اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی اشنایدر – شرکت اشنایدر

شرکت اشنایدر

شرکت اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک یک شرکت چند ملیتی فرانسوی تبار است که در زمینه اتوماسیون صنعتی و دیجیتال و مدیریت انرژی فعالیت میکند. این شرکت به ارائه خدمات با استفاده از ترکیب فناوری‌های انرژی، اتوماسیون بلادرنگ، نرم‌افزار و خدمات، به خانه‌ها، ساختمان‌ها،مراکز داده زیرساخت‌ها و صنایع می‌پردازد. شرکت اشنایدر الکتریک یک شرکت Fortune Global 500 است که به صورت عمومی در بورس Euronext معامله می‌شود و جزء شاخص Euro Stoxx 50 بازار سهام است. این شرکت 25.2 میلیارد یورو درآمد در سال 2020 داشت. علاوه بر اینها شرکت اشنایدر یک شرکت تحقیقاتی نیز میباشد.

 

حتما بخوانید:

معرفی محصولات برند اشنایدر

اتوماسیون صنعتی زیمنس – شرکت زیمنس

اتوماسیون صنعتی سایمون – شرکت سایمون

 

دفتر مرکزی شرکت اشنایدر

اشنایدر الکتریک از سال 2000 دفتر مرکزی خود را در Rueil Malmaison فرانسه احداث کرد. پایگاه فعلی شرکت در Rueil-Malmaison است که قبلاً زیر مجموعه اشنایدر Télémécaniqueدر آنجا قرار داشت در حالی که آن زمان شرکت مادر مکانی را در Boulogne-Billancourt اشغال کرده بود. شرکت اشنایدار بر این باور است که دسترسی به انرژی و دیجیتال حق اساسی بشریت است. ما به همه این امکان را میدهیم تا از قدرت داده شده استفاده و از انرژی و منابع خود حداکثر استفاده را ببرند، و مطمئن شویم که زندگی در همه جا، برای همه، در هر لحظه روشن است.

اشنایدر الکتریک

تاریخچه اشنایدر

بیانیه ماموریت این شرکت:

ما خود بخشی از راه‌ حل خواهیم شد و اقدامات فوری برای ایجاد آینده‌ای روشن‌تر برای همه افراد و در همه جا انجام خواهیم داد. آینده ای که در آن دسترسی به انرژی و دیجیتال حقوق اولیه بشر آسان است. ما با اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد هماهنگ خواهیم شد و تأثیر خود را با شفافیت بررسی میکنیم.

سال های 1836-1963:

در سال 1836، برادران آدولف و ژوزف یوجین اشنایدر یک کارخانه ریخته گری متروکه را در Le Creusot فرانسه گرفتند. دو سال بعد Schneider & Cie را ایجاد کردند که عمدتاً بر صنعت فولاد متمرکز بود. Schneider & Cie به سرعت رشد کرد. این بخش در تولید ماشین آلات سنگین و تجهیزات حمل و نقل تخصص داشت. از سال 1871، در پی شکست فرانسه در جنگ فرانسه و پروس، با تشویق دولت در پاریس، فعالیت اصلی خود را به عنوان تولید کننده سلاح توسعه داد. در نهایت به یک گروه پیچیده با فعالیت های صنعتی در فرانسه و خارج از کشور تبدیل شد. از جمله در روسیه قبل از سال 1917 و در چکسلواکی بین سال های 1919 و 1938.

سال های 1963-1999:

در دهه 1960، اشنایدر توسط گروه امپاین بلژیک جذب شد. همچنین در سال 1969 آن را با ساختارهای شرکتی خود ادغام کرد و Empain-Schneider را تشکیل داد. بعلاوه در سال‌های 1980-1981، خانواده Empain سهام در کنترل خود را به Paribas فروخت که به نوبه خود در سال 1982 ملی شد. در دهه‌های 1980 و 1990، این شرکت که در آن زمان دوباره اشنایدر نام داشت. از فولاد و کشتی‌سازی جدا شد و عمدتاً بر روی برق از طریق استراتژیک متمرکز شد.

جدول زمانی از سال 1999:

1999: گروه اشنایدر لکسل را تصاحب کرد. در می 1999، گروه اشنایدر به اشنایدر الکتریک تغییر نام داد.
2014: اشنایدر الکتریک همکاری با تامین کننده برق آلمان RWE را تبلیغ کرد.
2016: اشنایدر برند خرده فروشی بریتانیایی تاور الکتریک را تصاحب کرد.
2017: اشنایدر الکتریک کنترل AVEVA Group PLC، ارائه‌دهنده نرم‌افزارهای مهندسی و صنعتی مستقر در بریتانیا را در دست گرفت.
2018: اشنایدر الکتریک کسب‌وکار Electrical & Automation (E&A) لارسن و توبرو را در یک معامله نقدی به مبلغ 14000 کرور INR (~ 2 میلیارد دلار) (به استثنای تجارت دریایی و Servowatch Ltd.، که در حال حاضر بخشی از تجارت L&T E&A) بود، خریداری کرد.
2019: اشنایدر صرافی اشنایدر الکتریک را راه اندازی کرد.
2020: در فوریه 2020، اشنایدر یک پیشنهاد خرید 1.4 میلیارد یورویی برای شرکت آلمانی RIB Software ارائه کرد، که قرارداد را در جولای 2020 بسته شد. در سپتامبر 2020، اشنایدر الکتریک تجهیزات جدیدی را راه اندازی کرد که به شرکت های توزیع برق در نیجریه کمک می کند تا خطاهای شبکه را برطرف کنند. همچنین در سال 2020، اشنایدر الکتریک ProLeiT AG، تامین کننده نرم افزار کنترل صنعتی و MES را خریداری کرد.

ساختار سازمانی و پیشنهاد:

از سال 2019، اشنایدر الکتریک واحدهای تجاری را اداره می کند که شامل مدیریت انرژی، اتوماسیون صنعتی و خدمات است.

مدیریت انرژی

تجارت مدیریت انرژی محصولاتی را برای مدیریت انرژی در ولتاژ متوسط و اتوماسیون شبکه، ولتاژ پایین و اتوماسیون ساختمان، برنامه های کاربردی برق و خنک کننده ایمن ارائه می دهد.

خدمات

کسب و کار خدمات شامل سه بخش است: خدمات میدانی جهانی، خدمات انرژی و پایداری، و خدمات شبکه هوشمند.

محصولات

از آنجایی که جهان با سرعت زیادی در حال دیجیتالی شدن است، صنایع در چندین بخش اتوماسیون صنعتی را انتخاب می کنند. محصولات اتوماسیون صنعتی اشنایدر به استفاده از سیستم‌ های کنترلی مانند فناوری اطلاعات، ربات‌ها و ابزارهایی برای کار با انواع ماشین‌ها و فرآیندهای مورد استفاده در صنایع مختلف اشاره دارد. بنابراین، محصولات اتوماسیون مهم هستند زیرا به طور موثر هزینه های تولید را کاهش می دهند و کیفیت محصولات را بهبود می بخشند و منجر به سود بهتر می شوند.

اتوماسیون صنعتی محصول دیجیتالی شدن است که به طور قابل توجهی بخش صنعت را بهبود بخشیده است. با استفاده از ربات ها، رایانه ها و سایر سیستم های کنترلی برای نظارت بر وظایف مختلف پیچیده، فرآیندها را کارآمد می کند. اتوماسیون صنعتی به کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری، افزایش ارتباطات، نظارت بهتر بر تجهیزات و ارتقای دامنه قابلیت ردیابی کمک می کند.

 

محصولات شرکت اشنایدر

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی دلتا – شرکت دلتا

اتوماسیون صنعتی فتک – شرکت فتک

 

سوالات متداول

آیا اشنایدر الکتریک برند خوبی است؟

شرکت اشنایدر الکتریک بر اساس 3.7 هزار بررسی توسط کارمندان در AmbitionBox، امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. با این حال، رشد شغلی با 3.7 کمترین رتبه را دارد و می تواند بهبود یابد.

 

اشنایدر یا زیمنس؟

هر دو ویژگی های مشابهی دارند اما کیفیت بهتر و قیمت کمتر اشنایدر نسبت به پیشنهاد زیمنس در این زمینه برتری دارد. منبع: تصاویر و داده های گرفته شده از کاتالوگ های 2019 هر دو سازنده

 

اشنایدر الکتریک چه میکند؟

شرکت اشنایدر  راه حل های دیجیتال انرژی و اتوماسیون صنعتی را برای کارایی و پایداری ارائه می دهد. همچنین فناوری‌های انرژی پیشرو در جهان، نرم‌افزار و خدمات، اتوماسیون بلادرنگ را در راه‌حل ‌های یکپارچه برای ساختمان‌ها، خانه ‌ها، مراکز داده، زیرساخت ‌ها و صنایع ترکیب می‌کند.

 

اشنایدر الکتریک چه محصولاتی تولید میکند؟

  • اتوبوس و مدیریت کابل
  • راه حل های نرم افزار مدیریت انرژی
  • بانک های بار
  • مانیتورینگ و کنترل قدرت
  • دکمه های فشاری، سوئیچ ها، چراغ های خلبان و جوی استیک
  • حفاظت از نوسانات و تهویه برق
  • سوئیچ های انتقال
  • و…

 

گریزی بر اتوماسیون صنعتی و بررسی اجمالی کنترل

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی PLC

اتوماسیون صنعتی چیست؟

انواع اتوماسیون صنعتی کدامند؟

 

اتوماسیون صنعتی چیست؟

اتوماسیون صنعتی سیستم های کنترلی مانند کامپیوتر و سایر سیستم های فناوری اطلاعات را برای کنترل فرآیندهای مختلف در صنعت به منظور کمک به آزادسازی منابع انسانی پیاده سازی می کند.

 

انواع اتوماسیون صنعتی چیست؟

سیستم اتوماسیون قابل برنامه ریزی، سیستم اتوماسیون ثابت، سیستم اتوماسیون یکپارچه، سیستم اتوماسیون انعطاف پذیر

 

کاربردهای اتوماسیون صنعتی چیست؟

بسته بندی، کنترل کیفیت، پردازش مواد غذایی و آشامیدنی، انبارداری و توزیع و… .

 

عناصر اتوماسیون صنعتی چیست؟

اتوماسیون صنعتی این پتانسیل را دارد که چهره بخش صنعتی را با سرعت بخشیدن به رشد کسب و کار با سرعتی شدید متحول کند. به زبان ساده، به نصب تجهیزات و ماشین‌هایی اطلاق می‌شود که برای انجام وظایف و فرآیندهای صنعتی مختلف با استفاده از الگوریتم‌های خودکار طراحی شده‌اند. این شامل عناصر متعددی است که در مجموع تضمین می‌کند که همه ماشین‌ها، ابزارها و تجهیزات صنعتی نتایج باکیفیت تولید می‌کنند. برخی از بسیاری از نرم افزارها و محصولات اتوماسیون صنعتی عبارتند از:

کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی (PLC)

رابط انسان و ماشین (HMI)

کنترل نظارتی و جمع آوری داده ها (SCADA)

سیستم های کنترل توزیع شده (DCS)

دستگاه های صنعتی میدانی و…

 

چرا اتوماسیون صنعتی مهم است؟

چندین کسب و کار و صاحبان صنعت از چندین فناوری دیجیتال استقبال می کنند تا اطمینان حاصل کنند که سایت های صنعتی به طور روان و موثر کار می کنند. ایده ادغام محصولات اتوماسیون صنعتی و سیستم های اتوماسیون صنعتی به طور قابل توجهی به صرفه جویی در هزینه ها برای شرکت کمک می کند. زیرا ابزارها و ابزارهای اتوماسیون برای جایگزینی نیروی انسانی با طیف گسترده ای از نرم افزارها و دستگاه ها طراحی شده اند. علاوه بر این، محصولات و راه‌حل‌های اتوماسیون صنعتی نیز کیفیت مطلوب محصول، افزایش دقت اطلاعات و افزایش انعطاف‌پذیری را نوید می‌دهند که به درآمد هنگفتی کمک می‌کند. در اشنایدر الکتریک هند، ما طیف گسترده‌ای از دسته‌های محصولات صنعتی مانند محفظه‌ها و لوازم جانبی، پیمانکاران و رله‌های حفاظتی، رابط‌های ماشین انسانی، اندازه‌گیری و ابزار دقیق، SCADA از راه دور و سیستم‌های تله متری و غیره را حمل می‌کنیم.

 

حتما بخوانید :

کاربرد ابزار دقیق در اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی هانیول – شرکت هانیول

 

اتوماسیون صنعتی چگونه به دست می آید؟

صاحبان مشاغل و صنایع مسئولیت بزرگی در قبال رشد و توسعه جامعه دارند. بنابراین، آنها درک می‌کنند که سرمایه‌گذاری در محصولات و فناوری‌های باکیفیت که به تسریع تمام عملکردها و فرآیندهای صنعتی کمک می‌کنند، ضروری است. به منظور دستیابی به اتوماسیون صنعتی، استفاده از بهترین محصولات و راه حل های اتوماسیون صنعتی در کلاس توسط تکنسین های مجرب که اطمینان حاصل می کنند که فرآیند نصب به خوبی و بهینه انجام می شود، مهم است. در اشنایدر الکتریک هند، ما مجموعه‌ای متنوع از محصولات اتوماسیون صنعتی مانند سیستم‌های ایمنی Triconex، دکمه‌های فشاری هارمونی و دستگاه‌های سیگنال، ایمنی ماشین‌ها و غیره داریم.

 

حتما بخوانید:

اتوماسیون صنعتی ABB – شرکت ABB

اتوماسیون صنعتی راکول – شرکت راکول

 

کاهش هزینه های کسب و کار

اتوماسیون صنعتی علاوه بر تبدیل کارخانه و یا خط تولید شما به یک تجارت 24 ساعته، موجب کاهش هزینه های میشود که به نوبه خود نیاز به خروجی های عملیاتی را کاهش می دهد و احتمال خطای انسانی را به حداقل میرساند. بازگشت سرمایه تضمین شده که مزایای بلند مدتی را برای شرکت شما، کارمندان و کاربران آن به همراه خواهد داشت.

 

حتما بخوانید : میکروکنترلر چیست؟ انواع و کاربرد آن

 

چه کسانی از اتوماسیون صنعتی استفاده میکنند؟

اتوماسیون صنعتی به استفاده از سیستم‌های کنترلی برای اجرای قطعات مختلف ماشین‌ها و فرآیندها برای تسریع سطوح بازده کلی و کاهش تلاش انسان اشاره دارد. همانطور که از نام آن پیداست، اتوماسیون صنعتی معمولاً توسط انواع مختلفی از صنایع مانند داروسازی، ساخت و ساز، کامپیوتر و غیره استفاده می شود. بنابراین، محصولات و راه حل های اتوماسیون صنعتی به طور موثر هزینه ها و هزینه های نیروی کار را کاهش می دهند، بهره وری را افزایش می دهند، محصولات را ارائه می دهند و ثبات محصول را افزایش می دهند.

اتوماسیون صنعتی شامل استفاده از سیستم های کنترل اتوماسیون، مانند سیستم های کامپیوتری یا تجهیزات صنعتی، و همچنین فناوری اطلاعات برای اطمینان از مدیریت موثر فرآیندها و مکانیسم ها در یک مرکز صنعتی است. طیف وسیعی از راه حل های اتوماسیون صنعتی اشنایدر الکتریک به بهبود کل چرخه عمر سیستم ها کمک می کند.

گروه صنعتی سپیانی با دارا بود تجربه ای بالغ بر دو دهه در زمینه اتوماسیون صنعتی اشنایدر، اتوماسیون صنعتی زیمنس و نیز اتوماسیون صنعتی سایمون توانسته کارخانجات زیادی را با موفقیت اتوماسیون کرده و موجب افزایش بهره وری خطوط تولید آنها بشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید فرم درخواست مشاوره رایگان را کمال کنید تا تکنسین های ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. خوب است تا با اتخاذ سیستم‌ های کنترل اتوماسیون صنعتی، کیفیت و انعطاف‌پذیری فرآیند تولید شرکت خود را به شدت بهبود بخشید و در نتیجه کارایی و بهره‌وری کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *