قصد ارائه آن را دارید به آنها نداده‌اید.

برای یک پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید، شما باید نسبتاً در دامنه کاری خود عمیق‌تر باشید. شما باید دقیقاً آنچه را که قصد دارید خودکار کنید، هر محتوایی که با ایجاد آن درگیر هستید. ابزارهایی که برای اتوماسیون استفاده خواهید کرد و غیره را مشخص کنید. اما در اینجا زیاده روی نکنید. نیازی نیست در تمام فرم‌هایی که ایجاد می‌کنید یا صفحه نهایی که می‌سازید اینها را بنویسید.

بسیار مهم است که دامنه کار مشخص کند که چه کاری انجام خواهید داد و چه مزایایی را که مشتری با همکاری با شما بدست خواهد آورد. در عین حال، مشتری احتمالی شما نیازی به یک سند 1000 صفحه‌ای ندارد که دقیقاً توضیح دهد که در هر دقیقه و ساعتی که برای او کار می‌کنید چه کاری انجام می‌دهید. دامنه کار شما باید بر روی تصویر بزرگ متمرکز شود.

proposal

حتما بخوانید:

آموزش اتوماسیون صنعتی

مانیتورینگ صنعتی و کنترل خط تولید 

خودکارسازی یا اتوماسیون خط تولید چیست؟

جدول زمانی:

اینجا جایی است که شما انتظارات مناسب را مطرح می‌کنید. در حالی که جدول زمانی تغییر می‌کند و به عوامل زیادی بستگی دارد، شما باید نقاط عطف و ضرب الاجل پروژه را در اختیار مشتری قرار دهید. بسیاری از ضرب‌الاجل‌ها ممکن است به تأیید مشتری بستگی داشته باشند، بنابراین باید هنگام تعیین چارچوب‌های زمانی کمپین، آن را کاملاً روشن کنید.

سرمایه گذاری:

سؤالی که هر مشتری تقریباً بلافاصله می‌پرسد این است: “این برای من چقدر هزینه دارد؟” در بخش سرمایه‌گذاری، باید به وضوح فهرست کنید که خدمات شما چقدر برای مشتری شما هزینه دارد. از پیچیدگی بیش از حد آن خودداری کنید. درک آن را تا حد امکان برای آنها آسان کنید.

و مطمئن شوید که شرایط پرداخت شفاف است. به عنوان مثال، اگر قبل از شروع کار به 25 درصد ودیعه و 75 درصد مابقی ظرف 30 روز پس از اتمام کار نیاز دارید، مطمئن شوید که به وضوح در این بخش توضیح داده شده است.

برای آژانس‌هایی که چندین سرویس را نقل‌قول می‌کنند، مطمئن شوید که همه چیز را جزئی می‌نویسید. مگر اینکه فقط یک سرویس را نقل قول می‌کنید. هرگز نباید تمام هزینه‌ها را در یک خط گروه بندی کنید. با ترکیب چندین سرویس در یک خط، نه تنها خدمات شما برای مشتری بالقوه گران‌تر به نظر می‌رسد، بلکه فرصت برای خزش دامنه را افزایش می‌دهید – بدترین کابوس هر آژانس!

با در نظر گرفتن این موضوع، اضافه کردن یک ستاره به بخش «سرمایه گذاری» خود نیز مهم است که نرخ استاندارد ساعتی شما را برای هر کاری که خارج از محدوده کاری مشخص شده است، بیان می‌کند.

مراحل بعدی:

برای تکمیل پروپوزال خود، به مشتری بالقوه بگویید که در مرحله بعد باید چه انتظاری داشته باشد، اما آن را ساده نگه دارید! در یک پروپوزال نمونه موارد زیر را می‌گوییم:

توافقنامه رسمی پس از پذیرش ارائه و به صورت دیجیتالی امضا خواهد شد.

لطفاً در صورت نیاز به اطلاعات اضافی یا سؤالات بیشتر به من اطلاع دهید. ما مشتاقانه منتظریم تا به زودی با شما همکاری کنیم تا به شما کمک کنیم فرآیند خط تولید خود را بطور مؤثرتری خودکار کنید. سپس طرح پیشنهادی را با عکس خود جمع بندی می‌کنم. من اطلاعات تماس خود (شماره تلفن و ایمیل) و هرگونه اشاره مطبوعاتی مرتبط را فهرست می‌کنم.

حتما بخوانید:

معرفی تجهیزات اتوماسیون صنعتی

بهترین برند تجهیزات اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی در کشور های عربی

توافق:

من همیشه توصیه می‌کنم از طریق تلفن به پیشنهادات احتمالی مراجعه کنید. این تجربه را شخصی‌تر می‌کند و از هرگونه سردرگمی جلوگیری می‌کند. هنگامی که مشتری احتمالی شما با شرایط ذکر شده در پیشنهاد شما موافقت کرد، باید یک توافق نامه ارسال کنید. این توافقنامه باید شامل یک NDA و بندهای خاتمه زودهنگام برای محافظت از شما و مشتری باشد.

برای کاهش سردرگمی، پس از اینکه مشتری به پیشنهاد بله گفت، آن را ارسال کنید. از آنجایی که پیشنهاد را با آنها از طریق تلفن بررسی خواهید کرد، می‌توانید به راحتی آن را بعنوان بخشی از ایمیل بعدی خود پس از تماس بررسی قرار دهید.

نمونه پروپوزال اتوماسیون خط تولید یک شرکت مکزیکی

صنعت تولید نقشی استراتژیک در اقتصاد مکزیک ایفا می‌کند. زیرا مسئولیت تولید کالاهای واسطه‌ای و مصرف نهایی را بر عهده دارد. در نتیجه تعداد زیادی شغل ایجاد می‌کند و در نتیجه به تولید ناخالص داخلی کمک زیادی می‌کند. بنابراین، حفظ رقابت پذیری صنایع تولیدی از طریق بهبود و بهینه‌سازی فرآیندهای آنها حائز اهمیت است. این را می‌توان از طریق تجزیه و تحلیل فرآیندهای آنها بدست آورد و بنابراین بهترین استراتژی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت فن آوری برای پیاده سازی را تعیین کرد.

از جمله محصولات ارائه شده توسط کارخانه مورد تجزیه و تحلیل، چیلر، پرده هوا، فریزر، نگهدارنده یخ و تامین کننده آب است که هر کدام دارای سطح خاصی از شخصی سازی هستند. دارای دو خط تولید اختصاصی و پرسنل 480 نفری است. این شرکت در کشورهای مختلف آمریکا حضور دارد. این کارخانه در مجموع دارای 58519 متر مربع است. دارای محوطه اداری، تولید، کیفیت، محصول نهایی، فروش و انبار می‌باشد. هدف تولید یک پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید است که منجر به بهبود شاخص‌های کارخانه چیلر از طریق تجزیه و تحلیل فرآیند مشکل‌ساز یا ناکارآمد سیستم تولید می‌شود.

شناسایی استراتژی‌های رقابتی علاوه بر رشد مستمر و شناخت بین المللی، اهداف اصلی شرکت سه مورد است:

  • رشد سود قبل از کسر مالیات 9% در سال
  • افزایش تولید سالانه 11.5%
  • کاهش نیروی کار از 480 نفر به 435 نفر

تجزیه و تحلیل بازار آن منعکس کننده 17 مشتری توسعه یافته، سطح بالای تولید و انواع تقاضای زیر است: از طریق مناقصه سالانه، توزیع کنندگان و شرکت‌های تابعه.

عوامل موفقیت آن در بازار بر اساس قیمت رقابتی، کیفیت و تنوع محصولات و زمان تحویل سریع و مطمئن آن است. به همین ترتیب، آنها سطحی از شخصی سازی را برای شرکت‌ها ارائه می‌دهند که ارزش افزوده مهمی به آنها می‌دهد.

استراتژی 3

استراتژی‌های تولید:

با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، نوع شرکت بعنوان کالاهای بادوام شناخته شده است. این حدود 3800 چیلر در ماه تولید می‌کند که منجر به تولید 45600 دستگاه در سال می‌شود که نشان دهنده سطح بالایی از تولید است. نوع توزیع شرکت به صورت آنلاین است. زمان تحویل تولید طولانی‌تر از زمان تحویل مورد انتظار مشتری است. مدل‌های محصول مختلفی برای انتخاب وجود دارد و موجودی مجموعه‌های فرعی وجود دارد که نشان‌دهنده هزینه بالایی است. این مجموعه‌های فرعی مانند ترموستات، کمپرسور، کندانسور و غیره بعنوان مواد اولیه خریداری می‌شوند. این سفارش مشتری است که ترتیب مونتاژ نهایی را تعیین می‌کند. با بیرون آمدن محصول نهایی وارد انبار می‌شود و موجودی این محصولات موجود است.

این محصول دارای یک سطح سفارشی سازی استاندارد است. می‌توانید تصویر یا مهر روی کولرها را بسته به برند تغییر دهید و همچنین بسته به نیاز مشتری تغییراتی را اعمال کنید. با توجه به تمام ویژگی‌های فوق، استراتژی تولید بعنوان تولید به مصرف (ATO) شناسایی شده است. بنابراین برخی از مراحل برنامه ریزی تولید از قبل انجام می‌شود و برخی دیگر در هنگام سفارش مشتری اجرا می‌شوند.

ذخیره سازی بصورت فله‌ای است. زیرا با بارهای بزرگ سروکار دارد، که تراکم بیشتر را امکان پذیر می‌کند، اما دسترسی کمتری را نیز به همراه دارد. برخی از بارها بر روی پالت‌ها بر روی برخی دیگر قرار می‌گیرند و تعدادی قفسه و میزانسن وجود دارد. استراتژی مورد استفاده برای ذخیره‌سازی، ذخیره‌سازی تصادفی است. مقالات در هر مکان موجود در سیستم ذخیره می‌شوند، هرچند تلاش می‌شود تا حد امکان سفارش‌هایی که تاریخ خروج نزدیک‌تری دارند در مکان‌های دسترسی آسان و واحدهایی که دورترین تاریخ‌های تحویل را دارند نگهداری شوند. سعی کنید در سطوح بالا یا در بخش‌های دشوارتر قرار دهید. اما این کار بدون هیچ گونه کنترلی و بیشتر با تکیه بر عقل سلیم کارگران انجام می‌شود.

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی PLC

اجرای اتوماسیون صنعتی چیست؟

اتوماسیون صنعتی شامل چیست؟

جمع بندی:

در مقاله امروز سپیانی به پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید پرداختیم. که می‌تواند یک راه فوق العاده موثر برای جذب و برنده شدن در تجارت آژانس‌های جدید باشد و زمانی که الگویی برای ساخت سریع داشته باشید ارزش بیشتری دارند. هنگام ایجاد یک پروپوزال اتوماسیون خط تولید، مطمئن شوید که هر مرحله از فرآیند را بطور واضح و شفاف ترسیم کنید تا مشتری بالقوه شما بداند چه انتظاری دارد و شما روابط آینده خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوال یا ابهامی در رابطه با پروپوزال اتوماسیون صنعتی خط تولید دارید میتوانید بصورت رایگان از مشاوره متخصصین سپیانی کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین الان از طریق واتساپ و فرم درخواست مشاوره با ما در تماس باشید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *